Hege q Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Er appen seriøs, hva er det rareste du har opplevd eller beste via appen? anbefaler du appen eller ser du det som noe useriøst, eller kan man faktisk finne seg en ålreit kjæreste der ifra. TRENGER TIPSSS!
Gjest lurven Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Har ikke brukt den selv, virker litt useriøs, men i følge mine single venner er det den beste datingappen, og kjenner en som fikk seg bra kjæreste derfra
Ballongen Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Masse menn som bare vil ligge, men det er også noen ålreite. Jeg giftet meg med en av dem 😊 1 2
Gjest Cid Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 Veldig vanskelig å få match hvis man er mann, kan ikke huske sist gang jeg fikk en match og jeg er ikke kresen en gang 🤪
Gjest Cid Skrevet 27. juli 2022 #5 Skrevet 27. juli 2022 Ballongen skrev (På 26.7.2022 den 13.55): Masse menn som bare vil ligge, men det er også noen ålreite. Jeg giftet meg med en av dem 😊 Er vel mange damer som bare vil ligge også
Anonymburker Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 Cid skrev (2 timer siden): Veldig vanskelig å få match hvis man er mann, kan ikke huske sist gang jeg fikk en match og jeg er ikke kresen en gang 🤪 En ting er å få match, noe annet er å holde praten og interessen i gang slik at det blir date. Har brukt tinder av og på i noen år, har sikkert nærmere 100 matcher totalt sett på de årene, men felles for dem alle er at de ikke er interessert når det kommer til stykket. Noen ganger blir ikke jeg interessert, og noen ganger er det falske profiler også. Noen sletter matchen fordi det har gått noen timer fra det ble match, og jeg enda ikke har skrevet. Det forventes at mannen skriver, uansett. Ofte kan jeg se på likes og klarer å gjenkjenne dem i kortstokken og matche dem bevisst. Hvis det er en type dame som egentlig ikke er for meg, gir jeg som regel de en sjans uansett. Men som oftest forsvinner interessen hvis det ikke er min type jente.
Gjest fransine Skrevet 27. juli 2022 #7 Skrevet 27. juli 2022 (endret) Hege q skrev (På 26.7.2022 den 3.24): Endret 8. oktober 2022 av fransine
Hege q Skrevet 27. juli 2022 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2022 fransine skrev (2 minutter siden): Kommer an på hva du er ute etter. Mange vil kun ha sex. Det rareste jeg opplevde var en som spurte meg på første spørsmål om jeg hadde hår. Og da mente han nedentil... 🙄 Du må skrive tydelig hva du er ute etter så luker du forhåpentligvis ut endel useriøse... En fyr spurte meg hva jeg ser etter og jeg sa «du først» og da sa han « forhold og samtale» mener han det eller tror du det er bare noe de sier for å ligge med noen? Jeg er ikke vandt med appen så
Gjest Marte79 Skrevet 27. juli 2022 #9 Skrevet 27. juli 2022 Ble sammen med kjæresten via Tinder Forresten: er det lov å bruke Tinder bare for morro skyld når man er i et forhold?
Olive_North Skrevet 27. juli 2022 #10 Skrevet 27. juli 2022 Har både dårlige og gode erfaringer, når jeg sluttet å ta meg selv veldig selvhøytidelig og begynte å gå på dater med et litt mer åpent sinn ble alt mye gøyere🙈 Det var en periode hvor jeg fikk mange morsomme opplevelser og møtte mange fine mennesker jeg har ikke møtt så mange som bare var ute etter ligg, kanskje 2-3… Også møtte jeg jo min elskling via tinder
Nikea Skrevet 27. juli 2022 #11 Skrevet 27. juli 2022 Marte79 skrev (3 minutter siden): Ble sammen med kjæresten via Tinder Forresten: er det lov å bruke Tinder bare for morro skyld når man er i et forhold? Det er vel ikke noen generell regel for det, men ville ha avklart det med kjæresten.
Thaila Skrevet 27. juli 2022 #12 Skrevet 27. juli 2022 Jeg anbefaler, men appen i seg selv er ikke så spennende eller interessant. Man må bruke den til det den er til, og ta det videre fra appen og til virkeligheten. Jeg vil si jeg har hatt ett vellykka forsøk på en relasjon, men jeg har møtt en del for førstedates som ble med det.
Gjest fransine Skrevet 27. juli 2022 #13 Skrevet 27. juli 2022 (endret) Hege q skrev (På 27.7.2022 den 18.23): Endret 8. oktober 2022 av fransine
Ballongen Skrevet 28. juli 2022 #14 Skrevet 28. juli 2022 Cid skrev (På 27.7.2022 den 15.35): Er vel mange damer som bare vil ligge også Det vet jo ikke jeg noe om, siden jeg bare fikk opp menn 😂
Gjest Cid Skrevet 28. juli 2022 #15 Skrevet 28. juli 2022 Ballongen skrev (4 minutter siden): Det vet jo ikke jeg noe om, siden jeg bare fikk opp menn 😂 Jeg får opp menn en sjelden gang, de må klikket på at de er dame ved et uhell. 😂
Fysikeren Skrevet 28. juli 2022 #16 Skrevet 28. juli 2022 Fått pult helt usaklig mye via den appen. Så jeg liker den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå