AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Går det an at en gutt/mann i 20 årene sliter med og vise interesse, selvom han har interesse og følelser for jenta? At det er derfor tidligere forhold har tatt slutt også, eller er det en unnskyldning? Anonymkode: dd932...18f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 en passiv personlighet er mulig, men om en mann har sterke følelser for ei dame, så pleier det å komme til uttrykk.. om ikke verbalt, så fysisk.. Anonymkode: b99d4...986
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): en passiv personlighet er mulig, men om en mann har sterke følelser for ei dame, så pleier det å komme til uttrykk.. om ikke verbalt, så fysisk.. Anonymkode: b99d4...986 Han sliter med og vise interesse og gjør ikke så mye ut av seg. Derfor har hatt trekt meg litt tilbake fordi de tidligere han var sammen med dumpa han for det. Vet ikke om jeg skal tro på det? Anonymkode: dd932...18f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #4 Skrevet 25. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han sliter med og vise interesse og gjør ikke så mye ut av seg. Derfor har hatt trekt meg litt tilbake fordi de tidligere han var sammen med dumpa han for det. Vet ikke om jeg skal tro på det? Anonymkode: dd932...18f Har du eller han trukket seg tilbake? Det er vesentlig for å kunne svare på spørsmålet Anonymkode: b99d4...986
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har du eller han trukket seg tilbake? Det er vesentlig for å kunne svare på spørsmålet Anonymkode: b99d4...986 Sorry. Forstod det nå. Om du ikke føler han er interessert, så er jo ikke det en god følelse - uansett om han faktisk er det eller ikke. Kan godt stemme det han sier, at det er dumpe grunnen i tidligere forhold. Men hvorfor klarer han ikke vise interesse? Homofil, aseksuell, kan være mye. Du må iallfall være ærlig med han og si at du har bruk for å føle på en interesse fra hans side om det skal fungere Anonymkode: b99d4...986
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sorry. Forstod det nå. Om du ikke føler han er interessert, så er jo ikke det en god følelse - uansett om han faktisk er det eller ikke. Kan godt stemme det han sier, at det er dumpe grunnen i tidligere forhold. Men hvorfor klarer han ikke vise interesse? Homofil, aseksuell, kan være mye. Du må iallfall være ærlig med han og si at du har bruk for å føle på en interesse fra hans side om det skal fungere Anonymkode: b99d4...986 Har sagt det til han nå, og var veldig tydelig så får se hva som skjer. Men bare skjønner ikke, fordi han har droppa meg nå to ganger og han mener det er fordi han er redd. Redd for og gå inn i noe nytt også la det samme skje. Bare skjønner ikke at han kan vise interesse? Anonymkode: dd932...18f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #7 Skrevet 25. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Har sagt det til han nå, og var veldig tydelig så får se hva som skjer. Men bare skjønner ikke, fordi han har droppa meg nå to ganger og han mener det er fordi han er redd. Redd for og gå inn i noe nytt også la det samme skje. Bare skjønner ikke at han kan vise interesse? Anonymkode: dd932...18f Ok, skjønner. Om han han har droppet deg to ganger og ikke viser interesse, da er han lite/ikke interessert. Din magefølelse sier at han ikke snakker sant om den dumpegrunnen i tidligere forhold - stol på din magefølelse. Sjeldent den tar feil Anonymkode: b99d4...986
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #8 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ok, skjønner. Om han han har droppet deg to ganger og ikke viser interesse, da er han lite/ikke interessert. Din magefølelse sier at han ikke snakker sant om den dumpegrunnen i tidligere forhold - stol på din magefølelse. Sjeldent den tar feil Anonymkode: b99d4...986 Men jeg bare skjønner ikke fordi han sier han er interessert og har følelser men er bare redd? Er så forrvirra🥹 Anonymkode: dd932...18f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #9 Skrevet 25. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Men jeg bare skjønner ikke fordi han sier han er interessert og har følelser men er bare redd? Er så forrvirra🥹 Anonymkode: dd932...18f Oppførsel veier tyngre enn ord. Det er mye lettere å fake ord enn oppførsel. Anonymkode: b99d4...986
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #10 Skrevet 25. juli 2022 En ting til. Om han hadde vært interessert, så hadde han ikke behandlet deg slik- med fare for å miste deg. Han virker ustabil og dette påvirker deg. Du virker ikke til å ha det godt med han. En person som virkelig liker deg, gir deg ikke en usikker følelse. Han liker nok ditt selskap og oppmerksomheten din, men er ikke interessert på samme måte som du er i han. Anbefaler deg å gå etter menn som gir deg en god følelse og ikke 'mind fuck' Anonymkode: b99d4...986
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #11 Skrevet 26. juli 2022 Altså det gir jo mening. Hvis det er slik at han er interessert, men har droppet deg - så sier det seg selv at han er redd for at du skal dumpe han. Han er en av den tilbaketrukke typen, som ønsker å møte deg. Men han backer ut i siste liten, fordi han er redd for at du nettopp kommer til å dumpe han. Jeg kjenner igjen mønsteret. Du må nok bare trygge han, eller trekke deg tilbake og få han til å forstå at han kanskje ikke er klar for et forhold. Han bør i hvertfall ikke holde på slik, for det gjør deg usikker. Anonymkode: f4617...946
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #12 Skrevet 26. juli 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Går det an at en gutt/mann i 20 årene sliter med og vise interesse, selvom han har interesse og følelser for jenta? Selvsagt, dette er jo kjempevanlig Anonymkode: 299a2...6b4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #13 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvsagt, dette er jo kjempevanlig Anonymkode: 299a2...6b4 Er det ironi? Anonymkode: dd932...18f 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #14 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det ironi? Anonymkode: dd932...18f Jeg tror ikke det er ironisk ment. Mannlig tilbaketrekning er et kjent fenomen, men akkurat årsakene kan være litt forskjellig. Han sier han er redd, og det er i hvertfall ærlig. Han er ikke redd for deg, eller forholdet, men redd for disse skumle følelsene som han ikke greier å prosessere. Kvinner søker mot andre, hvis de trenger hjelp til å tenke, mannen trekker seg tilbake, og prøver å løse problemet internt. Det er tryggere å slå opp, enn å måtte søke hjelp til å sortere tanker. Anonymkode: 3ea28...871
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #15 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg tror ikke det er ironisk ment. Mannlig tilbaketrekning er et kjent fenomen, men akkurat årsakene kan være litt forskjellig. Han sier han er redd, og det er i hvertfall ærlig. Han er ikke redd for deg, eller forholdet, men redd for disse skumle følelsene som han ikke greier å prosessere. Kvinner søker mot andre, hvis de trenger hjelp til å tenke, mannen trekker seg tilbake, og prøver å løse problemet internt. Det er tryggere å slå opp, enn å måtte søke hjelp til å sortere tanker. Anonymkode: 3ea28...871 Endelig noen som kan skjønne det litt! Han har sagt at han er forrvirra og trekker seg tilbake, men er alltid han som tar intiativ til og møtes. Og når det bare er oss der så virker det som han ikke tenker på det og han klarer og vise følelsene for meg. Han har jo også nevnt at han er redd fordi han stuper så fort inn i forhold også går de rett vest like etterpå. Og at de forlater han på grunn av interessen. Men første gangen han droppa meg sa han at han mente alt han sa, andre gang sa han at han bare hadde trodd han hadde følelser. Men nå mener han at alt kom fordi han var forvirra og usikker. Kan det stemme? Anonymkode: dd932...18f
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #16 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kan det stemme? Klart det kan. Forvirrede mennesker kommer i alle graderinger, dumme, smarte, psykiske problemer etc. Det kan også være en ordsalat han bruker, fordi han ikke tør å avvise deg på en ordentlig måte. Anonymkode: 3ea28...871
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #17 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klart det kan. Forvirrede mennesker kommer i alle graderinger, dumme, smarte, psykiske problemer etc. Det kan også være en ordsalat han bruker, fordi han ikke tør å avvise deg på en ordentlig måte. Anonymkode: 3ea28...871 Men første gang jeg spurte om det var helt slutt så han «ja». Og tre dager etterpå ringte han som ingenting hadde skjedd og det ordna seg. Andre gang var han helt sikker og vi hadde ikke kontakt på over en uke, og da sendte jeg melding. Da spurte jeg om vi skulle fortsette og møtes eller om vi skulle legge alt dødt. Da sa han at vi kunne møtes. Og da sa han også videre at han ikke mente noe av det han sa med interesse og følelser. At han bare var forrvirra. Og når jeg spurte om interessen ikke var der så skrev han «jo». Skjønner meg ikke på sånt?😅 Anonymkode: dd932...18f
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #18 Skrevet 26. juli 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Er det ironi? Anonymkode: dd932...18f Overhodet ikke. Det er helt vanlig å trekke seg unna når man er interessert i noen, spesielt for menn. Ikke alle gjør det nei, men det er da slettes ikke uvanlig Anonymkode: 299a2...6b4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #19 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Overhodet ikke. Det er helt vanlig å trekke seg unna når man er interessert i noen, spesielt for menn. Ikke alle gjør det nei, men det er da slettes ikke uvanlig Anonymkode: 299a2...6b4 Spørsmålet er da, hvorfor? Hvorfor er de interissert i en person hvis de vil trekke seg unna? Anonymkode: dd932...18f 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #20 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Overhodet ikke. Det er helt vanlig å trekke seg unna når man er interessert i noen, spesielt for menn. Ikke alle gjør det nei, men det er da slettes ikke uvanlig Anonymkode: 299a2...6b4 Hvorfor er de interissert i en person de vil trekke seg unna? Anonymkode: dd932...18f
Anbefalte innlegg