Vintermåne Skrevet 26. juli 2022 #1 Del Skrevet 26. juli 2022 Noen som ser/har sett serien? Hva syns dere? Jeg har begynt på den nå, og ble ganske fort hekta 😅😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Del Skrevet 26. juli 2022 Vintermåne skrev (1 time siden): Noen som ser/har sett serien? Hva syns dere? Jeg har begynt på den nå, og ble ganske fort hekta 😅😅 Har vurdert å se denne selv, men mistenker at det er veldig såpeopera/kliss? Hvordan er ditt førsteinntrykk? Anonymkode: e3059...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosi Skrevet 26. juli 2022 #3 Del Skrevet 26. juli 2022 Jeg har sett endel av den, er ikke helt ferdig med siste sesong, men blir det snart regner jeg med. Om du liker den type dramaserier er den veldig bra. Sjelden en episode hvor jeg ikke gråter da, så vær forberedt om du er av typen som blir følsom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 27. juli 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 26.7.2022 den 13.55): Har vurdert å se denne selv, men mistenker at det er veldig såpeopera/kliss? Hvordan er ditt førsteinntrykk? Anonymkode: e3059...11d Mitt førsteinntrykk er at den er bra👍🏼👍🏼👍🏼 Har egentlig blitt hekta😅 det er jo familiedrama, så det er jo litt «kliss» - men syns ikke det er så mye, det er fine tema egentlig…… den er også spennende😁 og trist!!!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 27. juli 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 27. juli 2022 Rosi skrev (På 26.7.2022 den 14.01): Jeg har sett endel av den, er ikke helt ferdig med siste sesong, men blir det snart regner jeg med. Om du liker den type dramaserier er den veldig bra. Sjelden en episode hvor jeg ikke gråter da, så vær forberedt om du er av typen som blir følsom. Ahhhh- ja, den er veldig rørende- har grått endel allerede ja 🥺🥺 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #6 Del Skrevet 27. juli 2022 Er ikkr så fan av drama og såpe, men denne er et av mine favoritter 😍 man kan ikke annet enn å heie på karakterene. Anonymkode: b1b2b...b20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 27. juli 2022 #7 Del Skrevet 27. juli 2022 Å den er så fin, den! De har virkelig satt sammen en fin gjeng både foran og bak kamera. Det er ikke en eneste dårlig episode. ❤️ En av mine favoritter gjennom tidene, du har mye å glede deg til og å komme deg gjennom sammen med Pearson familien. Når du er ferdig med den, hvis du vil ha noe i samme sjangeren, så kan du prøve Brothers & Sisters som også ligger på Disney+, den er kjempefin og flere av de samme bak kamera. Litt mindre grining av den, lettere for tårekanalene. Og Sally Field er fantastisk som overhodet i familien. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 27. juli 2022 #8 Del Skrevet 27. juli 2022 Hvor ser jeg den?:) Holder pr nå på med Ghost whisperer, men den tar jo slutt en dag den og 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #9 Del Skrevet 27. juli 2022 Jeg hadde hørt så mye bra om den, men ble kjempeskuffet. Jeg synes ikke den hadde nok dybde som f.eks Six Feet Under har (om man skal sammenligne). Det ble for klissete og amerikansk moral. Litt sånn Seventh Heaven uten det religiøse aspektet. Så ferdig sesong 1 og begynte på sesong 2, men så ble jeg lei da den ga meg null og niks. Veldig synd da jeg var på jakt etter en god serie med maaaaange sesonger! Anonymkode: 7a8ce...219 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 5. august 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 5. august 2022 Jeg er helt hekta jeg - synes den er utrolig bra 🤩🤩 har nå kommet til sesong 4 😅 og «må bare se en episode til» hele tiden 🙈 synes ikke den er for klissete 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 5. august 2022 Forfatter #11 Del Skrevet 5. august 2022 Maestro skrev (På 27.7.2022 den 23.10): Hvor ser jeg den?:) Holder pr nå på med Ghost whisperer, men den tar jo slutt en dag den og 🤓 Jeg ser den på Disney Pluss 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå