AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Har flyttet inn midlertidig til typen, og han skal prøve å få plass til klærne mine i sin overfylte leilighet. På det lille soverommet er det skråtak og kun én kommode fra før av og der har jeg tre skuffer+skapet i gangen. I dag var han og kjøpte en bokhylle som han mente jeg hadde bruk for. Jeg sa til han at jeg ikke trengte en hylle og at det var greit sånn det var, men han kom hjem med en bred bokhylle! Nå datt det ut av meg at det hadde vært mer praktisk med en kommode for da er alt pakket bort, istedenfor at alt ligger fremme og blir støvete. Orker ikke masse ting stående fremme på soverommet, men han tenker ikke sånn. Nå ble han veldig skuffet og snakker ikke til meg og jeg angrer på at jeg sa det jeg sa. Grunnen til at jeg ikke sa at kommode var best, var at jeg ikke ønsket at han skulle kjøpe noe møbler i det hele tatt siden jeg egentlig ønsker å flytte for meg selv, mens han ønsker at jeg skal bo hos han. Anonymkode: 85c0d...2f1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 Kjøp plastbokser på clas ohlson eller europris med lokk som passer i hyllene og ha klærne i dem. Når du flytter kan du bruke dem som flytteesker og bruke dem på bod eller loft. Anonymkode: cfc3e...643 25 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 Bokhylle faktisk... Men ja, enig med AB over. Anonymkode: 2d9b7...691
Gt-2000 Skrevet 25. juli 2022 #4 Skrevet 25. juli 2022 (endret) Bokhylle var litt rart da... Endret 25. juli 2022 av Gt-2000 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 Han har alt fremme i leiligheten sin, nesten ingenting er lagt inn i skap og skuffer og det ser ut som en bruktbutikk. Ts Anonymkode: 85c0d...2f1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 Flytt for deg selv da? Hvorfor er dere sammen egentlig? Du høres ikke hodestups forelska ut Anonymkode: 73b6e...f8e 17
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #7 Skrevet 26. juli 2022 Er det en kallax fra ikea? Anonymkode: 27781...7c6
Maestro Skrevet 26. juli 2022 #8 Skrevet 26. juli 2022 Tanken var god da. Men skjønner frustrasjonen 😂 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #9 Skrevet 26. juli 2022 Det er ganske trasig for forholdet dersom man ikke tåler en slik tilbakemelding som at en kommode er litt uhøvelig for å ha klær i.. Hvis man skal bo sammen i fremtiden er det jo en idé at man kan være ærlig med hverandre. Anonymkode: d8a88...859 10
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #10 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er ganske trasig for forholdet dersom man ikke tåler en slik tilbakemelding som at en kommode er litt uhøvelig for å ha klær i.. Hvis man skal bo sammen i fremtiden er det jo en idé at man kan være ærlig med hverandre. Anonymkode: d8a88...859 Han var så ivrig og snakket først om at jeg trengte en pult på soverommet og det takket nei til da Jeg synes det blir for fullt, så begynte han å snakke om hylle og jeg sa jeg trengte ikke hylle for jeg hadde jo ikke noe bøker med meg/ pynteting, og sa at jeg kunne ikke ha klær i hyllen. Så begynte han å snakke om plastkasser man kan ha under sengen, og det takket jeg ja til. Så kom han hjem fra Ikea med plastkasser og den kjempesvære hyllen 🙊 Ts Anonymkode: 85c0d...2f1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #11 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det en kallax fra ikea? Anonymkode: 27781...7c6 Faktisk ja Ts Anonymkode: 85c0d...2f1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #12 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Faktisk ja Ts Anonymkode: 85c0d...2f1 Den får man vel både dører, skuffer og kurver til. Sånn så klærne ikke trenger å være framme. Min tenåringsdatter har en sånn på rommet sitt, har og skyvedørsgarderobe. Men hun har kurver i en del av hyllene, og der har hun undertøy, sokker, stilongs, badetøy osv. Så har hun pynteting, parfyme osv i resten av hyllene. Anonymkode: 15bc9...fb7 9 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #13 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Faktisk ja Ts Anonymkode: 85c0d...2f1 Det bruker jeg til klærne mine, og det funker på et vis… Anonymkode: 27781...7c6 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #14 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det bruker jeg til klærne mine, og det funker på et vis… Anonymkode: 27781...7c6 Da må jeg kjøpe kurver til hyllene... Sa jo at man ikke kunne ha klær i hylla, men at kommode var mer praktisk men akkurat som om han ikke ville høre. Jeg liker å gjemme ting bort i kommoder og skap, han har alt liggende/hengende fremme. Samler masse støv og så ser det veldig rotete ut. Angrer på at jeg flyttet inn. Ts Anonymkode: 85c0d...2f1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #15 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da må jeg kjøpe kurver til hyllene... Sa jo at man ikke kunne ha klær i hylla, men at kommode var mer praktisk men akkurat som om han ikke ville høre. Jeg liker å gjemme ting bort i kommoder og skap, han har alt liggende/hengende fremme. Samler masse støv og så ser det veldig rotete ut. Angrer på at jeg flyttet inn. Ts Anonymkode: 85c0d...2f1 Da får du flytte for deg selv da. Anonymkode: 5279e...3f0 3
Hedda-78 Skrevet 26. juli 2022 #17 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da må jeg kjøpe kurver til hyllene... Sa jo at man ikke kunne ha klær i hylla, men at kommode var mer praktisk men akkurat som om han ikke ville høre. Jeg liker å gjemme ting bort i kommoder og skap, han har alt liggende/hengende fremme. Samler masse støv og så ser det veldig rotete ut. Angrer på at jeg flyttet inn. Ts Anonymkode: 85c0d...2f1 Det finnes vel både dører og skuffer man kan kjøpe til kallax. Voilà,du har en kommode/skap der alt er skjult. 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #18 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da må jeg kjøpe kurver til hyllene... Sa jo at man ikke kunne ha klær i hylla, men at kommode var mer praktisk men akkurat som om han ikke ville høre. Jeg liker å gjemme ting bort i kommoder og skap, han har alt liggende/hengende fremme. Samler masse støv og så ser det veldig rotete ut. Angrer på at jeg flyttet inn. Ts Anonymkode: 85c0d...2f1 Kanskje han gjorde det han hadde råd til akkurat nå? Anonymkode: 27781...7c6 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #19 Skrevet 26. juli 2022 Kallax-hyllen er det veldig mange som bruker til klær. Ikea også, bare sjekk bilder på nettsiden deres. Man kan gjøre så mye med den, både med tilbehør du får kjøpt på Ikea, eller du kan finne mange tips på sider med DIY for Ikea-møbler. Syns litt synd på ham, jeg. Han var sikkert så ivrig etter å få deg til å føle deg velkommen, og så fikk han tilbakemeldinger som viste null interesse for å gjøre noe fint ut av det han hadde kjøpt. Du kunne jo møtt ham med litt velvilje, i stedet for å få ham til å føle at han kun gjorde noen feil. Anonymkode: 22ce6...19b 10 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #20 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kallax-hyllen er det veldig mange som bruker til klær. Ikea også, bare sjekk bilder på nettsiden deres. Man kan gjøre så mye med den, både med tilbehør du får kjøpt på Ikea, eller du kan finne mange tips på sider med DIY for Ikea-møbler. Syns litt synd på ham, jeg. Han var sikkert så ivrig etter å få deg til å føle deg velkommen, og så fikk han tilbakemeldinger som viste null interesse for å gjøre noe fint ut av det han hadde kjøpt. Du kunne jo møtt ham med litt velvilje, i stedet for å få ham til å føle at han kun gjorde noen feil. Anonymkode: 22ce6...19b Enig. Her prøver han å gjøre en fin gest, og så er TS surpomp. TS - gjør han en tjeneste og flytt fra ham - det virker som du er generelt negativt innstilt til ham. La ham heller finne ei jente som setter pris på ham Anonymkode: e955d...f73 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå