Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, noen her som har gått på dette studiet eller liknende? Er det et veldig tungt studie? Jeg har kommet inn på samlingsbasert studie, er veldig spent. Har ikke gått på skole siden videregående, og er nesten 40 år 🙊

Anonymkode: fa6d8...7c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hei, noen her som har gått på dette studiet eller liknende? Er det et veldig tungt studie? Jeg har kommet inn på samlingsbasert studie, er veldig spent. Har ikke gått på skole siden videregående, og er nesten 40 år 🙊

begynte i samme alder på en bachelorstudie i sosialt arbeid. Ikke stress med alderen din, den får du godt bruk for fordi det meste innen helse og sosial er modningsfag. Jeg trivdes veldig mye bedre å studere i godt voksen alder enn da jeg var yngre. Aldern i klassen var fra ca 20 og opp til 58, det var kjempe flott :)  Mitt viktigste tips: les jevnt, lag gode notater underveis så du forenkler lesing til eksamen :) 

Anonymkode: efdb4...4f9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

beklager at jeg ikke svarte på selve spørsmålet ditt.. kjenner ikke til selve utdannelsen. Den virker forøvrig veldig spennende

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

beklager at jeg ikke svarte på selve spørsmålet ditt.. kjenner ikke til selve utdannelsen. Den virker forøvrig veldig spennende

Tusen takk for oppmuntrende svar ❤️ Håper jeg klarer studiet, for har veldig lyst til å jobbe innen emnet og for første gang få en bachelorgrad 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...