Malindalin Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Vi skal på tur med begrensede kokemuligheter og derfor blir redningen Toro-mat. Er det noen som har en «oppskrift» på en Toro-gryte som er «modifisert» og dermed god?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Betasuppe. Kjør på med litt ekstra grønnsaker og masse røkte pølser. Anonymkode: 33ffe...95c
Lauv Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Stroganoffen blir slett ikke verst med ekstra champingnoner (fres dem først i panna med smør og krydder), litt løk, kjøttbiter istedet for kjøttdeig og fløte. Ikke følg anvisningen for væske, prøv deg frem istedet.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #4 Skrevet 26. juli 2022 Malindalin skrev (25 minutter siden): Vi skal på tur med begrensede kokemuligheter og derfor blir redningen Toro-mat. Er det noen som har en «oppskrift» på en Toro-gryte som er «modifisert» og dermed god? Stroganoff med forskjellig typer digg sopp og hvite bønner i stedet for kjøtt servert med knuste poteter https://www.bama.no/oppskrifter/potetretter/knuste-spro-poteter/ Anonymkode: 5b663...b40
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 Jeg synes meksikansk gryte funker bra som turmat, det er jo ris oppi så det blir alt i ett liksom. Pleier å steke løk og paprika og ha oppi i tillegg til kjøttdeig, og ekstra bønner og mais er også godt. Bruk litt mindre vann enn det står på posen. Serveres med rømme, salsa og tortillachips. Anonymkode: 8c5d3...413 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #6 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Stroganoff med forskjellig typer digg sopp og hvite bønner i stedet for kjøtt servert med knuste poteter https://www.bama.no/oppskrifter/potetretter/knuste-spro-poteter/ Anonymkode: 5b663...b40 Sikkert veldig godt, men så var det disse begrensede kokemulighetene som gjør at TS velger Toro til å begynne med, da ... Anonymkode: 4daf0...217 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #7 Skrevet 26. juli 2022 Malindalin skrev (15 timer siden): Vi skal på tur med begrensede kokemuligheter og derfor blir redningen Toro-mat. Er det noen som har en «oppskrift» på en Toro-gryte som er «modifisert» og dermed god? Amerikansk gryterett med ekstra grønnsaker, feks brokkoli oppi. En matfløte skvett. Dette bruker jeg forsåvidt i alle toromiksene mine. Et must meg ekstra grønnsaker av sorten du liker vil jeg si. Kan nesten ikke slå feil:) Anonymkode: ddd8c...086
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #8 Skrevet 26. juli 2022 Skal du på tur, vil jeg anbefale Toro Ertesuppe med Rema sin lapskausblanding og pølsebiter. Og en (matfløte)skvett😋 Anonymkode: ddd8c...086
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #9 Skrevet 27. juli 2022 La også et Toro jegergryte tips under tema ‘hvilken Toro gryte liker du best’ . Skulle jo delt den i denne tråden heller;) Anonymkode: ddd8c...086
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå