Gå til innhold

«Glamour» vender tilbake til TV-skjermen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har noen klart å finne gamle episoder? Jeg finner ikke

Anonymkode: 39405...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det jeg husker best er hvor sakte tiden gikk i serien. X finner ut at Y er død, og stirrer ut i luften. Tre uker senere stirrer hun fortsatt ut i luften. Og enda så sakte tiden gikk, vokste barna likevel opp i rekordfart. Får se om serien har kommet noe lenger siden den stoppet, da :) 

Anonymkode: 78be7...c59

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser heller på maling som tørker.

Anonymkode: 40ab2...dfa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser heller på maling som tørker.

Anonymkode: 40ab2...dfa

I Glamour er malingen fra forrige uke fortsatt våt. 😄

Anonymkode: 78be7...c59

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke vær så treige da, folkens. Dere er jo som folka på Glamour. :P

Anonymkode: ac32d...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er Glamour-fan, fulgte med i åresvis. Min «guilty pleasure». Det er jo bare så koselig 🥰 Så ja, det kan være jeg tar det opp igjen, selv om jeg synes serien ikke blir den samme uten Ronn Moss som Ridge og Stephanie. 

Anonymkode: 3b497...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg er Glamour-fan, fulgte med i åresvis. Min «guilty pleasure». Det er jo bare så koselig 🥰 Så ja, det kan være jeg tar det opp igjen, selv om jeg synes serien ikke blir den samme uten Ronn Moss som Ridge og Stephanie. 

Anonymkode: 3b497...d0e

Helt enig der, skjønner ikke hvorfor Ronn forlot serien, han måtte ha tjent rått etter å ha vært med i 25 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De var ganske bra med å lage serien, og sørge for at den var tidsriktig. Her er første episode. Liker hvordan den startet med Ridge som hadde en pause i sitt værelse. 

Anonymkode: 37888...2e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De var ganske bra med å lage serien, og sørge for at den var tidsriktig. Her er første episode. Liker hvordan den startet med Ridge som hadde en pause i sitt værelse. 

Anonymkode: 37888...2e8

Og så har det vært fram og tilbake i 35 år, når skal de endelig bli sammen for godt og få nyte livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, det så jeg masse som ung, det gikk rett etter skolen. Jeg var vel ikke sånn superhekta da, jeg opplevde jo litt som andre skriver her at det gikk sykt tregt, en samtale kunne vare over flere episoder 😅

Husker de skulle fornye seg, da vokste alle barna opp på 1-2-3 og så fikk man en ny generasjon som bare gjentok akkurat de samme historiene som forrige.

Men det var litt dråpen for meg da han Ridge fant ut at han ikke likevel var faren til en datteren sin, som han hadde oppdratt som sin egen i alle år. Så ble han sammen med henne. Lol. Da hadde vel snart alle pult alle der, så de måtte begynne å ta av barna.

Anonymkode: 8a8dd...7d8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Haha, det så jeg masse som ung, det gikk rett etter skolen. Jeg var vel ikke sånn superhekta da, jeg opplevde jo litt som andre skriver her at det gikk sykt tregt, en samtale kunne vare over flere episoder 😅

Husker de skulle fornye seg, da vokste alle barna opp på 1-2-3 og så fikk man en ny generasjon som bare gjentok akkurat de samme historiene som forrige.

Men det var litt dråpen for meg da han Ridge fant ut at han ikke likevel var faren til en datteren sin, som han hadde oppdratt som sin egen i alle år. Så ble han sammen med henne. Lol. Da hadde vel snart alle pult alle der, så de måtte begynne å ta av barna.

Wtf når skjedde det? Det er jo helt grotesk 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, fikk heldigvis ikke jeg med meg heller 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Keikolina skrev (Akkurat nå):

Ja, fikk heldigvis ikke jeg med meg heller 😬

Eller når Taylor kjørte på og drepte søsteren sin ved et uhell, hun fortalte det ikke og endte opp med å gifte seg med søsterens ektemann 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vet!!!

Husker jo ikke når det skjedde akkurat, var jo sykt mye greier med hvem som var far og mor og søster og bror til hvem hele tiden følte jeg. Man akkurat dette husker jeg godt for jeg syntes det var så sinnsykt.

Fant faktisk scenen hvor de kysser, ubetalelig skuespill av Eric her når han ser dem 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vet!!!

Husker jo ikke når det skjedde akkurat, var jo sykt mye greier med hvem som var far og mor og søster og bror til hvem hele tiden følte jeg. Man akkurat dette husker jeg godt for jeg syntes det var så sinnsykt.

Fant faktisk scenen hvor de kysser, ubetalelig skuespill av Eric her når han ser dem 😅

Det står at de fant ut at de ikke var søskne og så kysset de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det står at de fant ut at de ikke var søskne og så kysset de

Åja, men da er det jo greit - hvem hadde vel ikke klint med broren sin om de fant ut at han ikke var av kjøtt og blod? 🤣🤣

Jeg måtte google litt nå, og her er hele suppa:

Først trodde Ridge han var faren til Bridget, så hun har vokst opp med han som far. Så fant de ut at Eric (faren til Ridge) var faren til Bridget, som gjorde Ridge og Bridget til halvsøsken. Og så fant de ut at Ridge hadde en annen far enn Eric, så da var de ikke i slekt likevel 😅

Folk tror Game of thrones er vilt, da har de ikke sett såpeserier..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åja, men da er det jo greit - hvem hadde vel ikke klint med broren sin om de fant ut at han ikke var av kjøtt og blod? 🤣🤣

Først trodde Ridge han var faren til Bridget, så hun har vokst opp med han som far. Så fant de ut at Eric (faren til Ridge) var faren til Bridget, som gjorde Ridge og Bridget til halvsøsken. Og så fant de ut at Ridge hadde en annen far enn Eric, så da var de ikke i slekt likevel 😅

Høres helt spinnvilt ut rett og slett, men godt skuespill av John McCook da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.7.2022 den 0.53):

Wow hahahaha! Husker mamma så på denne serien når jeg var liten (80-tallet/90-tallet). Husker så godt Ridge, Brooke, Taylor, Stephanie, Eric.. og han broren til Ridge som jeg ikke husker navnet på. Mye spinnville greier i den serien😂😂😂

Anonymkode: b2fe3...57a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...