AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Jeg var usikker, men jeg kjøpte en walkingpad c2. Jeg må ærlig si at jeg er superfornøyd med denne. Har lyst på høyere hastighet, men denne lager nesten ingen støy. Bruker den til å gå på når det er dårlig vær ute. Noen andre som har walkingpad? Hvilke type har du? Anonymkode: f5302...11d 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 Er det noe man kan ha i blokk, tror dere? Det er godt isolert her så hører ikke naboen over, men tenker at en tredemølle hadde blitt lytt nedover. Hva med en walking pad, noen av dere som har testet lydnivå til etasje under? Anonymkode: bcc0c...3ba 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det noe man kan ha i blokk, tror dere? Det er godt isolert her så hører ikke naboen over, men tenker at en tredemølle hadde blitt lytt nedover. Hva med en walking pad, noen av dere som har testet lydnivå til etasje under? Anonymkode: bcc0c...3ba Walkingpad er til å gå på...altså. jeg har en selv, bruker den til å gå på. Du må ha matten under den, kjøpe orginal matte. Jeg har R1 pro, pleier å gå på 3-4 km/t. Da kan du fint ha den i leilighet som meg. Anonymkode: 68eb2...bd3 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Skrevet 27. juli 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Er det noe man kan ha i blokk, tror dere? Det er godt isolert her så hører ikke naboen over, men tenker at en tredemølle hadde blitt lytt nedover. Hva med en walking pad, noen av dere som har testet lydnivå til etasje under? Anonymkode: bcc0c...3ba Jeg må anbefale deg den på det sterkeste. Jeg var skeptisk men ble storfornøyd. Min kan stige opp til 6 km I timen. Kunne ønske at jeg hadde tatt sjansen med å kjøpe en som gikk til 10 km I timen, men da vil det bli mer støy tror jeg. Walkingpad c2 kostet kun i overkant av 4000 kr. Og den bråker ikke. Veldig enkel og ferdig til bruk. Kan slås sammen og rulles under sofa/ seng osv. Jeg blir svett av å gå på den. Og jeg kan løpe litt på hastighet 6 km I timen men liker veldig godt å gå med hastighet 4,5. Kjempegøy sak. Jeg går to ganger om dagen på den. Nå går jeg ca mellom 5 tim 10 km hver dag inne i fred og ro uten masse mennesker rundt. Jeg anbefaler deg den . Digger det. Kunne ønske at jeg hadde kjøpt Walkingpad r1 pga den kan man løpe fortere på. Men denne er uansett billigere og den er topp! Anonymkode: f5302...11d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg må anbefale deg den på det sterkeste. Jeg var skeptisk men ble storfornøyd. Min kan stige opp til 6 km I timen. Kunne ønske at jeg hadde tatt sjansen med å kjøpe en som gikk til 10 km I timen, men da vil det bli mer støy tror jeg. Walkingpad c2 kostet kun i overkant av 4000 kr. Og den bråker ikke. Veldig enkel og ferdig til bruk. Kan slås sammen og rulles under sofa/ seng osv. Jeg blir svett av å gå på den. Og jeg kan løpe litt på hastighet 6 km I timen men liker veldig godt å gå med hastighet 4,5. Kjempegøy sak. Jeg går to ganger om dagen på den. Nå går jeg ca mellom 5 tim 10 km hver dag inne i fred og ro uten masse mennesker rundt. Jeg anbefaler deg den . Digger det. Kunne ønske at jeg hadde kjøpt Walkingpad r1 pga den kan man løpe fortere på. Men denne er uansett billigere og den er topp! Anonymkode: Hvor kjøpte du denne? Jeg har hatt lyst på lenge, og etter å ha lest innlegget ditt fikk jeg enda mer lyst på en😄 Er det ok trening for en som er i vanlig, grei form? Strever med å få trent pga mann med turnus og små barn. Anonymkode: c1a19...0b5
Rosi Skrevet 27. juli 2022 #7 Skrevet 27. juli 2022 Du kan gå på den døgnet rundt uten å plage naboer. Men har du en hvor du kommer opp i jogge hastighet ville jeg forholdt meg til stilletider om det ikke finnes noen veldig bra lyddempende matter å ha under. Min sønn på 45kg lander litt høyere enn meg når han jogger, og da har naboen under dunket i sitt tak når han har holdt på utenfor stilletidene. Jeg har underlagsmatta de selger med walking pad, så den er ikke bra nok. Bor i blokk med betongskille. 1
Rosi Skrevet 27. juli 2022 #8 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvor kjøpte du denne? Jeg har hatt lyst på lenge, og etter å ha lest innlegget ditt fikk jeg enda mer lyst på en😄 Er det ok trening for en som er i vanlig, grei form? Strever med å få trent pga mann med turnus og små barn. Anonymkode: c1a19...0b5 Det er mystuff.no som selger disse i Norge mener jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #9 Skrevet 27. juli 2022 35 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor kjøpte du denne? Jeg har hatt lyst på lenge, og etter å ha lest innlegget ditt fikk jeg enda mer lyst på en😄 Er det ok trening for en som er i vanlig, grei form? Strever med å få trent pga mann med turnus og små barn. Anonymkode: c1a19...0b5 https://mystuff.no/products/walkingpad-c2 Her er den. Kjøpte denne i hvit. Den er kjempefin i hvit. Så en video om en slik hadde sort. Han angret på fargen og anbefalte hvit. Men ellers var han superfornøyd med den. Jeg har tenkt til å kjøpe en i gave til en i familien også. Digger den! Anonymkode: f5302...11d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #10 Skrevet 27. juli 2022 38 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor kjøpte du denne? Jeg har hatt lyst på lenge, og etter å ha lest innlegget ditt fikk jeg enda mer lyst på en😄 Er det ok trening for en som er i vanlig, grei form? Strever med å få trent pga mann med turnus og små barn. Anonymkode: c1a19...0b5 Jeg er i veldig god form. Jeg løper egentlig veldig raskt til vanlig, men jeg er allikevel meget fornøyd med å ha en walkingpad på tempo opptil 6 km I timen. Er god trening det også tiltross for at jeg pleier å løpe på ca mellom 10 og 13 km I timen. Jeg blir varm. Og du kan gå lenge på den om du vil ha skikkelig god trening. Jeg er fornøyd etter 5 km I gjerne to økter for dagen . Dvs 10 km. Hvis du kjøper en du kan løpe på så blir det mer bråk. Du kan løpe lett på walkingpad c2 når du har den på 6 km timen. Da blir det mer bråk. Men jeg trykker på kontrolleren på 6 km timen de siste sekundene for å få meg en liten løpeøkt og. Den er helt fin å løpe på og. Det overrasket meg at den er så solid og fin. Anonymkode: f5302...11d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #11 Skrevet 27. juli 2022 Har hørt mye bra om M21 og vurderer å kjøpe denne etter ferien. https://trygg-helse.no/produkt/walkingpad/walkingpad-mc21-xiaomi-kingsmith Anonymkode: 80563...704 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #12 Skrevet 27. juli 2022 Eller hva med den lille og billigere på samme side, noen som har prøvd den? Den så snerten ut, kanskje det blir den i stedet siden jeg er veldig utrent og føler at alt vil hjelpe …. https://trygg-helse.no/produkt/walkingpad/urevo-u1-walking-device Anonymkode: 80563...704 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #13 Skrevet 28. juli 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Eller hva med den lille og billigere på samme side, noen som har prøvd den? Den så snerten ut, kanskje det blir den i stedet siden jeg er veldig utrent og føler at alt vil hjelpe …. https://trygg-helse.no/produkt/walkingpad/urevo-u1-walking-device Anonymkode: 80563...704 Jeg er nysgjerrig på om den er like god. Det kan godt være at den er. Bare sjekk vekt, støynivå, og beskrivelse . Det eneste minuset med den billige er at denne kan muligens ikke klappes sammen. Men ellers funker den mulig like greit. Det er greit å kunne spare litt penger på å kjøpe en som ikke koster så mye. Det var årsaken til at jeg kjøpte en som går kun til 6 km I timen. Pluss at jeg får allikevel god trening. Og det blir ikke mye bråk med den hastigheten. Har tenkt på de rimeligste variantene. Skal overraske en i familien min med en walkingpad for jeg tror vedkommende vil ha god nytte av den. Og da må det bli en av de rimelige variantene. Jeg har ikke matte under walkingpadden. Jeg leier i nederste etasje så det virker til å fungere utmerket uten matte her. Det er nok viktig å anskaffe seg noen innesko. Jeg har gått på walkingpadden uten sko, og ble deretter litt øm under beina. Men ikke mye. Bare litt. Anonymkode: f5302...11d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #14 Skrevet 28. juli 2022 Dersom dere søker walkingpad på videoer på Tik Tok så kommer det opp litt videoer. Søk foreks den walkingpad som du vurderer å søke. Jeg søkte på walkingpad c2 og da så jeg at folk uttrykte at dette var et kupp for dem. Det hjalp meg til å ta avgjørelsen. Anonymkode: f5302...11d
Mwanafunzi Skrevet 28. juli 2022 #15 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): https://mystuff.no/products/walkingpad-c2 Her er den. Kjøpte denne i hvit. Den er kjempefin i hvit. Så en video om en slik hadde sort. Han angret på fargen og anbefalte hvit. Men ellers var han superfornøyd med den. Jeg har tenkt til å kjøpe en i gave til en i familien også. Digger den! Anonymkode: f5302...11d Reklame? Jeg har R1pro, og er fornøyd med selve mølla, men den knirker og er litt skranglete og ikke så lett å flytte som i reklamen. Appen man må bruke for at mølla skal fungere er imidlertid kjempedårlig. Den virker ikke alltid, oppdaterer seg ikke og kan ikke brukes på enkelte litt eldre telefoner og da står man i verste fall med en ubrukelig mølle. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #16 Skrevet 28. juli 2022 16 minutter siden, Mwanafunzi said: Reklame? Jeg har R1pro, og er fornøyd med selve mølla, men den knirker og er litt skranglete og ikke så lett å flytte som i reklamen. Appen man må bruke for at mølla skal fungere er imidlertid kjempedårlig. Den virker ikke alltid, oppdaterer seg ikke og kan ikke brukes på enkelte litt eldre telefoner og da står man i verste fall med en ubrukelig mølle. Ingen reklame. Jeg har hørt at det er en del som er svært missfornøyd også. Det var derfor jeg har vært skeptisk før jeg kjøpte den. Anonymkode: f5302...11d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #17 Skrevet 28. juli 2022 Men hva er vitsen med å gå i 4,5 km i timen? Det er jo ikke trening.... Det er bevegelse, og knapt nok det, det er jo rusletempo! Anonymkode: dfde7...84d 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #18 Skrevet 28. juli 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Men hva er vitsen med å gå i 4,5 km i timen? Det er jo ikke trening.... Det er bevegelse, og knapt nok det, det er jo rusletempo! Anonymkode: dfde7...84d For min del er det god trening, tror jeg. Anonymkode: f5302...11d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #19 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (På 28.7.2022 den 17.03): Men hva er vitsen med å gå i 4,5 km i timen? Det er jo ikke trening.... Det er bevegelse, og knapt nok det, det er jo rusletempo! Anonymkode: dfde7...84d Vitsen? Å få ... *trommevirvel* mosjon? Nei, det er ikke trening, men et mye bedre alternativ enn å bare sitte på ræven hele dagen. Jeg trener mye, og løper mye. Ute eller på skikkelig mølle. Men jeg får elsker gå-mølle. Jeg merker stor forskjell på kroppen når jeg kan gå og jobbe, og går og ser på tv i stedet for å sitte som en potet. Anonymkode: 86319...0aa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå