AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Siden alle omtaler seg som snille. Hva legger dere i det? 😅 Bare nyskjerrig.. Anonymkode: 87a23...9bf 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Siden alle omtaler seg som snille. Alle hvem? I min verden er snill en beskrivelse du gir andre mennesker, i kraft av gode, uselviske gjerninger. Anonymkode: f318e...09c 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 xen min anser seg selv som en snill mann som ofret alt for meg og familien.. Likevel har han utsatt meg for overgrep, gitt meg og barna blåmerker med litt for hardhendt behandling, vert utro og andre ting mot meg som faktisk kan anmeldes.. men for all del, han er jo en snill mann... Anonymkode: 73d56...94e 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #4 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Siden alle omtaler seg som snille. Hva legger dere i det? 😅 Bare nyskjerrig.. Anonymkode: 87a23...9bf Føler en må skille mellom fenomenet "nice guy" og oppriktig bra menn. Sistnevnte er menn som gjør ting uselvisk. Ser andre rundt seg, oppriktig bryr seg om andres ve og vel, og bidrar til at verden blir et bedre sted. Anonymkode: da83f...04c 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 En snill mann er en som setter andre og særlig partneren sin foran seg selv, og som anstrenger seg for dette i hverdagen. I alt fra store til små saker. En snill mann er en med stabilt, godt humør, og gjerne med en litt naiv fremtoning fordi han lar tvilen komme folk tilgode. Fåtallet av menn er det. Og fåtallet av kvinner er det. Folk er i dag altfor egoistisk, sta og tverr til å smykke seg med snill. Men folk kan likevel ha et godt hjerte og gode intensjoner. Det betyr ikke automatisk at man er snill på generelt grunnlag. Anonymkode: a1cad...7db 3
Roci Skrevet 26. juli 2022 #6 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Føler en må skille mellom fenomenet "nice guy" og oppriktig bra menn. Sistnevnte er menn som gjør ting uselvisk. Ser andre rundt seg, oppriktig bryr seg om andres ve og vel, og bidrar til at verden blir et bedre sted. Anonymkode: da83f...04c Dette. Menn som omtaler seg selv som snille, er gjerne ikke det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #7 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Føler en må skille mellom fenomenet "nice guy" og oppriktig bra menn. Sistnevnte er menn som gjør ting uselvisk. Ser andre rundt seg, oppriktig bryr seg om andres ve og vel, og bidrar til at verden blir et bedre sted. Anonymkode: da83f...04c Sistnevnte har aldri behov for å kalle seg selv snill. Jeg lurer derfor på hvs ts mente med "alle"? Anonymkode: f318e...09c
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #8 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Alle hvem? I min verden er snill en beskrivelse du gir andre mennesker, i kraft av gode, uselviske gjerninger. Anonymkode: f318e...09c Ja, jeg synes det er veldig rart å kalle seg selv snill i datingprofiler etc. Å være snill er for meg en selvfølge. Motsetningen er jo å være slem. Jeg tror de som setter det på datingprofilen mener de er en motsetning til "bad guy", han som harver over kvinnfolk og dumper, bedrar eller ghoster dem etterpå. De anser seg selv som snille fordi de mener de setter kvinnen først og aldri vil såre henne. Men det skjer jo likevel da.. Anonymkode: e96e8...bc3 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #9 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De anser seg selv som snille fordi de mener de setter kvinnen først og aldri vil såre henne. Anonymkode: e96e8...bc3 Dette er bare en omskriving for at de er egentlig er usikre på seg selv og har et kontrollbehov. Slike menn vet ofte ikke hva et godt og gjensidig forhold innebærer. Anonymkode: dced5...c65
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #10 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): En snill mann er en som setter andre og særlig partneren sin foran seg selv, og som anstrenger seg for dette i hverdagen. I alt fra store til små saker. En snill mann er en med stabilt, godt humør, og gjerne med en litt naiv fremtoning fordi han lar tvilen komme folk tilgode. Fåtallet av menn er det. Og fåtallet av kvinner er det. Folk er i dag altfor egoistisk, sta og tverr til å smykke seg med snill. Men folk kan likevel ha et godt hjerte og gode intensjoner. Det betyr ikke automatisk at man er snill på generelt grunnlag. Anonymkode: a1cad...7db Dette altså! Jeg har ikke funnet en sånn ennå. Alltid ustabile i humøret, og/eller mistror alt og alle. Utrolig slitsomt å være sammen med. Jeg er helt motsatt 😄 Anonymkode: e50e9...ca4 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #11 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette altså! Jeg har ikke funnet en sånn ennå. Alltid ustabile i humøret, og/eller mistror alt og alle. Utrolig slitsomt å være sammen med. Jeg er helt motsatt 😄 Anonymkode: e50e9...ca4 Her! Stabil til det kjedsommelige, og kjempesnill, selvsagt. Jeg slår deg bare når du ber om det. 😘 Anonymkode: f318e...09c
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #12 Skrevet 26. juli 2022 Enkelte tror jeg (beklager, er kvinne, men svarer likevel) at de er snille fordi de utviser et middels nivå folkeskikk. Da er de supersnille. Selv om de har mange øyeblikk om dagen hvor de rakner og mistet styring på hva respekt og høflighet er for noe. De er jo snille mesteparten av tiden. Anonymkode: 26715...3e2 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #13 Skrevet 26. juli 2022 I følge diverse femcel-forum på Internett er vel dette de slemmeste menneskene i verden 😏 Anonymkode: b2f05...f7a
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #14 Skrevet 26. juli 2022 Når noen ramser opp egenskaper som f.eks snill, så tenker jeg at da er man litt ekstra bevisst på disse egenskapene i seg selv. At man prøver å være en god person. Man bryr seg om andre mennesker, at de skal ha det godt. Man er hjelpsom, støttende, omsorgsfull. Snill er et ganske bredt ord, men også et litt svakt ord. Det er jo et ord man gjerne brukte om hverandre på barneskolen. Så slike menn har kanskje en sensitiv, barnlig side ved seg selv. Kanskje også en tendens til å være dumsnill? Jeg vet ikke jeg. Man må ikke legge for mye mening i det. Jeg har skrevet i min profil at jeg bla. er snill, og det mener jeg oppriktig at jeg er. Jeg vet derimot om mange snille menn som ikke ville brukt ordet snill om seg selv, fordi det ikke er helt matcho. Men er gode inn til beinet. Anonymkode: dd190...8ca
herzeleid Skrevet 26. juli 2022 #15 Skrevet 26. juli 2022 Jeg tenker da på en som har det som en av sine beste kvaliteter og der det er et av hans største ‘selling points. Et eksempel; han er medgjørlig men også lite selvstendig. Han strekker seg langt for andre og virker å få glede av å hjelpe. Oppfører seg sjelden til aldri dårlig og han er rett og slett en man blir glad i fordi han er snill og relativt harmløs. Samtidig er han ikke en som setter seg i respekt, ikke særlig utadvent eller kjekk og har ikke spesielt god selvtillit, initiativ eller driv. Slike menn tror jeg ofte går litt under radaren, ikke minst fordi de er dårligere til å gjøre noe ut av seg.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #16 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Her! Stabil til det kjedsommelige, og kjempesnill, selvsagt. Jeg slår deg bare når du ber om det. 😘 Anonymkode: f318e...09c Må ha en som er snill, men som også kan klapse meg hardt på rumpa 😍😄 Anonymkode: e50e9...ca4 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #17 Skrevet 26. juli 2022 Er man ærlig, omsorgsfull og empatisk er man vel godt på vei. Ekstremt mange mennesker har dessverre store mangler på særlig det siste punktet. Anonymkode: 35552...442 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #18 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, jeg synes det er veldig rart å kalle seg selv snill i datingprofiler etc. Å være snill er for meg en selvfølge. Motsetningen er jo å være slem. Jeg tror de som setter det på datingprofilen mener de er en motsetning til "bad guy", han som harver over kvinnfolk og dumper, bedrar eller ghoster dem etterpå. De anser seg selv som snille fordi de mener de setter kvinnen først og aldri vil såre henne. Men det skjer jo likevel da.. Anonymkode: e96e8...bc3 Jepp, hovedgrunnen til at de ikke puler og dumper i høyt tempo er at de ikke har muligheten til det. Anonymkode: 2b182...8d3 2
Lonelily Skrevet 26. juli 2022 #19 Skrevet 26. juli 2022 (endret) *slettet* Blingsa og trodde TS lurte på hva folk legger i egenskapen snill fordi han selv ble omtalt som det av andre.. 🤦🏻♀️ Endret 26. juli 2022 av Lonelily
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #20 Skrevet 26. juli 2022 Enkelte menn føler jeg tenker at de er snille så lenge de ikke voldtar deg. 🤦♀️ At det er SÅ lavt lista ligger liksom. Men jeg tror det er forskjellige definisjoner. Noen gang blir snill synonymt med kjedelig fordi man tror at snill er alt man trenger å være, og at man er bra nok så lenge man ikke lager konflikt osv. Anonymkode: 87a23...9bf 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå