Gå til innhold

Freshe opp en Toro-gryte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på tur med begrensede kokemuligheter og derfor blir redningen Toro-mat.

Er det noen som har en «oppskrift» på en Toro-gryte som er «modifisert» og dermed god?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Betasuppe. Kjør på med litt ekstra grønnsaker og masse røkte pølser.

Anonymkode: 33ffe...95c

Skrevet

Stroganoffen blir slett ikke verst med ekstra champingnoner (fres dem først i panna med smør og krydder), litt løk, kjøttbiter istedet for kjøttdeig og fløte. Ikke følg anvisningen for væske, prøv deg frem istedet. 

AnonymBruker
Skrevet
Malindalin skrev (25 minutter siden):

Er det noen som har en «oppskrift» på en Toro-gryte som er «modifisert» og dermed god?

Stroganoff med forskjellig typer digg sopp og hvite bønner i stedet for kjøtt servert med knuste poteter :) 

https://www.bama.no/oppskrifter/potetretter/knuste-spro-poteter/

Anonymkode: 5b663...b40

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes meksikansk gryte funker bra som turmat, det er jo ris oppi så det blir alt i ett liksom. Pleier å steke løk og paprika og ha oppi i tillegg til kjøttdeig, og ekstra bønner og mais er også godt. Bruk litt mindre vann enn det står på posen. Serveres med rømme, salsa og tortillachips. 

Anonymkode: 8c5d3...413

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Stroganoff med forskjellig typer digg sopp og hvite bønner i stedet for kjøtt servert med knuste poteter :) 

https://www.bama.no/oppskrifter/potetretter/knuste-spro-poteter/

Anonymkode: 5b663...b40

Sikkert veldig godt, men så var det disse begrensede kokemulighetene som gjør at TS velger Toro til å begynne med, da ... 

Anonymkode: 4daf0...217

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Malindalin skrev (15 timer siden):

Amerikansk gryterett med ekstra grønnsaker, feks brokkoli oppi. En matfløte skvett. Dette bruker jeg forsåvidt i alle toromiksene mine. Et must meg ekstra grønnsaker av sorten du liker vil jeg si. Kan nesten ikke slå feil:)

Anonymkode: ddd8c...086

AnonymBruker
Skrevet

Skal du på tur, vil jeg anbefale Toro Ertesuppe med Rema sin lapskausblanding og pølsebiter. Og en (matfløte)skvett😋

AnonymBruker
Skrevet

La også et Toro jegergryte tips under tema ‘hvilken Toro gryte liker du best’ . Skulle jo delt den i denne tråden heller;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...