Gå til innhold

Gangavstand/dårlig parkering og norsk sommervær

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal i bryllup til helgen og det er meldt regn. MASSE regn. Og 14 grader. Norsk sommer der altså. 

Problemet er at det er dårlig med parkering der vi skal. Noen få parkeringsplasser ved kirken, men de fleste må parkere ca 300 m unna. Og lokalet er 700m fra kirken, men vi går forbi bilen, men har også dårlig plass. Så man parkerer både til kirken og lokalet samme plass.

Noen som har opplevd dette? Maps sier 10 min gange, men på høye hæler og i finstasen og i regn ser jeg for meg mange drukna katter...

Anonymkode: 4aede...025

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ha på deg noen andre sko og penskoene i pose og bytt i kirka/på lokalet. Ta på den lengste jakka du har. 

Anonymkode: 7a200...945

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skobytte, regnponcho og paraply, problem solved

Anonymkode: a4463...dfa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette går fint :) Helt vanlig å måtte gå litt til fest. 

Man har selvfølgelig med seg skobytte og jakke :) Det er helt sikkert en garderobe der dere skal være.

Vi hadde lokale som hadde to min gange fra parkeringsplassen og fem minutter gange fra hotellet tilreisende bodde på, og tross kort avstand og fint vær byttet mange av damene sko da de kom frem 😆 

Anonymkode: 7f06f...356

AnonymBruker
Skrevet

10 minutters ganger er da ikke så fryktelig langt? Ha med et par sko ekstra?

Og hvis det er meldt pøsregn så bestill en taxi?

Anonymkode: 7cdfd...6fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke akkurt den varianten.

Men slik vi ofte gjør det så slipper mannen av meg og gave, og kjører så og parkerer. Han har jo gamasjer på skoene i slikt vær, ikke like "sårbar" frisyre og sminke, har ikke veske, og klarer uansett å bevege seg ganske mye raskere enn meg. 

Anonymkode: cf86b...8e5

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke akkurt den varianten.

Men slik vi ofte gjør det så slipper mannen av meg og gave, og kjører så og parkerer. Han har jo gamasjer på skoene i slikt vær, ikke like "sårbar" frisyre og sminke, har ikke veske, og klarer uansett å bevege seg ganske mye raskere enn meg. 

Kalosjer, mente jeg 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...