AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Hei! jeg skal på intervju til en pub som bartender. Jeg ønsker ikke gå ned i lønn…så jeg lurer på hvor mye tjener en bartender?? Er det under 200 i timen? Anonymkode: 292d3...607
Gjest JegogVi2 Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! jeg skal på intervju til en pub som bartender. Jeg ønsker ikke gå ned i lønn…så jeg lurer på hvor mye tjener en bartender?? Er det under 200 i timen? Anonymkode: 292d3...607 Det er nok stor forskjell fra plass til plass men jeg hadde for 1 år siden 185 kr + tillegg, + at jeg fikk en del tips. Så med jobbing kun Fredag- lørdag og lørdag-søndag lå jeg vel på rundt 24000. Tips var det største egentlig. ( Jeg tok mg n pause fra egentlig yrke.)
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 JegogVi2 skrev (2 timer siden): Det er nok stor forskjell fra plass til plass men jeg hadde for 1 år siden 185 kr + tillegg, + at jeg fikk en del tips. Så med jobbing kun Fredag- lørdag og lørdag-søndag lå jeg vel på rundt 24000. Tips var det største egentlig. ( Jeg tok mg n pause fra egentlig yrke.) Trivdes du? Hva er det mest negative med å være bartender? jeg føler jeg har fått intrykk av at dersom man har samboer og han/hun er på jobb dagtid og jeg ev. skal på jobb kveld så ser vi ikke hverandre ofte. Jeg jobber selv fast dag i helsevesenet nå Anonymkode: 292d3...607
Gjest JegogVi2 Skrevet 26. juli 2022 #4 Skrevet 26. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Trivdes du? Hva er det mest negative med å være bartender? jeg føler jeg har fått intrykk av at dersom man har samboer og han/hun er på jobb dagtid og jeg ev. skal på jobb kveld så ser vi ikke hverandre ofte. Jeg jobber selv fast dag i helsevesenet nå Anonymkode: 292d3...607 Jeg gikk fra jobb i helsevesen til bartender. Hadde lyst til å prøve det. Det som kanskje er spesielt for min del er at jeg var den eneste som ikke drakk en dråpe alkohol, jeg drikker ikke alkohol men jeg kan likevel ha det tipp topp. Jeg jobbet i en engelsk talende pub og stor trives den gangen. Men jeg ble dausleten, rett og slett. Jeg hadde vakt enten fra 2000- 0200 eller jeg hadde fra 2100-0430 som vi stengte så jeg var vel hjemme rundt kl 0600 på morgenen. Jeg likte godt miljøet selv om jeg helt klart var eldre enn alle de andre. Det mest negative er all dritten man får fra gjester eller at noen gjester mener at man kan klå på de ansatte eller hvis man ikke likte drikken så var det lov å hive på oss, noe som ble slått hardt ned på. Jeg har nå pga sykdom måtte velge vekk å jobbe og jeg kjenner at jeg savner alt sammen. Nå vet jo ikke jeg hvilken by du skal jobbe i men lykke til. Endret 26. juli 2022 av JegogVi2
gobbledigook Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 Per nå er minstelønnen for bransjen 175,47,-. Du kan lese mer her. De fleste begynner på den lønnen, tips avhenger av type sted du skal jobbe på.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #6 Skrevet 26. juli 2022 Jeg tjener 175 kr i timen, får litt ekstra i timen dersom avakta passerer 9 timer (fra og med det hat gått 9 timer så klart) og dobbelt på alle røde dager unntatt søndager, så det er med andre produkter sjeldent. Anonymkode: b58ab...6fd
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #7 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tjener 175 kr i timen, får litt ekstra i timen dersom avakta passerer 9 timer (fra og med det hat gått 9 timer så klart) og dobbelt på alle røde dager unntatt søndager, så det er med andre produkter sjeldent. Anonymkode: b58ab...6fd Med andre ord* Anonymkode: b58ab...6fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå