Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal fly hjem til Norge fra England for å besøke familie med baby på nesten 4 mnd denne uken. Jeg har mamma, pappa og søster med på reisen som vi flyr tilbake med. Jeg tenkte å ta med en reisetrille som kan legges helt ned og en bæresele. Er det sånn at jeg kan ta med reisetrillen helt til gaten også tar de den der? Eller må den sendes som spesialbagasje og må jeg da pakke den ordentlig inn?

Første gang jeg flyr med baby så tips tas imot med takk. 

Anonymkode: 20439...e47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs på størrelsen på trilla. 
Enkelte triller (feks babyzen yoyo) er laget for å ta med seg inn på fly. Den blir så liten at den lett får plass i hattehylla. 
Men dette gjelder ikke alle triller, så det må du undersøke. 

Ellers må du sende den som spesielbagasje og ta ungen i bæreselen inne på flyplassen

Skrevet

Ta bæresele fra flyplassen og inn til flyet og send vogn som bagasje. Bruk prampack som beskytter på vogna. Da er det forsikret.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvor stor trilla blir klappet sammen. Det er bare noen få som er små nok til å gå som håndbagasje. Ellers sjekker du inn vogna som spesialbagasje ja.

Anonymkode: 1a113...f8a

Skrevet

Hvis trillen er for stor for hattehyllen kan du stort sett bruke den frem til gaten og så tar kabinpersonalet og tar den til bagasjerommet. Sjekk vilkårene for flyselskapet du skal fly med. De fleste er veldig tydelige på hvilke regler som gjelder hos dem.

Ellers er også Cybex Eezy S Twist liten nok for bagasjehyllene (på alle fly med tre seter i bredden).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...