AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Hei snakket nettopp med en fyr som sier at han har en erfaring med at jenter revner når han har sex med dem... denne fyren har ganske stor penis, men lurer på om dette er mulig? Anonymkode: e9514...5f7
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei snakket nettopp med en fyr som sier at han har en erfaring med at jenter revner når han har sex med dem... denne fyren har ganske stor penis, men lurer på om dette er mulig? Anonymkode: e9514...5f7 Er man veldig trang og lite elastisk så kan man få rifter ja. Bruk lang tid på forspill og bruk mye glidemiddel. Anonymkode: 4a6cc...9ad 3
Isambard Skrevet 26. juli 2022 #4 Skrevet 26. juli 2022 Ja, hvis penisen hans er 50 cm og veier 3.5kg. 9 2 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 Det er også helt sant at pikken kan brekke, skjer oftest med dama på topp. Høres dette ut som et kvalitetsstempel på å ri? Kanskje vennen din ikke er så talentfull. Anonymkode: 87c6f...4bd 2 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #6 Skrevet 26. juli 2022 Ja. Det er menneskevev, det revner om det blir strekt for raskt eller for mye, og raskere om man er tørr og ikke opphisset. Han høres ikke ut som en god sexpartner. Anonymkode: 54203...fbe 5 3
Tuppeluri Skrevet 26. juli 2022 #7 Skrevet 26. juli 2022 Det kan skje, absolutt. Ved veldig røff sex så kan man få rifter, men trur nok det skal mye til å få fiffi helt opprevnet av sex. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #8 Skrevet 26. juli 2022 Det er fullt mulig. Særlig om damen ikke er våt nok eller har en soppinfeksjon i underlivet. Ved litt røff sex er det også vanlig å få litt rifter. Før da jeg var ung og dum, lot mannen hoppe over å varme meg opp så fikk jeg ofte rifter, men merket de gjerne ikke før etterpå. Anonymkode: eea1c...a30 2
user4001 Skrevet 26. juli 2022 #9 Skrevet 26. juli 2022 Blir det mye blod da? og blir det en varig skade?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #10 Skrevet 26. juli 2022 Små rifter ja, men å revne slik man gjør under fødsel gjør man jo ikke. Da må det noe annet til enn en menneskepikk. Anonymkode: bdabf...ba9
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #11 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er fullt mulig. Særlig om damen ikke er våt nok eller har en soppinfeksjon i underlivet. Ved litt røff sex er det også vanlig å få litt rifter. Før da jeg var ung og dum, lot mannen hoppe over å varme meg opp så fikk jeg ofte rifter, men merket de gjerne ikke før etterpå. Anonymkode: eea1c...a30 Revne og rifter er to forskjelleige ting. Anonymkode: bdabf...ba9 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #12 Skrevet 26. juli 2022 Ja, jeg har fått rifter mange ganger! Ikke sånn at skjeden revner helt som ved fødsel liksom, men jeg kan få små sår rett på "mellomkjøttet" eller i "inngangen". Det ser ut som huden har revnet litt, ikke blødende sår, men sviende sår. Jeg fikk mest med en eks som nok var litt større enn snittet, men ikke enorm altså. Det som var hovedårsaken her var at han ikke var spesielt glad i forspill, han presset seg bare inn før jeg knapt hadde rukket å bli våt. Klagde på at jeg var så trang. Vel, hadde du giddet å slikke meg i et par minutter så hadde det kanskje vært hakket mer elastisk der nede.. Selv om jeg kan bli kjempekåt og våt på 2 sekunder, så er det noe med å bli klar for å ta imot. Jeg pleier også få det når jeg har mye sex, sånn marathon-sex med en som kan kjøre mange ganger på rad, eller morgensexen dagen derpå når man er litt dehydrert. Blir litt "brannsår" om det er mye friksjon og kanskje man er litt hoven eller noe tørrere enn vanlig av kondomer eller sæd etc. Jeg hadde en eks som kunne pule hele dagen og vi måtte kjøpe masse pleiende glidemiddel for at det ikke skulle bli smertefullt for meg i lengden. Anonymkode: 5aa45...795 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #13 Skrevet 26. juli 2022 Høres ut som en jeg kjente som skrøt veldig, før man faktisk fikk sett utstyret 🙈 Anonymkode: 839a2...2b9
Isambard Skrevet 26. juli 2022 #14 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Revne og rifter er to forskjelleige ting. Anonymkode: bdabf...ba9 Dette.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #15 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres ut som en jeg kjente som skrøt veldig, før man faktisk fikk sett utstyret 🙈 Anonymkode: 839a2...2b9 Det er jo ikke noe å skryte av, jeg forbinder det mest med menn som ikke er gode på eller gidder bruke tid på forspill. Samme når de sier damer er trange.. alle kvinner er trange om du går inn tørt. Men varmer du dem opp i en time, er de sinnsykt kåte på deg og klar for deg, så kan du få inn ganske mye. Det er jo selvsagt også forskjell på vaginaer, men at forspill spiller en stor rolle virker å ha gått noen menn hus forbi. Anonymkode: 5aa45...795 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #16 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hei snakket nettopp med en fyr som sier at han har en erfaring med at jenter revner når han har sex med dem... denne fyren har ganske stor penis, men lurer på om dette er mulig? Anonymkode: e9514...5f7 Han er en idiot. Ja, små rifter kan forekomme men det er pga hensynsløs egoisme fra hans side. Anonymkode: 47836...f97
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #17 Skrevet 26. juli 2022 Kan man revne? Ja. Mange gjør det under en fødsel. Noen revner helt fra vagina og bak til anus. Men revne pga. en penis… da skal det være en veldig veldig stor en, som presser seg på uten noen form for oppvarming og glid. Rifter er mer normalt å oppleve etter sex. Men man skal jo aldri si at noe er umulig. Anonymkode: 06388...82a
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #18 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo ikke noe å skryte av, jeg forbinder det mest med menn som ikke er gode på eller gidder bruke tid på forspill. Samme når de sier damer er trange.. alle kvinner er trange om du går inn tørt. Men varmer du dem opp i en time, er de sinnsykt kåte på deg og klar for deg, så kan du få inn ganske mye. Det er jo selvsagt også forskjell på vaginaer, men at forspill spiller en stor rolle virker å ha gått noen menn hus forbi. Anonymkode: 5aa45...795 Jeg er på ingen måte uenig med deg - uten at jeg har erfaring fra mannens side 😛 Men jeg kjente en som skrøt av hvor mange som "revnet" av de han lå med. Vel. Den var ikke så svær som han skulle ha det til. Anonymkode: 839a2...2b9
Billy Bong Skrevet 26. juli 2022 #19 Skrevet 26. juli 2022 12 hours ago, Tuppeluri said: Det kan skje, absolutt. Ved veldig røff sex så kan man få rifter, men trur nok det skal mye til å få fiffi helt opprevnet av sex. "Fiffi" har jeg ikke hørt før. Liker det ordet. Litt søtt liksom...
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #20 Skrevet 26. juli 2022 Det sier seg vel litt selv at kvinner kan bli skadet av røff sex, stor penis eller voldtekt for den saks skyld. Anonymkode: 62467...e27 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå