Gå til innhold

er overvektige damer uattraktive

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det stemmer ikke. Hos meg står det 20-26 for kvinner. Det er forbundet med maks fertilitet. 

Anonymkode: 00b65...4f4

Vi snakker om fysisk attraktivitet i denne tråden. Ikke fertilitet. Prøv igjen og rapporter tilbake. 

Endret av AnonymBruger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig synes jeg overvektige kvinner er turn off,litt kledlig fylde er helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trent mann, løper maraton blant annet, og digger en stor kvinnekropp 🤌

Anonymkode: 751f5...288

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ihvertfall ikke uattraktiv. Aldri følt meg slik, aldri opplevd å bli behandlet som annet enn en menn liker godt. Aldri slitt med å være veggpryd, mangle beilere eller få kjærester. Alle jeg har hatt noe på gang med har vært kjekke menn med bra utseende. Mannen min er veltrent, høy og vakker. 

Anonymkode: 060c0...5ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ufiltrert skrev (På 4.12.2022 den 0.42):

tynn = null pupp

"overvektig" = pupp

Enkelt regnestykke.

Tynne damer er kjedelige :D

Dette stemmer ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.7.2022 den 3.52):

Ja i mine øyne. men det har noe med proposjoner å gjøre også. om du har naturlig store pupper og rumpe (mest pupper) så kan du ha mer mage fett, synes fortsatt ikke stor overvekt er pent, men å være litt chubby er fortsatt pent/attravtivt med store (naturlige) pupper.

Curvy Model Says Even She Is Fooled by Her Retouched Photos: 'Be Realistic  with Yourself'

http://makemoneyadultcontent.com/wp-content/uploads/2020/02/Brielle-Anyea.jpg

Sports Illustrated Swimsuit Issue casts first-ever Polynesian model  Veronica Pome'e | Daily Mail Online

Personlig så synes jeg alle disse er deilige, de er jo ikke akkurat syltynne.  

Anonymkode: 56eba...9d2

Jeg spyr 🤮

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, VetAlt said:

Jeg spyr 🤮

Forståelig... Tror hun siste egentlig hører hjemme i sjøen. 🐳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.7.2022 den 19.54):

Fordi det er det. Først og fremst fordi folk får dårlig helse av det, får et vanskelig liv og mange dør. Over 3000 dødsfall i året er direkte relatert til fedme og overvekt. Sjansen for å pådra seg livsstilssykdommer øker enormt.

Så har man belastningen for samfunnet, både kapasitetsmessig og ikke minst økonomisk. I 2019 ble det beregnet at overvekt og fedme kostet Norge 68 milliarder (!!!) årlig.

Denne artikkelen beskriver ganske godt hvilke enorme problemer dette er, og bekrefter at det definitivt er et voldsomt folkehelseproblem:

https://www.dagensmedisin.no/artikler/2019/05/07/fedme-koster-norge-68-milliarder-kroner-arlig/

Anonymkode: 6d537...083

Så du tenker at det blir mindre helseproblemer hvis overvektige sitter inne som single med lav selvbilde? 

Fedme fremfor alt kombinert med inaktiviter og undervekt er ikke bra for helsen til folk. Men helsen blir ikke bedre av å ha et dårlig selvbilde og manglende kjærlighetsliv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for klaging, altså. Men vårt samfunn er så overflatisk. Det "området" hvor man er "normal" eller "bra" er jo så lite at jeg skjønner ikke hvordan dette skal gå. Enten er man for lav, for tykk, for tynn, for dårlig hud, for dårlige tenner, for lav utdanning, for syk, for lite penger, for mye penger osv osv. 

Jeg har lagt på meg ganske mye de siste to årene. Det er ulike grunner til det, men det er da for fanken meg ikke noen andre sin sak. Om jeg blir fat shamet, svarer jeg ikke - annet en kanskje "ja?". Ikke smiling, ikke leing. Bare lar den pinlige stillheten sette seg. Og nå er det ikke pinlig for meg lenger 🙂 

For meg har det vært en prosess å bruke tid på folk som gjør meg bra, og som jeg ønsker å gjøre bra. Ergo har min krets blitt ganske liten, men pakket full av kvalitet. 

Og dersom jeg synes jeg er litt for tung, kan jeg ta grep. Så langt synes jeg det går fint. Vær glad i deg selv, men ikke forvent for mye av dette samfunnet.

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.7.2022 den 3.52):

Ja i mine øyne. men det har noe med proposjoner å gjøre også. om du har naturlig store pupper og rumpe (mest pupper) så kan du ha mer mage fett, synes fortsatt ikke stor overvekt er pent, men å være litt chubby er fortsatt pent/attravtivt med store (naturlige) pupper.

Curvy Model Says Even She Is Fooled by Her Retouched Photos: 'Be Realistic  with Yourself'

http://makemoneyadultcontent.com/wp-content/uploads/2020/02/Brielle-Anyea.jpg

Sports Illustrated Swimsuit Issue casts first-ever Polynesian model  Veronica Pome'e | Daily Mail Online

Personlig så synes jeg alle disse er deilige, de er jo ikke akkurat syltynne.  

Anonymkode: 56eba...9d2

Jeg ser ganske lik ut som dette, og er 103 kg... 174 høy. Når folk hører 100 kg tenker de ekstrem fedme og mage nedpå lårene...Folk er meget forskjellig der. Jeg er "kun" 83 cm rundt midjen. Har aldri hatt problemer med å få menn og blir sett på som attraktiv og får høre det daglig....

Anonymkode: c42f1...8b7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruger skrev (På 21.5.2024 den 17.39):

Vi snakker om fysisk attraktivitet i denne tråden. Ikke fertilitet. Prøv igjen og rapporter tilbake. 

Men det var jo på grunn av fertiliteten at de ble regnet som attraktive.

(Klarer du ikke se den åpenbare koblingen mellom fertilitet og attraktivitet så er det kanskje like greit at damene dine ikke er så fertile…)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Men det var jo på grunn av fertiliteten at de ble regnet som attraktive.

(Klarer du ikke se den åpenbare koblingen mellom fertilitet og attraktivitet så er det kanskje like greit at damene dine ikke er så fertile…)

Den mest lettleste artikkelen jeg kjenner til som forklarer deg litt om ting du ikke forstår.

https://www.nettavisen.no/forskere-derfor-vil-menn-ha-slanke-kvinner/s/12-95-342307415

"Dess høyere BMI på de avbildede personene, dess mindre attraktive var de for svarpersonene."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 12.25):

myten om Mannen (med stor M) eller mannskulturen.

Anonymkode: 7a000...247

Og hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er dessverre slik at overvektige mennesker diskrimineres i dag. Det er svært utbredt, både ute i samfunnet, i jobb og i helsevesenet. Vi er fritt vilt, uten beskyttelse. Det er sannelig på tide å  lovfeste et forbud om diskriminering av overvektige.  Det var på programmet i Dagsnytt 18 på nrk i går 24.mai. Her er link til innslaget. https://tv.nrk.no/serie/dagsnytt-atten-tv/202405/NNFA56052424/avspiller

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Generelt er de mer uattraktive ja, fett og valker er ikke vakkert.

Anonymkode: 68ba0...f8f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan jo egentlig ikke svare her om jeg er uattraktiv,siden jeg er dame og overvektig. Jeg er jo sikkert uattraktiv for de fleste menn. Jeg veier 75 kg med stor mage og store bryst. Jeg er ikke så høy. Jeg har fått de barna jeg skal ha, så ingen trenger å tenke på reproduksjon med meg. Kun uformell sex.

Jeg er sikkert uattraktiv pga overvekt, men det jeg tenner mest på er menn med overvekt, gjerne på magen. Så skulle tro jeg hadde mulighet til noe uforpliktende sex med voksne overvektige menn, som ikke har tenkt barn med meg, men jeg innbilder meg at de er ute etter de slanke stramme damene.

Så svaret er sikkert ja til at jeg er uattraktiv, selv om jeg ønsker mest av alt overvektige menn til sex, noe som nok ikke er så lett, siden menn ønsker slanke kvinner til sexlek.

Anonymkode: 9e3ea...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...