Gå til innhold

er det sant at man kan revne i fitta?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Hei snakket nettopp med en fyr som sier at han har en erfaring med at jenter revner når han har sex med dem... denne fyren har ganske stor penis, men lurer på om dette er mulig?

Anonymkode: e9514...5f7

Ja det er fullt mulig om du ikke er kåt og våt nok.

Anonymkode: 0a425...e1a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2022 den 10.35):

Det er jo ikke noe å skryte av, jeg forbinder det mest med menn som ikke er gode på eller gidder bruke tid på forspill. 

Samme når de sier damer er trange.. alle kvinner er trange om du går inn tørt. Men varmer du dem opp i en time, er de sinnsykt kåte på deg og klar for deg, så kan du få inn ganske mye.

Det er jo selvsagt også forskjell på vaginaer, men at forspill spiller en stor rolle virker å ha gått noen menn hus forbi.

Anonymkode: 5aa45...795

Enig i det du sier men er glad du påpeker det faktum at det er forskjell på vaginaer også. Noen kvinner later til å tro at alle kvinner er like der nede. 

Noen er genetisk store der nede naturlig mens andre en trange og har en lite dyp vagina. Opplevd alle varianter på damer som var klissvåte etter flere orgasmer.

Anonymkode: 4a6cc...9ad

Skrevet

Det er bare piss. 
Han skryter på seg masse crap.
For en jævla idiot!

Du kan revne litt i dåsa under fødsel, men det er ikke snakk noe som vises særlig godt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7/26/2022 den 10.26):

Små rifter ja, men å revne slik man gjør under fødsel gjør man jo ikke. Da må det noe annet til enn en menneskepikk. 

Anonymkode: bdabf...ba9

Det må det faktisk ikke. 

Anonymkode: 9c0cb...b39

Skrevet

Ikke revne...prøv å skyve ut en 3,6 kg tung baby med hode på 50 cm først...da revner du ...men om du har penis på 50 cm i omkrets...synes jeg synd på deg.

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (1 minutt siden):

Ikke revne...prøv å skyve ut en 3,6 kg tung baby med hode på 50 cm først...da revner du ...men om du har penis på 50 cm i omkrets...synes jeg synd på deg.

For vane å presse ut ungen på tvers du da?

Anonymkode: 3e43e...b7a

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (1 time siden):

50 var vel å ta hardt i. 35-40cm er ille nok.

Anonymkode: fc882...383

AnonymBruker
Skrevet

Ja, alle som føder gjør det.

Anonymkode: b6400...73e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...