Gå til innhold

hva er mest turn on på jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er mest turn on på jenter?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En kvinne med selvtillit og som byr på seg selv, som tar initiativ og som tør å vise hud.

Har du da en sporty eller normal slank kropp, så er jeg solgt. Helt. 

Anonymkode: c941d...631

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Turn-on på jenter er veltrent og stram kropp med spretten rumpe og pupper som ikke henger, og er velformede. 

Anonymkode: 0f104...c9f

Endret av Elaine Marley
  • Liker 2
Skrevet

Sånn utover personlighet og det at hun er smart? Av det kroppslige så er det definitivt barbert kjønn for min del.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Turn on og sexy blir vel litt av samme sak, for min del så kan det være mange små ting som er turn-on. Men det er ikke alltid at du trenger å være født vakker og veldreid for og være sexy.

De fleste blir sexy av å vøre fornøyd med den kroppen de har, vise den stolt frem og kanskje fremheve det som de er mest fornøyd med (ansikt, hår, bryster, rumpe, vakkert smil, lår, legger, you name it) Ha en rak og fin holdning og vær stolt over den du er, vær nyskjerrig og åpen i møte med andre. By på deg selv og ikke gå av veien for en flørt, la flørten være såpass diskret at motparten sitter igjen og lurer på om du flørtet eller ikke.

Når klærne faller og du har ingenting å skjule lenger, vær like selvsikker som med klærne på, vis deg frem og vær stolt, vær selvsikker når det kommer til sex. Go girl 🙂 

Anonymkode: 8bc35...2e0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Velpleide å sexy tær 😍😍😍

Anonymkode: 0ce5e...3aa

AnonymBruker
Skrevet

Det hårete rumpehullet, grisebust.

Anonymkode: 2b970...34c

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, user4001 said:

Hva er mest turn on på jenter?

At hun er 100% submissiv, gjør som jeg sier og forguder meg.

Anonymkode: 40e73...d39

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

At hun er 100% submissiv, gjør som jeg sier og forguder meg.

Anonymkode: 40e73...d39

Trodde ikke KG menn mente dette, og jeg tror på at du er seriøs, men jeg veit noen kvinner faktisk er interessert i dette. (til en viss grad) 

Anonymkode: d64c5...7f7

AnonymBruker
Skrevet

Vakre øyne og langt vakkert hår (helst mørkt)

Anonymkode: 4b347...752

AnonymBruker
Skrevet

Jenter i fine kjoler

Anonymkode: 68c47...f84

Skrevet

Sjarm og indre verdier overgår egentlig alt. Så jeg tenner nok kanskje mest på hvordan hun er å leve med, foran seksuell tenning.

Jeg tenner iallefall ikke på kvinner med nesa i sky, som tror de er vakker og deilig.. det er faktisk veldig turn-off🤗

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er veldig 2 delt. 

En jente på et bilde tenner meg med en veltrent, naturlig kropp, så lite tildekket som mulig. At man aner barbert kjønn og ser stive brystvorter er et pluss. For mye sminke, veldig lange negler, overdreven brunfarge, fillers og silikon er turnoff. 

En jente i virkeligheten tenner meg med sin personlighet, tilstedeværelse og interesse - for meg. Det eksteriøre kommer lengre ned på listen. 

Ellers er det ikke noe galt med litt "junk in the trunk". Sexylubben kan være heftig! I disse sommertider er det viktig å huske på at selv om du føler du har litt for mange kilo, ikke prøv å dekke deg til. En stor bikini får deg bare til å fremheve det du selv mener er stort. Gå for den lille - ha litt selvtillit 🙂

Anonymkode: 8c32a...72e

AnonymBruker
Skrevet

Litt eldre, britisk-aksent dame med stil og typisk høytidelig holdning, og normalt slank kropp.

Anonymkode: ea8b5...a51

AnonymBruker
Skrevet

At dem er dem selv.

Anonymkode: 82ebd...316

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for tulleinnlegg og avsporinger. Elaine Marley, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Store pupper 😀

Anonymkode: c0b2d...e15

AnonymBruker
Skrevet

Det som er i motebildet og som KG-kjerringene oppsummerer som negativt: toppløs soling, stive brystvorter gjennom klær, tights som fremhver rumpeballene, små bikinier og camel-toe.

Anonymkode: 5ae48...e27

AnonymBruker
Skrevet

Elsker kvinner i deilige hvite sokker. Utrolig sexy. Ikke ankelsokker men vanlig høyde. Vanlige Nike og Adidas er favoritter men mange andre fine også. Min kone bruker ofte to par, ingen ting som tenner meg mer enn å skimte et annet par gjennom det ytterste. 

Anonymkode: 56cde...bbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...