Gå til innhold

Hvor mye kom flyttebyrå på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er 4 som flytter, avstand 15 min med bil. Bor på bakkeplan,men  flytter til 4 etg uten heis. De tar 1350 for timen. Hvor mye kan jeg regne med? Hvor mange timer? 

Anonymkode: 23551...867

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi flyttet nylig og betalte rett under 11 000 for flyttebyrå. Ca 30min kjøretur, men de måtte ta 2 turer så flyttingen tok nesten 7 timer totalt. Familie på 4, flyttet fra leilighet på 80kvm til hus. Deler av møblene sto på lager ikke langt fra leiligheten. 

Anonymkode: 73827...0f9

AnonymBruker
Skrevet

Ca 12 000kr. Deretter ble det 10 000kr for møbler som måtte erstattes fordi de ble ødelagte under flytting. 

Anonymkode: 85558...c15

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Vi er 4 som flytter, avstand 15 min med bil. Bor på bakkeplan,men  flytter til 4 etg uten heis. De tar 1350 for timen. Hvor mye kan jeg regne med? Hvor mange timer? 

Hvor stor bolig flytter dere ut fra?

Anonymkode: b2d13...9dc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor stor bolig flytter dere ut fra?

Anonymkode: b2d13...9dc

Flytter ut fra 92 kvm inn i 93.

Skrevet

Med dagens drivstoffpriser så blir det nok en del  

AnonymBruker
Skrevet

Veien mellom leilighetene er 3 km

Skrevet

Vi flyttet nettopp og betalte 1900 i timen for nesten samme type flytting. Fra 2.etasje til 4.etasje uten heis. Men så absolutt verdt hver eneste kroner. Fant flyttebyrå her.

AnonymBruker
Skrevet

Spørs jo hva som skal flyttes. Svære sofaer, rammemadrasser og vaskemaskin og andre hvitevarer er knøvlete å få både ut og inn. Da går tiden. 

Anonymkode: 701a3...ca8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg flyttet 25 min i Oslo. Fra 75 til 55kvm.  1 eg til 4etg med heis. Hadde pakket absolutt alt godt i esker og de blå ikeaposene med glidelås på forhånd, samt bobleplast rundt alle møbler, kjøpte også masse flyttetepper som ble brukt. Pakket sofaputer i søppelsekker. Ca 70 enheter pluss møbler. Tok de en tur i lastebil og kun 2 timer totalt. (Hadde en egen skaphenger hvor vi fortløpende plasserte alt som skulle på lager og dynga, og ikke inn i ny leilighet).  2 karer og 2500 kr. De fikk en 500 lapp i tips for sabla godt arbeid.

Anonymkode: 89bbe...e41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvor høyt er et tre i dag?    

selvfølgelig helt umulig å egentlig VITE noe sånn. 

Anonymkode: aa301...11e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2022 den 9.14):

Du burde jo snakke med flyttebyrået og spørre dem. Dere kan avtale en fastpris når de vet hvor mye som skal flyttes osv. Det vil naturligvis gå en del tid når det ikke er heis dit dere skal, og de må bære tunge møbler opp fire etasjer.

Anonymkode: e2a44...082

AnonymBruker
Skrevet

Legg heller ut på Mitt anbud og be om en konkret pris. 

Anonymkode: 6a00d...3d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...