Gå til innhold

er overvektige damer uattraktive

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dama mi er 175 cm og 125kg. Digger både kroppen og personligheten hennes. De fleste damer jeg hatet har veid minst 100kg.

Anonymkode: 382d9...c4e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, ufiltrert said:

tynn = null pupp

"overvektig" = pupp

Enkelt regnestykke.

Tynne damer er kjedelige :D

Dette stemmer jo bare ikke. Tynne damer kan fint ha faste fine pupper om de ikke er gammel (30+). Overvektige damer har jo som regel pupper pga slapsete fett. Så det blir det jo ikke fine pupper av. 

Anonymkode: df1f7...f34

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dama mi er 175 cm og 125kg. Digger både kroppen og personligheten hennes. De fleste damer jeg hatet har veid minst 100kg.

har datet* skal det selvsagt være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis, liker fyldige damer godt, men det finnes jo en grense. Er hun veldig overvektig finner jeg det uattraktivt. Har litt extra fett selv men trener jevnlig på gymmen så har bra med muskler. Er forskjell på litt extra, og være veldig overvektig :)  Føler jeg også har drage på fyldigere damer mer enn «tynne» damer, kan ha noe med ens egen fysikk å gjøre også. 

Endret av Iterion
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, AnonymBruker said:

Du klarer det med å fiske frem ekstreme ytterpunkter, men jeg tar fortsatt hun nederste hver eneste dag i uka. 

Smaken er som baken, du tar de du ser bekkenbenet stikke ut, jeg tar de jeg kan klaske på 😋

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Det er veldig ulikt hva folk legger i overvekt. Det er mange kvinner som kler å være kraftige, de er også ofte i god fysisk form. Slike kvinner er like attraktive som alle andre. 

Anonymkode: 8741d...516

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt at valker og hengemage ikke er attraktivt og sexy ? I mine øyne er det iallefall det! Særlig store damer som ikke er redd for å vise at de har endel ekstra på kroppen, DET er tiltrekkende det 👌

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss være ærlige. Det er klart at overvekt ikke er attraktivt. Det er fordi det øker risiko for ulike helseproblem og skjuler den formen hjernen mener et menneske skal ha.

Men om vi snur om på spørsmålet: kan en overvektig person være attraktiv? Så er svaret ja.

Det er noen egenskaper jeg setter veldig stor pris på. Eksempelvis omsorgsfullhet, godhet, varme osv. Som fort kan gjøre ei kvinne veldig attraktiv. En kan også i utgangspunktet være pen, selv om en er overvektig.

Endret av sokrat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 174 høy og veier 78 kg. Jeg opplever å få masse oppmerksomhet fra menn, så jeg tror det er mange som ikke bryr seg om vekt.

Anonymkode: 27e14...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belmont4100
AnonymBruker skrev (På 25.7.2022 den 22.58):

Vet dette er et tema som blir tatt ofte opp, men jeg må berre spørre. 

Vet at folk her ulike preferanser, men er det folk som ser på andre å blir kvalm fordi de ikke er "fit", har for mye fett på kroppen, eller har en dobbelhake 24/7 ? 

jeg har gjennom årene tenkt at det er preferanser, men føler jeg har blitt fatshamet utrolig mye de siste månene, og har nå fått et helt annet inntrykk til dette temaet.  Jeg har de 2 siste årene gått opp 20 kilo pga noen medisiner jeg tar(noe jeg føler jeg ikke trenger å fortelle til andre), og får høre at folk legger merke til det. er virkelig ikke det kjekkeste å høre, når man ikke greier å kontrollere vekten selv med godt kosthold og god nok aktivitet

Anonymkode: ebc18...d55

Nei, overvektige damer er ikke uattraktive for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er 174 høy og veier 78 kg. Jeg opplever å få masse oppmerksomhet fra menn, så jeg tror det er mange som ikke bryr seg om vekt.

Du klassifiserer ikke som reelt overvektig med den vekta og høyden der. Du er 3 (tre) kilo fra normalvektig BMI. Det er jo en ren bagatell å gå ned 3 kilo! Hvis du idet hele tatt skal gidde det, for du er helt klart slank og innenfor normal når man ser deg både med og uten klær. Så ikke kom her!

Anonymkode: 427b4...345

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Vel, nå er du ikke akkurat smellfeit. Du er vel chubby. Også er det nå slik at de aller fleste damer får oppmerksomhet fra menn da ikke alle menn ser ut som greake guder selv heller. Men jeg tviler på at du får spesielt mye oppmerksomhet fra topp 2% menn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Jeg veide ca 112 kilo. De siste 8 kiloene kom fra medisiner. Jeg gikk ned i vekt. Mistet 50 kilo. Spiser det samme som før. Fisk hvér uke. Salat, grønnsaker hver dag. Jeg er stabil ang vekt. Jeg har dog barnehage. Spiser barneposjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Helene skrev (10 minutter siden):

Jeg veide ca 112 kilo. De siste 8 kiloene kom fra medisiner. Jeg gikk ned i vekt. Mistet 50 kilo. Spiser det samme som før. Fisk hvér uke. Salat, grønnsaker hver dag. Jeg er stabil ang vekt. Jeg har dog barnehage. Spiser barneposjoner. 

Du skriver i starten av denne tråden at du ble slankeoperert etter 30 år som overvektig. 

Anonymkode: 7ff25...2e8

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud... Jeg har flere kilo for mye men om dere lurer på om menn tenner på overvektige kvinner?!? Yes they do. Eller for å si det sånn, de som tenner på meg tenner på meg. Og om det er fordi jeg er som jeg er eller det er fordi jeg er overvektig blir derfor helt underordnet. Min holding er at er jeg naken med en mann så er jeg naken, da er det bare å legge alle usikkerheter godt parkert ved døra å la det stå til. Har hatt flere kjærester og vært gift, i tillegg til en hel del elskere. Det har virkelig aldri vært et problem, tvert imot. Og hadde jeg visst det jeg vet nå da jeg var ung.... 

Vi henger oss generelt for mye opp i hva som er en "riktig" kropp. Ja jeg kunne selvsagt vært både ditt og datt, men det er mitt liv og min kropp. Liker du den ikke, er ikke det mitt problem. Det har faktisk ingenting med meg å gjøre. 

Jeg personlig har ingen spesiell kroppspreferanse, det er innholdet og selvtillit som tenner meg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Å være feit er jo en karaktersvakhet, og min erfaring er at karaktersvakhet ofte gir utslag på andre måter også. Jeg synes ikke overvekt er attraktivt heller, så ja, for min del er overvektige kvinner uattraktive.

Anonymkode: 363bc...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.7.2022 den 22.58):

Vet dette er et tema som blir tatt ofte opp, men jeg må berre spørre. 

Vet at folk her ulike preferanser, men er det folk som ser på andre å blir kvalm fordi de ikke er "fit", har for mye fett på kroppen, eller har en dobbelhake 24/7 ? 

jeg har gjennom årene tenkt at det er preferanser, men føler jeg har blitt fatshamet utrolig mye de siste månene, og har nå fått et helt annet inntrykk til dette temaet.  Jeg har de 2 siste årene gått opp 20 kilo pga noen medisiner jeg tar(noe jeg føler jeg ikke trenger å fortelle til andre), og får høre at folk legger merke til det. er virkelig ikke det kjekkeste å høre, når man ikke greier å kontrollere vekten selv med godt kosthold og god nok aktivitet

Anonymkode: ebc18...d55

For meg betyr den en del ja. Tenner ikke like mye på overvektige. Ingen tvil om at utseende har innvirkning, og da er jo overvekt en av faktorene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...