Gå til innhold

Precum - opplever dere det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som opplever at det siver ut sædvæske fra penis, lenge før han egentlig kommer?  Har hørt om fenomenet, men aldri opplevd det selv. 

Anonymkode: 9405a...c37

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt

Anonymkode: 52f80...354

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og det er så ekkelt at det er grunnen til at jeg aldri suger.

Anonymkode: 251b5...2d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo trist, men det betyr sikkert at du er en av dem som ikke liker å få sæden i munnen, i det hele tatt?  

Ts; jeg får ganske mye precum,  men jeg tror den kommer fra andre kjertler enn sædvæsken. Den er helt blank, og smører mye bedre. Ingen har klaget på det, men jeg opplever et problem med kondombruk. For best funksjon skal det være tørt inni kondomen, og glatt utenpå. Når kondom begynner å fylles med precum, så dempes følsomheten drastisk. 

Anonymkode: a20dc...5c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Seriøst? Jeg elsker å tirre penis til precum, så slikke det vekk. Smaker bra :) 

Anonymkode: e831c...ecd

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min får kun et par dråper. Elsker når det kommer. Det smaker ikke som sæd synes jeg. 

Anonymkode: a9b41...f5d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er det noen som opplever at det siver ut sædvæske fra penis, lenge før han egentlig kommer?  Har hørt om fenomenet, men aldri opplevd det selv. 

Det er ikke unormalt

Skrevet

Min samboer produserer masse precum. Så mye at om han står på kne i senga så renner det nesten konstant. Skikkelig turn-on for min del. Synes det er veldig deilig å slikke det i meg.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det som siver ut er ikke sædvæske.. det heter precum eller forsats, og er blank og nesten smaksløs. Utløsningen av sæden har en hastighet på ca 12-14 m/s (43-50 km/t), så precum fungerer som smøremiddel for urinrøret når sæden kommer. Ellers har det føltes ubehagelig..

Precum renser også urinrøret for rester av urin, pluss at det fungerer som smøremiddel av penishodet/forhud når du onanerer.. Det er så små mengder av urin som renses ut, at det ikke er smakbart. Vent iallefall med å smake, til de 3 første dråpene har piplet ut. Precummen kommer når han får ereksjon, akkurat på lik linje som du blir våt når du blir kåt og får ereksjon. Begge disse to væskene smaker ganske likt, og har samme gode smøreevnen.

Jeg blir ekstremt våt.. for jeg får lett, fort og ofte ereksjon.. litt plagsomt til tider i en tynn shorts🤭

AnonymBruker
Skrevet

Har kun opplevd det med nåværende kjæreste (har hatt 3 før), men syntes det er skikkelig digg🥰

Som om en form for bekreftelse på at han er skikkelig kåt på meg🔥

Anonymkode: 6406c...6e4

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får en del når jeg blir kåt ja, har jeg på bokser blir den ganske våt der penis er borti stoffet. Hvis jeg onanerer hender det at det renner nedover penis og eller hånda før jeg kommer ordentlig.

Anonymkode: 3dc10...c8e

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 26.7.2022 den 12.45):

Jøss! Det må være første gangen jeg har hørt. Damer synes jo det er utrolig tennende/hÅtt (etter min erfaring. iaf.) Det har jo sin verdi på det "biologiske planet" også...  Det er glidemiddel/smøringsmiddel, det antibakterielt, og bidrar til å øke sjansene for å bli gravid bla. (sistnevnte kan jo ansees som både negativt og positivt, men)

Ikke noe galt i å synes det er ekkelt altså, men t.o.m jeg som mann - og som synes sperm er noe griseri  - har null problemer med "spyleveske", altså :fnise:

Endret av AnonymBruker 42
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 0d074...831

Skrevet
Blåjojo skrev (På 27.7.2022 den 3.56):

Min samboer produserer masse precum. Så mye at om han står på kne i senga så renner det nesten konstant. Skikkelig turn-on for min del. Synes det er veldig deilig å slikke det i meg.

Jeg har det på samme måte, trusene mine ser ikke ut etter en dags bruk😊har masse precum gjennom dagen og ekstra mye under onanering eller sex

• Liker 2
Skrevet
Jentegutt skrev (På 30.7.2022 den 5.13):

Jeg har det på samme måte, trusene mine ser ikke ut etter en dags bruk😊har masse precum gjennom dagen og ekstra mye under onanering eller sex

Deilig 😉😉😉😉

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 27.7.2022 den 6.12):

Det som siver ut er ikke sædvæske.. det heter precum eller forsats, og er blank og nesten smaksløs. Utløsningen av sæden har en hastighet på ca 12-14 m/s (43-50 km/t), så precum fungerer som smøremiddel for urinrøret når sæden kommer. Ellers har det føltes ubehagelig..

Precum renser også urinrøret for rester av urin, pluss at det fungerer som smøremiddel av penishodet/forhud når du onanerer.. Det er så små mengder av urin som renses ut, at det ikke er smakbart. Vent iallefall med å smake, til de 3 første dråpene har piplet ut. Precummen kommer når han får ereksjon, akkurat på lik linje som du blir våt når du blir kåt og får ereksjon. Begge disse to væskene smaker ganske likt, og har samme gode smøreevnen.

Jeg blir ekstremt våt.. for jeg får lett, fort og ofte ereksjon.. litt plagsomt til tider i en tynn shorts🤭

Heftig bump her, men la gå, skylder på duckduckgo. 

Jeg får en del precum, altså kjenner at det pipler ut en dråpe nå og da, men uten at jeg har eller har hatt ereksjon. Når jeg er forelsket, som jeg er nå, så skjer det ganske regelmessig, og er litt irriterende. Tørker bort når jeg må pisse, og legger noen ganger en liten stripe dopapir rundt kuken i bokseren for å ta unna litt.

Sikkert ikke noe å gjøre med det, bare er sånn pga fri flyt av dopamin og oxytocin, men andre som har det slik, noen tips? 😅

Anonymkode: 9e873...3d8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2022 den 15.39):

Enig! Smaker mye bedre enn sæd. 

Liker at det kommer precum, for min det røper min manns grad av kåthet. Han får bestandig mer når han er veldig kåt og nyter veldig, så det er et slags kompliment og oppmuntring. 

Anonymkode: f49f5...629

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2022 den 15.39):

Jeg også🤩 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Heftig bump her, men la gå, skylder på duckduckgo. 

Jeg får en del precum, altså kjenner at det pipler ut en dråpe nå og da, men uten at jeg har eller har hatt ereksjon. Når jeg er forelsket, som jeg er nå, så skjer det ganske regelmessig, og er litt irriterende. Tørker bort når jeg må pisse, og legger noen ganger en liten stripe dopapir rundt kuken i bokseren for å ta unna litt.

Sikkert ikke noe å gjøre med det, bare er sånn pga fri flyt av dopamin og oxytocin, men andre som har det slik, noen tips? 😅

Anonymkode: 9e873...3d8

Ok.. jeg må gjøre det samme, og ruller i rundt 10-12 runder med papir, så setter jeg på gummistrikk over for å holde det på plass. Noen ganger klipper jeg av en ballong, og tilpasser den tykkelsen på kukhodet. Den sitter godt og kan fylles mye, før jeg må tømme den. Du kan jo prøve deg frem🫠

Vanligvis produseres precum ut i fra ereksjonens tilstand, for kroppen forbereder seg til sex eller onani. Men du trenger nødvendigvis ikke å ha full ereksjon.. den kriblingen i underlivet du kjenner, er signalet på at precumen er på tur ut. Men jo hardere ereksjon, jo mere precum. Og når jeg tar knipeøvelser, renner precummen ut konstant. 

Det samme er det for kvinner, som blir våt når de blir kåte. Og som du ser.. Kvinner elsker smaken av precum, mye bedre enn sæd. Precum smaker likt på kvinner og menn.. men det legger du merke til hvis du sammenligner smaken på kjæresten din og på deg selv🫠 Precumen er verdens beste glidemiddel, så det er betryggende og hærlig å høre på "smattelyder" under sex. Og blir det for vått, slikker jeg unna litt.. men jeg elsker jo smaken og slikke kvinner.. Heldigvis går kvinner aldri tom for precum👏🥰

Ble dette et svar godt nok?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Precum, eller forsæd har jeg aldri hatt problemer med. Men når jeg først kommer, kommer jeg ganske mye, og spruter langt. 

Anonymkode: 4bcbd...18d

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...