Gå til innhold

Kjærester og inkludering

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan inkluderer dere barns kjærester i familien? Tenker da på tenåringer 15-18ish.

Er det naturlig at kjærestene inkluderes i alt? Helgeturer, ferier, bursdager, familiemiddager, osv. 

Anonymkode: b202b...fd6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer litt an pø hvor lenge de har vært sammen, mn får være med på turer etterhvert ja og var i konfirmasjonen 

Anonymkode: 3b243...da7

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært uaktuelt å inkludere i noe som helst av det du nevner, hvis det var tilfelle her i gården i hvert fall. Kjærester hadde heller ikke fått overnatte under mitt tak.

Anonymkode: 46ee6...d19

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde vært uaktuelt å inkludere i noe som helst av det du nevner, hvis det var tilfelle her i gården i hvert fall. Kjærester hadde heller ikke fått overnatte under mitt tak.

Så din 18-åring hadde ikke fått lov til å ha med seg kjæresten sin i familiemiddag eller bursdag? Det hørtes utrolig hyggelig ut... 

Anonymkode: 7647a...e67

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det hadde vært koselig at kjæresten hadde blitt inkludert i noe, men ikke alt☺️

Anonymkode: 8ff38...e51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det viktigste er å inkludere egne barn i alle fall. Da jeg var 18 og søsteren min 16 så fikk hun kjæreste, og han fikk "min" plass i familien. Vi er 3 søsken, og siden jeg var "voksen", så var det meg det ikke ble plass til i bilen på familieutflukter. Foreldrene mine syntes tydeligvis det var en naturlig måte å gjøre det på, men for meg ble det ganske sårt...

Men er det plass så tenker jeg det kommer an på hvor lenge de har vært sammen og kjærestens relasjon til resten av familien. Ønsker man å ha med kjæresten på alt, så er jo det greit, men det er også greit å gjøre ting med bare nærmeste familie om man ønsker det.

Anonymkode: d8060...d7e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Stakkars barn 

Anonymkode: 3b243...da7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tenker det viktigste er å inkludere egne barn i alle fall. Da jeg var 18 og søsteren min 16 så fikk hun kjæreste, og han fikk "min" plass i familien. Vi er 3 søsken, og siden jeg var "voksen", så var det meg det ikke ble plass til i bilen på familieutflukter. Foreldrene mine syntes tydeligvis det var en naturlig måte å gjøre det på, men for meg ble det ganske sårt...

Men er det plass så tenker jeg det kommer an på hvor lenge de har vært sammen og kjærestens relasjon til resten av familien. Ønsker man å ha med kjæresten på alt, så er jo det greit, men det er også greit å gjøre ting med bare nærmeste familie om man ønsker det.

Anonymkode: d8060...d7e

Men herregud, det der høres da veldig spesielt ut, at du ble dyttet ut fordi du fylte 18.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor? Det høres jo helt merkelig ut, vil du ikke ha et godt forhold til ditt/dine barns kjærester og ikke minst barna dine?

Her kommer de til å bli invitert og inkludert så mye som man kan. 😄 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville inkludert dem i noe, men ikke alt. Synes det er viktig at man som kjærnefamilie har sin tid også😊

Anonymkode: aa861...d37

AnonymBruker
Skrevet

Her inviteres kjærester over 16år til det aller meste. Det er jo kjærestene til mine barn! Hører selvfølgelig med foreldrene til kjærester under 18år. Men invitert med på det meste.

Anonymkode: f27f5...0da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her inviteres kjærester over 16år til det aller meste. Det er jo kjærestene til mine barn! Hører selvfølgelig med foreldrene til kjærester under 18år. Men invitert med på det meste.

Men måtte jeg velge mellom å ha plass i bilen til 18 årings kjæreste og 16årings kjæreste ville jeg muligens valgt den med lengst relasjon.. men siden 16 åringen ikke har hatt kjæreste ennå og 18 åringen har hatt kjæreste i over 2år og jeg er alene... Har vi hittil hatt plass til alle i bilen og på hytta + hunden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...