AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #21 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Skriver jo at jeg forholder meg til det som skrives i HI, jeg kan ikke forholde meg til andre synspunkter dere mener en anonym bruker har, eller ikke har. Dere som relaterer dette til noe annet driver på med ren avsporing av debatten. Jeg har selv sett her på KG at kjærlighet mellom et menneske på 22 og et annet som er 15-20 år eldre alltid blir beskrevet som barnerov, gammel gris, ekkelt og så videre. Pride er jo å feire all kjærlighet som er innenfor de lover vi har, ergo er det mange som støtter Pride som egentlig misliker folk med andre preferanser enn seg selv. Anonymkode: 7e7b8...7d0 En tenåring vil ikke ligge med en på 70 år uansett,så skjønner ikke dette behovet for å opprette disse trådene. Å blande inn homofili i det blir for dumt og unødvendig. Anonymkode: 06496...a59 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #22 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En tenåring vil ikke ligge med en på 70 år uansett,så skjønner ikke dette behovet for å opprette disse trådene. Å blande inn homofili i det blir for dumt og unødvendig. Du er god å overdrive. Om mannen er 10 år eldre en dama, er hylekoret igang type dame 20 år - mann 30 år, Dame 30 år - mann 40. Om en dame på 20 år vil være sammen med en på 50 år, er det da hennes valg. Ingen som blir tvunget. Folk er forskjellige. Er folk som tenner på bæsj i ansiktet, selv om jeg synes det er helt for jævlig, kan du like det. Du tar poenget håper jeg. Anonymkode: 1d1c9...8f8 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #23 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det er damer som reagerer på aldersforskjell. Når menn på deres alder henter seg penere og yngre damer en seg selv. Er jo en grunn til at damer som bikker 40 sliter med å finne seg bra menn. Dette mener mange damer er urettferdig, da makten dem hadde fra dem var ung til 30+ forsvinner med årene. Anonymkode: 1d1c9...8f8 Du, normale damer ville ikke tatt i en fyr som har et mønster der han peiler seg inn på mye yngre damer. Det er taperadferd. Anonymkode: 812a9...023 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #24 Skrevet 26. juli 2022 Par med aldersforskjell blir ikke slått ned på gata- det blir homofile. https://framtida.no/2022/03/21/johannes-23-vart-slatt-til-fordi-han-er-homo https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/2021/10/20/hatkriminalitet-han-sparket-meg-i-magen-og-ropte-homse/ Bare dette viser at vi fremdeles trenger Pride! 🏳️🌈 Anonymkode: 5c2da...3e6 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #25 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du, normale damer ville ikke tatt i en fyr som har et mønster der han peiler seg inn på mye yngre damer. Det er taperadferd. Taper adferd at han velger noen som er bedre og penere en deg som er eldre? Anonymkode: 1d1c9...8f8 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #26 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Taper adferd at han velger noen som er bedre og penere en deg som er eldre? Anonymkode: 1d1c9...8f8 Det at du skriver sånn viser jo at du er akkurat det, en taper. I et forhold betyr ting mye mer, som ok holdninger og intelligens. Hvem vil nå ha en halvgammel gris som tror damer er ting? Og jeg er pen nok (trass i alderen min), og har et strålende kjærlighetsliv med en normal mann på min alder. Anonymkode: 812a9...023 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #27 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det at du skriver sånn viser jo at du er akkurat det, en taper Tro meg det sier alt om deg, bitterhet er ikke bra Anonymkode: 1d1c9...8f8 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #28 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det at du skriver sånn viser jo at du er akkurat det, en taper. I et forhold betyr ting mye mer, som ok holdninger og intelligens. Hvem vil nå ha en halvgammel gris som tror damer er ting? Og jeg er pen nok (trass i alderen min), og har et strålende kjærlighetsliv med en normal mann på min alder. Anonymkode: 812a9...023 Finnes heldigvis kjøpedamer for sånne som deg, bare pass på at hun er over lavalderen. Anonymkode: 812a9...023 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #29 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tro meg det sier alt om deg, bitterhet er ikke bra Anonymkode: 1d1c9...8f8 Sliter litt med rettskrivinga😁? Nok en grunn til å gå for kjøpedamer. Anonymkode: 812a9...023 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #30 Skrevet 26. juli 2022 Jeg har reflektert mye over denne problemstillingen, om store aldersforskjeller i et forhold. Jeg tror ikke det er sunt for unge mennesker å innlede forhold til mennesker som er langt eldre, og den "kritiske" fasen for meg er ca opp til man er 25. Man kan ikke tenke seg at man får en god utvikling og god kjennskap til seg selv, sitt eget følelsesliv og egne relasjoner med andre dersom en eldre person skal "guide" deg gjennom ting. Noen ting må man finne ut av selv, og helst sammen med noen i samme båt. Første kjærlighetssorg er LANGT mer dramatisk og følelsesfullt en andre, tredje eller femte. I en ung alder er det så mange nye opplevelser hvor man skal bli kjent med seg selv og sine egne grenser, og da tror jeg det er feil at man har en eldre partner som gjerne sitter å forteller deg hva du skal føle/styre situasjonen på en større måte. For ordens skyld så har jeg vært en ung kvinne i et forhold med en eldre mann, og innser nå i ettertid at det var ikke meg som person dette mennesket var ute etter, men å styre meg, kontrollere meg å utnytte meg i en sårbar fase. Jeg sitter også med en bekjent som er kvinne som nettopp har innledet et forhold til en svært ung mann, (20) og jeg kjenner på det samme, at det føles ikke helt stuerent. Fakta er at det som regel er pga makt og eierforhold, og sjeldent er sunt for sjelelig utvikling. Selvsagt finnes det unntak, og for all del, men det er et fåtall unge kvinner på 20 som oppriktig har fetish for menn i 50/60/70 årene, så dermed er attraksjonen andre verdier. Det handler ikke om at jeg er sjalu, eller at jeg ønsker meg alle disse mennene på 60 år som går å sikler på 20åringer for meg selv, jeg er godt gift å lykkelig med det, men det handler om utvikling av følelseslivet og individet som utsetter seg selv for dette. Anonymkode: e5b10...435 2 1
Nooni Skrevet 26. juli 2022 #31 Skrevet 26. juli 2022 Hvis vi ikke tenker på barn/voksne, 18 år og 50 år, men aldersforskjell hos voksne og myndige, så er jeg helt enig. Jeg synes du er inne på noe viktig og interessant. Er mannen 26 og kvinnen 50 (for eksempel) så får det ikke forbigås i stillhet akkurat. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #32 Skrevet 26. juli 2022 Det er jo ikke fordommer i samfunnet mot at attraktive jenter ligger med eldre menn? Det er jo kun bortvalgte eldre eller mindre attraktive damer som lager et voldsomt gnål rundt det og får det til å virke umoralskt, umodent og ekkelt. Anonymkode: 569bc...a79
Maleficenta Skrevet 26. juli 2022 #33 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det er jo bare å lese det som skrives om aldersforskjell her på KG, så skjønner du nok selv hva folk snakker om bak ryggen din. FYI: jeg er ikke for forhold med skjevt maktforhold, men som en del andre så reagerer jeg på at mennesker som er 20 eller 22 skal kunne betre alle roller i samfunnet, men på et eller underlig sett likevel ikke skal kunne bestemme over sitt eget kjærlighetsliv. Anonymkode: d7879...dde de må gjerne bestemme selv men eldre menn har ikke rett til å bedtemme at de skal legge dg etter disse unge. Da får de isåfall vente til den unge prøver seg slik at den unge ikke føler seg presset inn i noe 1
NiceOrNothing Skrevet 26. juli 2022 #34 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er damer som reagerer på aldersforskjell. Når menn på deres alder henter seg penere og yngre damer en seg selv. Er jo en grunn til at damer som bikker 40 sliter med å finne seg bra menn. Dette mener mange damer er urettferdig, da makten dem hadde fra dem var ung til 30+ forsvinner med årene. Anonymkode: 1d1c9...8f8 Lol 😂👆. Dette går jo begge veier . Både kvinner og menn «henter « seg yngre partnere i utlandet . Voksne kvinner vil ikke ha gamle menn , i like stor grad som voksne menn ikke vil ha dem. Dette er faktisk gjensidig ( blandt en liten desperat gruppe i befolkningen , som ikke har sett på kalenderen ) . Men hva andre syns betyr da vel ingenting , så hva er EGENTLIG problemet ditt? Manglende anerkjennelse ? 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #35 Skrevet 26. juli 2022 Jeg har ingen tro på at et forhold med stor aldersforskjell oppstår uten et visst element av maktubalanse. Den yngre har sannsynligvis gått inn i dette frivillig, men uten å innse at han/hun er underordnet den eldre, og at forholdet er skjevt. Det er ikke aldersforskjellen i seg selv jeg reagerer på, men maktubalansen. Anonymkode: 4157f...c6e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #36 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du er god å overdrive. Om mannen er 10 år eldre en dama, er hylekoret igang type dame 20 år - mann 30 år, Dame 30 år - mann 40. Om en dame på 20 år vil være sammen med en på 50 år, er det da hennes valg. Ingen som blir tvunget. Folk er forskjellige. Er folk som tenner på bæsj i ansiktet, selv om jeg synes det er helt for jævlig, kan du like det. Du tar poenget håper jeg. Anonymkode: 1d1c9...8f8 Nei, jeg gjentar det ts har skrevet før som du ikke har fått med deg. Ingen som reagerer på 10 års forskjell. Men en tenåring vil ikke ligge med en pensjonist,sånn er det bare. Anonymkode: 06496...a59
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #37 Skrevet 26. juli 2022 Uansett er det allerede avgjort og bestemt av den pedofile elite at det neste "progressive" steget er at alle skal få definere sin egen alder, sånn at 40-åringer lovlig skal kunne ligge med 6-åringer. Det er bare et spørsmål om tid før alt som har med alder å gjøre vil bli definert som en sosial konstruksjon. Bare vent og se, ordet "groomer" har allerede begynt å bli definert som hat-prat. Anonymkode: aaaf5...fea
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #38 Skrevet 26. juli 2022 Her på KG forum blir man uthengt som pedo så raskt aldersforskjell er inne i bildet. Anonymkode: 2a513...6bd
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #39 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg synes det er et paradoks at det er så mye fordommer ute og går mot par med aldersforskjell, i det samme holdningslandskap som pride, der fokus liksom skal være at mennesker skal få elske den de vil. Jeg er helt overbevist om at det sitter personer her som "er så åpne når det gjelder pride" osv, men skriver, med den største selvfølge, nedsettende om par med aldersspenn. "Argumentet" som ofte blir brukt, er at man blir kvalm, og synes det er feil og ekkelt. Vel, prøv det samme "argumentet" mot homofile, og se hvor langt du kommer. Nå mener jeg at verken homofile eller par med aldersforskjell skal bli hetset, men hvorfor er det ene helt ok og hetse, mens det andre skal man holde kjeft om? Ser dere ikke hykleriet deres? Så lenge det er så mye hat mot par med aldersforskjell, klarer ikke jeg å kjøpe engasjementet til mange av de samme menneskene rundt pride, jeg tror de bare er falske, og skal kjøpe seg poeng og kreditt i samfunnet. Jeg ser egentlig ikke noe annen løsning enn at pride endrer "fri kjærlighet"-mottoet sitt, da vi lever i et samfunn som er alt annet enn dette, eller så må de menneskene det gjelder, og som liksom "kjemper for pride" begynne å etterleve det de later som å kjempe for. Slik som det er nå, så er det enormt fokus på "fri kjærlighet" i ett av de mest fordomsfulle samfunnene som finnes. Det passer seg ikke, rett og slett. Anonymkode: c2677...d89 Du er ett skritt unna å seriøst forsvare pedofili med at samfunnet aksepterer homofili. Gratulerer med å utelukke begreper som «samtykke» og «maktbalanse» Anonymkode: 04ad3...171 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #40 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tenkte meg det, og det skal gå ut over homofile i tillegg, sikkerlig bra jobba! 🤦♀️ Anonymkode: 3c35c...e31 Haglende kritikk fra LHBTQ-miljøene skal altså aksepteres? De er vernet fra å bli konfrontert, og så snart parolene fra Pride er rullet sammen, kommer deres sanne ansikt frem. Og stakkars den som antyder noe som kommer i veien for deres liv og meninger! "Hat og hevn" bør bli det store mantraet for denne sekta og festivalene som på død og liv på avstedkomme i hver avkrok. Homofile er ikke det minste mer hellig eller bedre enn andre, de bærer på minst like mye hat som alle andre. Likeverd, respekt, aksept og toleranse er begreper LHBTQ-miljøene ikke forstår betydningen av! Anonymkode: b7405...bcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå