Gå til innhold

Mange som lider under mangel på sex ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det egentlig ikkje litt  pussigt  av vi lever i en verden der mange mennesker hver dag går rundt å føler savnet etter sex, og intimkontakt med en partner, og det verste er at de   kanskje aldri får det oppfylt ?  Det er idag   norge lov å selge sex, men ikkje lov å kjøpe sex, og den ein loven "slår ihjel den andre".  Det er imidlertid ikkje ulovleg å tilby sex såfremt det skjer uten noen form for godtgjørelse / betaling . Det var en tid reist  på den politiske agenda  om de  sexkjøploven skulle oppheves overfor visse grupper i samfunnet,men blei nedstemt. Mange mennesker går fra "vugge til grav" med en diskre, og  godt bevart hemmlighet i sinnet om   at de kanskje  aldri noen gang fekk oppfylt eit av sine største ønsker å ha sex . Opplevelsen av sex er idag  gjerne  forbeholdt ressurspersoner som har evne til  å  finne seg en partner i  sosiale lag. 

Anonymkode: 7218f...4b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tro meg: å ha partner er ikke ensbetydende med sex eller bra sex..kjæresten min er bare opptatt av pupper. Tenk deg hvor irriterende det er at noen går å kniper deg i puppene dag inn og dag ut, mens sex er nærmest ikke-tilstedeværende..sølibat høres ut som fin ferie og betal-sex som et helvete.

Anonymkode: c91b0...26f

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tro meg: å ha partner er ikke ensbetydende med sex eller bra sex..kjæresten min er bare opptatt av pupper. Tenk deg hvor irriterende det er at noen går å kniper deg i puppene dag inn og dag ut, mens sex er nærmest ikke-tilstedeværende..sølibat høres ut som fin ferie og betal-sex som et helvete.

Du har vel å merke  en partner / kjæreste som er opptatt av pupper, og dere får vel "begge"  engang iblandt oppfylt deres ønske om sex  ?  Dere  hører med andre ord  ikkje under den gruppen  som aldri får oppleve sex  med en partner.  

• Liker 1
Skrevet (endret)

Handler om å være litt der det skjer, på nettet, på byen osv og gjøre en innsats for å se best mulig ut (vekt, muskler, hår, klær osv). Hvis man ikke er kravstor, men sikter seg inn på jevnbyrdige, bør de fleste ha en mulighet til å finne seg en kjæreste, sex osv. For noen kan det være en fordel å flytte til et større sted.

Endret av norw
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så jævla viktig er jo ikke sex akkurat. Ja, deg er gøy, godt og alt det der, men det er det mye som er.

Man dør ikke akkurat av å ikke ha sex.

Anonymkode: b8464...a54

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Men er det kjekt å ha sex med noen som ikke vil ha sex med deg?? Vil du ikke være attraktiv for den du har sex med? Vil du ikke personen skal bli kåt på deg og gjøre gode ting med deg??

Dette kan ALDRI kjøpes!! Dusj, klipp deg, puss tenna, kjøp nye klær, rett deg opp i ryggen og besøk biblioteker, barer, restauranter, discoteker, tur i marka, fjellet, sjøen osv. Ut i verden og finn den som LIKER deg. Først da kan du tenke på sex. 

Anonymkode: f39bb...83e

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men er det kjekt å ha sex med noen som ikke vil ha sex med deg?? Vil du ikke være attraktiv for den du har sex med? Vil du ikke personen skal bli kåt på deg og gjøre gode ting med deg??

Dette kan ALDRI kjøpes!! Dusj, klipp deg, puss tenna, kjøp nye klær, rett deg opp i ryggen og besøk biblioteker, barer, restauranter, discoteker, tur i marka, fjellet, sjøen osv. Ut i verden og finn den som LIKER deg. Først da kan du tenke på sex. 

Anonymkode: f39bb...83e

Helt enig! Hva får man egentlig ut av det!? 🤨 Kan like gjerne kjøpe et sexleketøy da.. 

Anonymkode: d763e...ac2

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

«Lider» blir nok feil ord. Det vi snakker om her er i høyeste grad et i-landsproblem, og en bagatell i forhold til virkelig lidelse.

Anonymkode: edc8e...6a5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere vil ha sex kan dere bare senke kravene, det er ikke noe syn på dere 🙄

Anonymkode: 2c8b0...8f1

Skrevet

Ikke i det hele tatt :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Helt enig! Hva får man egentlig ut av det!? 🤨 Kan like gjerne kjøpe et sexleketøy da.. 

Anonymkode: d763e...ac2

Det blir ikke helt det samme. Jeg har aldri prøvd sexleketøy før, og det er godt mulig at det føles omtrent som en dame, men det blir uansett ikke det samme når man vet at det ikke er en dame. Mulig at de som er jomfruer har prøvd sexleketøy og nå vil de gjerne oppleve hvordan det er å ha sex med en dame.

Sex med en dame som virkelig ikke vil er ikke særlig ålreit, men vil tro at mange menn synes det er ok å ha sex med en dame som er ganske nøytralt innstilt til det, at hun synes det er en ok jobb, gjør det helt frivillig osv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Men er det kjekt å ha sex med noen som ikke vil ha sex med deg?? Vil du ikke være attraktiv for den du har sex med?

Det er jo veldig mange menn som aldri har opplevd dette. Det i seg selv er jo en grusom følelse, at ingen i hele verden synes du er det minste attraktiv 

Anonymkode: baaa0...74a

Skrevet

Savner sex og nærhet noe helt sykt 🥺. Men vil ikke ha dårlig sex, derfor blir det aldri noe på meg. Er svært sjeldent at en ONS er bra….

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, er konstant overkåt. Vanskelig å tenke.

Har vært borte fra kona i 7 måneder nå.

Anonymkode: 624c4...2c1

AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis dere vil ha sex kan dere bare senke kravene, det er ikke noe syn på dere 🙄

Anonymkode: 2c8b0...8f1

Ikke for oss som ikke har sett parner på lenge, og som heller ikke vil være utro.

Anonymkode: 624c4...2c1

AnonymBruker
Skrevet

Sex er ikke noe man må ha.

Anonymkode: b577f...819

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2022 den 12.46):

AnonymBruker skrev (På 26.7.2022 den 13.06):

Du har vel å merke  en partner / kjæreste som er opptatt av pupper, og dere får vel "begge"  engang iblandt oppfylt deres ønske om sex  ?  Dere  hører med andre ord  ikkje under den gruppen  som aldri får oppleve sex  med en partner.  

Jeg har det som AB ...26f. Min mann tenner kun på puppene mine. Vaginal sex ender etter to pump, noe som ikke gir meg noe. Han sitter der med "slapp tiss" hvis jeg spør om han kan leke litt med meg for at jeg skal komme. Det er turn off å vite at gan egentlig ikke vil. Da lar jeg heller være. Nå har jeg vært uten sex i snart 8 år. Savner det og vurderer snart å være utro... Han har til og ned sagtvat dersom jeg vil ha sex, får jeg bare finne en å ga det med... 

Så ja, det er sårt å gå uten sex og nærhet...

Anonymkode: 34f07...ce9

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (4 timer siden):

, men vil tro at mange menn synes det er ok å ha sex med en dame som er ganske nøytralt innstilt til det, at hun synes det er en ok jobb, gjør det helt frivillig osv.

Det tror jeg virkelig ikke. For en turn off😅

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det tror jeg virkelig ikke. For en turn off😅

Du tror ikke at mange menn ville vært positivt innstilt til det, for eksempel de som er jomfruer eller ikke har hatt sex de siste fem årene? 

Skrevet (endret)

Plager meg ikke en dritt.
Har hatt meg 3 ligg i år (bor langt uti skauen fra folk og hvermann så det forklarer mangelen) og kunne klart meg uten.
Gjorde ingenting for å få det heller annet enn å være tilstede på fest + hos en kompis i jula og noen dager over nyttår.

Klarer meg FINT uten!
Hele senga for meg selv. HELT FANTASTISK! 
Nei, jeg er ikke kvinnfolk. Jeg har en penis og skjeggvekst og er mann.

Endret av Heydayotheinterweb
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...