AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Jeg har alltid vært glad i sex, og aldri opplevd smerter eller ubehag under samleie. Var sammen med en fyr i mange år, og hadde jevnlig sex, og hadde en del ONS da det ble slutt med han. Nå har jeg vært singel en stund, og har hatt minimalt med seksuell aktivitet de siste 4-5 årene. Nå er jeg 39, og har startet opp med dating igjen. Har datet et par fyrer, og nylig startet et seksuelt forhold med en. Jeg gleda meg skikkelig til sex første gangen, siden det er en stund siden, og jeg var skikkelig klar. Men det gjorde vondt! Han kom inn et par cm, og så føltes det som om jeg var skikkelig trang plutselig. Han måtte liksom presse seg forbi et lite stykke? Og det var skikkelig ubehagelig. Da han kom forbi det "trange området" (slik kjentes det ut for meg) var det bedre, og sexen gikk bra etter det, men jeg var ganske sår og vond etterpå. Jeg tenkte at jeg kanskje bare ikke var tent nok, eller våt nok. Men det var det samme neste gang. Skikkelig vondt når han presset den inn, selv om han tok det langsomt. Tredje gangen brukte vi godt med glidemiddel, men samme greia igjen. Dritvondt når han skulle inn. Men godt (om enn fremdeles litt ømt) når han bare var kommet inn og kommet i gang. Nå gruer jeg meg litt til neste gang, jeg klarer ikke slappe av når jeg forventer smerte i forbindelse med penetrering. Men jeg skjønner ikke hva som er i veien 😭. Sex har ikke gjort vondt før, og fingring gjør ikke vondt. Kan liksom ikke kjenne noe uvanlig der selv. Kan det være fordi det er lenge siden jeg har hatt sex? Må jeg bare venne meg til det igjen? Kan det være at jeg bare er ganske trang? Kan jeg i så fall gjøre noe med det? Han jeg var i et langt forhold med hadde nok litt mindre enn gjennomsnittlig penis, men jeg syntes den passet meg utmerket. Han jeg er med nå er en del større enn jeg er vant til, men langt ifra gigantisk. Kan det være noe jeg bør sjekke ut? Var sist hos gynekolog for litt over et år siden, fikk ingen påpekninger om noe da. Jeg orker ikke at sex skal fortsette å være vondt, håper kanskje noen har noen tips eller råd. Anonymkode: 31ffc...523
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Kan dessverre ikke hjelpe deg men har det akkurat likt. Følger tråden og håper noen kloke hoder har et svar. I mellomtiden kan du Google vaginisme og se om det kan passe for deg med en variant av det 🤗 Anonymkode: 5a6fe...eb8
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Kan det være fremfall av livmor? Flere grader av dette. - Det er jo samtidig rart hvis du var på GU for ett år siden. Ingenting er jo konstant så jeg ville absolutt bedt om å få ny gynekologisk undersøkelse. Du kan jo ikke ha det sånn som nå🥺 Anonymkode: f4eee...0b2 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 Jeg har det helt likt! Anonymkode: 41856...5d8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 26.7.2022 den 19.58): Kan det være fremfall av livmor? Flere grader av dette. - Det er jo samtidig rart hvis du var på GU for ett år siden. Ingenting er jo konstant så jeg ville absolutt bedt om å få ny gynekologisk undersøkelse. Du kan jo ikke ha det sånn som nå🥺 Anonymkode: f4eee...0b2 Kan høres litt ut som fremfall ja. Hadde villet sjekke det i alle fall. Anonymkode: bf53c...ae0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå