AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Matchet med en fyr på tinder for ca 4 måneder siden. Vi har snakket veldig mye på face time og over telefon. Jeg møtte fyren for første gang for ca 3 uker siden, og vi har snakket en del siden. Han er en veldig spontan og direkte type, og vil si han går veldig fort fram. Helt siden vi startet å snakke har han alltid gitt meg masse komplimenter, men de siste to dagene har dette sluttet. Hva skal jeg gjøre for å holde denne fyren interessert? Vi snakker fortsatt på telefonen, men samtalen flyter ikke som før og det virker veldig som noe er galt. Det som også gjør dette vanskelig er at vi bor veldig langt unna hverandre og har lite tid begge to, derfor får vi nesten aldri møttes. Nå skal det også kanskje sies at jeg er en person som overtenker mye og desverre "leter" etter tegn på at han ikke liker meg. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 17bea...0bf
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Å prate med noen i fire måneder er da ekstremt lenge uten å møtes, tenker jeg... For noen er dette kanskje helt i orden, men jeg hadde ikke holdt interessen såpass lenge. Man aner aldri helt hvordan man liker noen før man har truffet hverandre, er min erfaring. Ellers kan det jo godt tenkes at han snakker med, eller møter, andre kvinner? Da vil interessen naturlig dabbe litt av med deg. Eller har dere en avtale om eksklusivitet med hverandre? (Det ville jeg syntes var merkelig ettersom dere aldri har møttes, men kanskje er jeg alene om å tenke slik) Anonymkode: 84907...d29 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Matchet med en fyr på tinder for ca 4 måneder siden. Vi har snakket veldig mye på face time og over telefon. Jeg møtte fyren for første gang for ca 3 uker siden, og vi har snakket en del siden. Han er en veldig spontan og direkte type, og vil si han går veldig fort fram. Helt siden vi startet å snakke har han alltid gitt meg masse komplimenter, men de siste to dagene har dette sluttet. Hva skal jeg gjøre for å holde denne fyren interessert? Vi snakker fortsatt på telefonen, men samtalen flyter ikke som før og det virker veldig som noe er galt. Det som også gjør dette vanskelig er at vi bor veldig langt unna hverandre og har lite tid begge to, derfor får vi nesten aldri møttes. Nå skal det også kanskje sies at jeg er en person som overtenker mye og desverre "leter" etter tegn på at han ikke liker meg. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 17bea...0bf Jeg hadde mista snakkeinteressen lenge før 4 måneder. Han har ikke gått fort frem om dere ikke har møttes fysisk etter 4 måneder. Hvor lenge skal du vente på sex? 4 år? Anonymkode: aefb4...0e3 3
user4001 Skrevet 26. juli 2022 #4 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Å prate med noen i fire måneder er da ekstremt lenge uten å møtes, tenker jeg... For noen er dette kanskje helt i orden, men jeg hadde ikke holdt interessen såpass lenge. Man aner aldri helt hvordan man liker noen før man har truffet hverandre, er min erfaring. Ellers kan det jo godt tenkes at han snakker med, eller møter, andre kvinner? Da vil interessen naturlig dabbe litt av med deg. Eller har dere en avtale om eksklusivitet med hverandre? (Det ville jeg syntes var merkelig ettersom dere aldri har møttes, men kanskje er jeg alene om å tenke slik) Anonymkode: 84907...d29 Vi har møttes èn gang for ca 3 uker side, det var veldig hyggelig. Jeg vet at han traff andre jenter før det, men vi har snakket nå om at vi ikke skal være med andre. Problemet her er at jeg kjenner ikke fyren godt nok til å vite om han snakker sant. Vi planlegger også å møtes igjen om ca 3-4 uker, men vi har planlagt ting før uten at det faktisk skjer....
user4001 Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde mista snakkeinteressen lenge før 4 måneder. Han har ikke gått fort frem om dere ikke har møttes fysisk etter 4 måneder. Hvor lenge skal du vente på sex? 4 år? Anonymkode: aefb4...0e3 vi har allerede hatt sex
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 Dette høres dømt til å mislykkes 😅 Anonymkode: 84907...d29 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #7 Skrevet 27. juli 2022 Så du må pendle langt hver gang du skal møte han? Da hadde jeg tok ikke orka det, hvis han ikke virker interissert Anonymkode: e9cf4...eec
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #8 Skrevet 27. juli 2022 Det kan jo faktisk hende at han har mistet interessen litt? For det er veldig krevende å holde i gang en relasjon uten å være fysiske med hverandre. møtes, oppleve ting, se film, gå på tur. Dere har kun samtaler. Og det kan kanskje bli litt ensformig i lengden? Men så er det også vanlig at det går litt opp og ned i et forhold/relasjon. Det er vanlig at ting stagnerer litt... men så tar det seg opp igjen senere. Hva med et spontant møte? En helgetur? 3-4 uker er lenge å vente synes jeg. Anonymkode: dceac...dda 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #9 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan jo faktisk hende at han har mistet interessen litt? For det er veldig krevende å holde i gang en relasjon uten å være fysiske med hverandre. møtes, oppleve ting, se film, gå på tur. Dere har kun samtaler. Og det kan kanskje bli litt ensformig i lengden? Men så er det også vanlig at det går litt opp og ned i et forhold/relasjon. Det er vanlig at ting stagnerer litt... men så tar det seg opp igjen senere. Hva med et spontant møte? En helgetur? 3-4 uker er lenge å vente synes jeg. Anonymkode: dceac...dda For meg er det litt motsatt. Jeg har en yngre kar jeg har snakket med lenge online før vi møttes. Det var snakk om 1 år. Pga avstand. Jeg tenkte at det dabber vel av etter vi har møttes for jeg har ikke noe følelser for han men jeg syns han er hyggelig og ser ingen grunn til å kutte han ut heller. Men neida han fortsetter å holde kontakten selv med avstand så ikke alle menn er slik da. Men hvis interessen dabber av etter sex osv så hadde jeg ikke giddet... da er det bedre å gå videre. Virker som han prøver å fade ut men vil ikke såre deg heller. Anonymkode: 64581...eed 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #10 Skrevet 27. juli 2022 Hvor lang avstand er det snakk om da? Og hva er grunnen til at dere ikke har møttes nå i sommer? Dere hadde sex ved første møte? Det kan jo være grunnen til at interessen har falt. Anonymkode: 4ce14...e69
user4001 Skrevet 27. juli 2022 #11 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvor lang avstand er det snakk om da? Og hva er grunnen til at dere ikke har møttes nå i sommer? Dere hadde sex ved første møte? Det kan jo være grunnen til at interessen har falt. Anonymkode: 4ce14...e69 Grunnen til at vi ikke har møttes er at begge har hatt planlagte ferier. Vi begge jobber i forskjellige byer som gjør at det er vanskelig å treffes med mindre vi har mange dager fri. Det er en stund siden vi hadde sex det er først nå de siste dagene interessen har minsket
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #12 Skrevet 27. juli 2022 user4001 skrev (2 timer siden): Grunnen til at vi ikke har møttes er at begge har hatt planlagte ferier. Vi begge jobber i forskjellige byer som gjør at det er vanskelig å treffes med mindre vi har mange dager fri. Det er en stund siden vi hadde sex det er først nå de siste dagene interessen har minsket Hvor møtes dere når dere kan da? Anonymkode: e9cf4...eec
Jaytee Skrevet 27. juli 2022 #13 Skrevet 27. juli 2022 Det er noe som ikke stemmer, hvis interessen har falt så tidlig i forholdet som du sier. Jeg tenker at man alltid skal lytte til magefølelsen. Hvis interessen er der, så skal det alltids være mulig å finne tid til hverandre. Hvis ikke man kan møtes fysisk, så er det andre måter å gjøre det på.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #14 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 26.7.2022 den 9.40): Hva skal jeg gjøre for å holde denne fyren interessert? Gi han sex. Anonymkode: d6a81...b95
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #15 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvor møtes dere når dere kan da? Anonymkode: e9cf4...eec Vi møttes en dag i hjembyen hans fordi jeg var i nærområdet på ferie, men han skulle på jobb neste dag Anonymkode: 17bea...0bf
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #16 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi møttes en dag i hjembyen hans fordi jeg var i nærområdet på ferie, men han skulle på jobb neste dag Anonymkode: 17bea...0bf Så for hver gang dere skal møtes, må dere dra mange timer? Jeg driver selv av med en som bor mange timer unna, men jobber litt unna der jeg bor. Og jeg syntes det i seg selv er krevende Anonymkode: e9cf4...eec
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #17 Skrevet 27. juli 2022 Kjenner følelsen. Prøv å være litt mer tilbaketrukket i kontakten noen dager og se om han tar initiativ. Jeg hadde samme følelsen noen dager med han jeg har et avstandsforhold til, men han kom «på» igjen. Var noe med et av barna som bekymret han så han tekstet mindre. Jeg er som deg og overtenker, så jeg spurte han rett ut faktisk en gang også. Nå har vi møttes flere ganger og jeg er tryggere på han. Lykke til! Anonymkode: 1b89a...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå