PITTY Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Daglig skjer det et eller annet som ikke går på skinner. Langt utenfor faktisk. Slik har det vært i mange, kanskje alle år. I går var ett unntak pga været kanskje. Ikke så mye å gjøre. Men forrige dag var jeg på en av mine egen-konstruerte sykkelturer på grus. Da tråkket jeg av hele pedalen på sykkelen, måtte gå tilbake til bilen og sykkelstativet. Et stativ og el-sykkel jeg kjøpte for kort tid siden. Når jeg kom hjem med sykkelen fra butikken første dagen virket ikke motoren. Dagen etter måtte jeg derfor tilbake til butikken med sykkelen på det nye stativet. Beviset for at jeg ikke helt kjente stativets særegenheter skjedde midt i en tunnel i 90 km/t. Den kliss nye sykkelen falt rett av stativet. Helt krise. Ganske oppskrapet resultat og et lenger opphold i butikk enn planlagt. Samme dag lager jeg middag. Stekepanna mister jeg rett i gulvet med middagen i. Herlig. Klarer imidlertid å lage en ny, hadde tilstrekkelig ingredienser. Litt senere ønsker jeg og dama å dele et kakestykke som ligger i kjøleskapet. Kaken raste rett ut av skapet, og endte selvsagt i gulvet den også. Har en haug med lignende opplevelser, om ikke daglig så i hvert fall flere ukentlig. Jeg klarer å leve med dette men er passe lei noen ganger. Noen som kjenner seg igjen? 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Kjenner meg dessverre igjen ja Anonymkode: 5c460...193
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå