AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Har vært i forhold i 2 år og har fortsatt sex som kaniner, minst 5x i uka. Han har alltid sagt at han er svært forhold med den sengekosen han får og at han elsker kroppen min. Nå har jeg funnet ut at han har hatt sex med minst to andre jenter mens vi har vært sammen, hvorav en av dem han fortsatt holder på med. Han sier at grunnen til at han gjorde det er fordi jeg snuser, og han synes det er turnoff. Han er selv super-fit, trener seks ganger fitness i uka og ser veldig bra ut og er høy, pg har flere ganger hintet før om at han vil at jeg slutter med å snuse, men det er vel ingen grunn til å være utro. Dessuten var han også utro da vi ble sammen mot en tidligere samboer, og lovet meg at han aldri ville gjøre sånt mot meg fordi han hadde spesielle følelser for meg sa han. Jeg er selv i en godt betalt jobb og eier leiligheten vi bor i, mens han fremdeles studerer, vurderer derfor å kaste ham ut, men bare tanken gjør vondt, fordi jeg aldri har elsket noen så høyt som ham… J 27 Anonymkode: deba3...9bd 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Jay, du får la han bli boende da. Var vel ikke noe mer å diskutere når tanken på å kaste han ut gjør deg så vondt siden du aldri har elsket noen så høyt før. Anonymkode: 3e15a...448 9 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Hiv han ut. Det er ikke at du bruker snus han er utro, men heller at han nyter å ha sex med de som vil ha han i senga. Anonymkode: d2234...f52 10
MakeItHappen Skrevet 26. juli 2022 #4 Skrevet 26. juli 2022 Mange som er utro søker egentlig etter seg selv, noe de mangler. Det er ikke sexen i seg selv nødvendigvis, men det som det fører med seg. Føle seg sett, elsket, anerkjent. 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 Haha, herregud.. han er ikke utro fordi du snuser, han bare leter desperat etter en unnskyldning, og fant verdens dårligste. Han hadde vært like utro om du ikke snuste. Noen menn er bare notorisk utro, de kan være sammen med drømmedama og ha et fantastisk sexliv med henne og ikke ha noe å utsette på forholdet, men fremdeles ikke klare å motstå spenningen eller bekreftelsen/ego-boosten som kommer med å ligge med andre. Jeg tror din kjæreste er en sånn. Bare det at han finner på en idiotisk begrunnelse som liksom legitimerer utroskapen i stedet for å legge seg flat og unnskylde sier jo alt. Anonymkode: 2f4e7...03f 13
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #6 Skrevet 26. juli 2022 MakeItHappen skrev (20 minutter siden): Mange som er utro søker egentlig etter seg selv, noe de mangler. Det er ikke sexen i seg selv nødvendigvis, men det som det fører med seg. Føle seg sett, elsket, anerkjent. Det er vel heller en kvinnegreie. For oss menn handler det mer om erobring, jakt og sex. Anonymkode: 6936a...92c 1
I Grosny Skrevet 26. juli 2022 #7 Skrevet 26. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har vært i forhold i 2 år og har fortsatt sex som kaniner, minst 5x i uka. Han har alltid sagt at han er svært forhold med den sengekosen han får og at han elsker kroppen min. Nå har jeg funnet ut at han har hatt sex med minst to andre jenter mens vi har vært sammen, hvorav en av dem han fortsatt holder på med. Han sier at grunnen til at han gjorde det er fordi jeg snuser, og han synes det er turnoff. Han er selv super-fit, trener seks ganger fitness i uka og ser veldig bra ut og er høy, pg har flere ganger hintet før om at han vil at jeg slutter med å snuse, men det er vel ingen grunn til å være utro. Dessuten var han også utro da vi ble sammen mot en tidligere samboer, og lovet meg at han aldri ville gjøre sånt mot meg fordi han hadde spesielle følelser for meg sa han. Jeg er selv i en godt betalt jobb og eier leiligheten vi bor i, mens han fremdeles studerer, vurderer derfor å kaste ham ut, men bare tanken gjør vondt, fordi jeg aldri har elsket noen så høyt som ham… J 27 Anonymkode: deba3...9bd Han er ikke utro fordi du snuser. Han er utro fordi han kan, og fordi han liker det. Han liker litt variasjon. Jeg mener du bør kaste han ut fordi han lyver til deg, og sånn sett er et høyrisikoprosjekt. Jeg mistenker også at hans respekt visavis deg er lavere enn et det et forhold trenger for å være bærekraftig. Endret 26. juli 2022 av I Grosny 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #8 Skrevet 26. juli 2022 I Grosny skrev (1 minutt siden): Han er ikke utro fordi du snuser. Han er utro fordi han kan, og fordi han liker det. Han liker litt variasjon. Jeg mener du bør kaste han ut fordi han lyver til deg, og sånn sett er et høyrisikoprosjekt. Jeg mistenker også at hans respekt visavis deg er lavere enn et det et forhold trenger for å være bærekraftig. Fordi han kan??? Alle kan vel være utro mot sin partner bare de har lav selvkontroll og dårlig oppførsel nok…. Anonymkode: deba3...9bd
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #9 Skrevet 26. juli 2022 Seff er det din skyld at han har sex med andre😅 idiot mannfolk! Han klarer å ha sex med deg fem ganger i uke pga det, men må ha litt med ei som ikke snuser også? Du tror han? Kaster du han ut kan jeg live deg han bor hos siste elskerinne innen en uke…. Dette er du ikke forelsket i, men du er hekta. Slutter du å snuse, kommer han med noe annet…. du har lagt på deg en kilo, du «ser» han ikke….. ÅÅÅÅÅÅ FOR EN STOR IDIOT! Anonymkode: 31932...d84 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #10 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har vært i forhold i 2 år og har fortsatt sex som kaniner, minst 5x i uka. Han har alltid sagt at han er svært forhold med den sengekosen han får og at han elsker kroppen min. Nå har jeg funnet ut at han har hatt sex med minst to andre jenter mens vi har vært sammen, hvorav en av dem han fortsatt holder på med. Han sier at grunnen til at han gjorde det er fordi jeg snuser, og han synes det er turnoff. Han er selv super-fit, trener seks ganger fitness i uka og ser veldig bra ut og er høy, pg har flere ganger hintet før om at han vil at jeg slutter med å snuse, men det er vel ingen grunn til å være utro. Dessuten var han også utro da vi ble sammen mot en tidligere samboer, og lovet meg at han aldri ville gjøre sånt mot meg fordi han hadde spesielle følelser for meg sa han. Jeg er selv i en godt betalt jobb og eier leiligheten vi bor i, mens han fremdeles studerer, vurderer derfor å kaste ham ut, men bare tanken gjør vondt, fordi jeg aldri har elsket noen så høyt som ham… J 27 Anonymkode: deba3...9bd Ikke respekterer han deg, og ikke liker han deg, men du lar han snylte på deg. Uforståelig. Anonymkode: 9215e...fe1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #11 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er vel heller en kvinnegreie. For oss menn handler det mer om erobring, jakt og sex. Anonymkode: 6936a...92c Feil, det er definitivt en mannegreie. Alle trenger å føle seg sett, føle at noen tenner på dem og vil ha dem, at de kan tilfredsstille en kvinne, at de gjør noe rett som blir satt pris på. Det mannlige egoet er særdeles sårbart, hvis du flyr rundt som en strikk for kona og hun ikke ser det, så faller du pladask for første kvinne som sier at wow, for en bra mann du er, så kjekk du er, så flink du er, så mye du gjør og ofrer, for en rockestjerne du er både på jobb og for en oppofrende og snill mann du er hjemme, kona di er heldig. Men ved sånne notorisk utro som TS sin så har vel kanskje dette behovet for anerkjennelse blitt noe sykelig. Anonymkode: 2f4e7...03f 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #12 Skrevet 26. juli 2022 Det er sjelden mangel på sex som gjør at folk er utro, det skyldes først og fremst personlighet(sforstyrrelser). At dere har sex ofte er irrelevant. Snusen er en dårlig unnskyldning i denne sammenhengen, men det er ekstremt ekkelt og turn-off. Jeg kjenner knapt en mann som ikke synes det er skikkelig vemmelig. Kutt snusen og og det blir lettere å finne en bra fyr. Anonymkode: 0d4c3...225 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #13 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har vært i forhold i 2 år og har fortsatt sex som kaniner, minst 5x i uka. Han har alltid sagt at han er svært forhold med den sengekosen han får og at han elsker kroppen min. Nå har jeg funnet ut at han har hatt sex med minst to andre jenter mens vi har vært sammen, hvorav en av dem han fortsatt holder på med. Han sier at grunnen til at han gjorde det er fordi jeg snuser, og han synes det er turnoff. Han er selv super-fit, trener seks ganger fitness i uka og ser veldig bra ut og er høy, pg har flere ganger hintet før om at han vil at jeg slutter med å snuse, men det er vel ingen grunn til å være utro. Dessuten var han også utro da vi ble sammen mot en tidligere samboer, og lovet meg at han aldri ville gjøre sånt mot meg fordi han hadde spesielle følelser for meg sa han. Jeg er selv i en godt betalt jobb og eier leiligheten vi bor i, mens han fremdeles studerer, vurderer derfor å kaste ham ut, men bare tanken gjør vondt, fordi jeg aldri har elsket noen så høyt som ham… J 27 Anonymkode: deba3...9bd Du skal ikke vurdere å kaste han ut. Du SKAL kaste han ut. Hvordan i herrens navn kan du stole på en slik ål igjen? En partner skal aldri på noen måter såre deg så mye med å være utro. En partner skal stå sammen med deg i tykt og tynt. At han la skylden for sin utroskap på deg er rett og slett hersketeknikk. Victim blaming. Det er manipulasjon. UTROSKAPEN ER HANS SKYLD. OG kun det. Det var heller ingen grunner for å være utro! Kjære J27. Seriøst. Finn deg noe bedre enn dette vrælet av enn mann. Du fortjener bedre, og han fortjener ikke deg. Han kan være så fin og fjong han bare vil, men han er bunnslam i måten han oppfører seg på mot deg. Kast han på havet! Anonymkode: d44d6...58a 4
I Grosny Skrevet 26. juli 2022 #14 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi han kan??? Alle kan vel være utro mot sin partner bare de har lav selvkontroll og dårlig oppførsel nok…. Anonymkode: deba3...9bd Ja. Det handler jo litt om verdier, moral, ambisjoner og valg. Noe menn vil ikke kysse andre damer enn sin kjære, mens andre tar det de kan få. Forskjellig moral og livsfilosofi.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #15 Skrevet 26. juli 2022 det er vel ikke så overraskende mtp at han var utro med deg mot sin forrige samboer? Anonymkode: 66082...3ff 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #16 Skrevet 26. juli 2022 Utroskap handler ikke, ts, om sex. Det handler om at vedkommende som velger å være utro tenker først på egne behov, så på egne behov, og så på egne behov. Om folk rundt dem har behov og ønsker så tenker ikke vedkommende på dem som relevante. Du sier at du elsker partneren din. Men han elsker ikke deg. Han elsker hvordan det å være i et forhold med deg påvirker hans liv. Og det er det egenkjærlighet. Veldig mange forhold er motivert ikke av kjærlighet til partner men av kjærlighet til en selv. Hvordan ser man forskjell på kjærlighet og egenkjærlighet? Det siste unner partner alt godt - selv om dette «alt godt» gjør at en selv ikke er en del av vedkommendes liv. Anonymkode: 25e63...dbf 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #17 Skrevet 26. juli 2022 Å ikke gjøre det slutt med en partner som har vært utro er egentlig å velge et liv i selvtortur. Du vil bekymre deg, være stresset, være usikker, overtenke, overanalysere, være skeptisk, ha mistanker, beskylde han for alt, gi skylden på deg selv for mye osv inn i den evige fremtid. Dette er ikke en tilstand du vil ha uansett hvor høyt du "elsker han". En mann som for øvrig ikke elsker deg, for da hadde han aldri vært utro! Seriøst, gjør deg den tjenesten at du gjør det slutt og går videre i livet. Finn deg en bra mann. Du er i din beste alder og har livet foran deg. 20-årene er ikke tiden for å se seg tilbake og bare "bite i det" fordi man har en historie sammen. Vel, historien dere har er pr. nå en ubetydelig pissdråpe i havet opp mot hva som venter deg. Anonymkode: d44d6...58a 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #18 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Har vært i forhold i 2 år og har fortsatt sex som kaniner, minst 5x i uka. Han har alltid sagt at han er svært forhold med den sengekosen han får og at han elsker kroppen min. Nå har jeg funnet ut at han har hatt sex med minst to andre jenter mens vi har vært sammen, hvorav en av dem han fortsatt holder på med. Han sier at grunnen til at han gjorde det er fordi jeg snuser, og han synes det er turnoff. Han er selv super-fit, trener seks ganger fitness i uka og ser veldig bra ut og er høy, pg har flere ganger hintet før om at han vil at jeg slutter med å snuse, men det er vel ingen grunn til å være utro. Dessuten var han også utro da vi ble sammen mot en tidligere samboer, og lovet meg at han aldri ville gjøre sånt mot meg fordi han hadde spesielle følelser for meg sa han. Jeg er selv i en godt betalt jobb og eier leiligheten vi bor i, mens han fremdeles studerer, vurderer derfor å kaste ham ut, men bare tanken gjør vondt, fordi jeg aldri har elsket noen så høyt som ham… J 27 Anonymkode: deba3...9bd Jeg og min sambo har også veldig mye sex, men jeg er fortsatt utro......det har hendt jeg har hatt sex med min sambo og elskerinne samme dag til og med.Det er jo noe med spenningen,så om min sambo og jeg har seg to ganger om dagen hele uka,så vil jeg fortsatt være utro innimellom. Anonymkode: 84f69...1d7
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #19 Skrevet 26. juli 2022 54 minutter siden, MakeItHappen said: Mange som er utro søker egentlig etter seg selv, noe de mangler. Det er ikke sexen i seg selv nødvendigvis, men det som det fører med seg. Føle seg sett, elsket, anerkjent. Dette er jo grunnen til at kvinner er utro, og viser jo bare at kvinner ikke forstår seg på menn eller at vi er forskjellige. Menn er utro fordi de har lyst å ha sex med en ny dame. Anonymkode: 0fb28...ad5 1
Callisto83 Skrevet 26. juli 2022 #20 Skrevet 26. juli 2022 Kaniner er dessverre ikke monogame. Når han i tillegg forteller deg at grunnen til at han ligger rundt er fordi du snuser, så ville jeg kanskje tenkt at tiden var inne for å slå opp. Uansett hvor mye du føler selv du elsker han. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå