Maestro Skrevet 26. juli 2022 #21 Del Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er 55 år. 65kg og 162 høy. Jeg er større enn jeg noen gang har vært og tør ikke nærme meg mannfolk, tenker jeg er for stor. Om menn mener det eller det kun er min tanke, vet jeg ikke, men jeg holder meg vekk fra menn, da jeg ikke kjenner meg komfortabel i egen kropp. Anonymkode: 9e3ea...397 Du tuller? Du er da en normalvektig dame! Og synes og at dame som deg som er blitt godt voksen, ikke skal være en stilk som ei på 25. Mange blir og dratt i fjeset og sånn om man er for tynn i godt voksen alder. Jeg er 178 og av medisin grunner gikk jeg opp 50 kg!! Fra 60 kg til 112. La på meg bare av og se på mat. Var helt krise.. Og jeg er ikke 30 enda engang. Heldigvis er jeg sluttet med en medisin og trapper ned på en annen og har gått ned til 100 kg på noen mnd. Men, typen min og jeg fant hverandre, å ja, jeg ble større underveis. Men han tente ikke mindre på meg av den grunn. Og har det beste sexlivet jeg noen gang har hatt med han, som stor. Enn da jeg var 20 liksom og slank. Bærer du kroppen din med stil og selvtillit, så tror jeg ikke at folk henger seg opp i vekten. Gjemmer man kroppen under for store klær, svarte klær, å viser tydelig at man skammer seg, så er det mindre attraktivt. I mine øyne. Er mange flotte store damer der ute ☺️👌🏻Og om folk tror at man sitter hjemme og spiser graps og er sofa sliter, pga du er stor, så er det de som er dømmende og trangsynt. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #22 Del Skrevet 26. juli 2022 Ja i mine øyne. men det har noe med proposjoner å gjøre også. om du har naturlig store pupper og rumpe (mest pupper) så kan du ha mer mage fett, synes fortsatt ikke stor overvekt er pent, men å være litt chubby er fortsatt pent/attravtivt med store (naturlige) pupper. http://makemoneyadultcontent.com/wp-content/uploads/2020/02/Brielle-Anyea.jpg Personlig så synes jeg alle disse er deilige, de er jo ikke akkurat syltynne. Anonymkode: 56eba...9d2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #23 Del Skrevet 26. juli 2022 X dama min la på seg 20-30 kg pga.medesin. Det var overhodet igen problemer for min del. Hun fikk no bare større rompe å pupper av det😄😉😉😉 Anonymkode: 46155...1f4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #24 Del Skrevet 26. juli 2022 Jeg syns tynne jenter er uattraktive! Det flotteste jeg ser er fyldige jenter med stil og selvtillit, som viser former og gjerne litt hud! Selv har jeg aldri følt meg tiltrukket av, eller sammen med ei jente under 100 kg. Anonymkode: 9a067...d1b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 26. juli 2022 #25 Del Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): X dama min la på seg 20-30 kg pga.medesin. Det var overhodet igen problemer for min del. Hun fikk no bare større rompe å pupper av det😄😉😉😉 Anonymkode: 46155...1f4 Skulle vært flere som deg 👏🏻 Jeg hadde ikke former før medisin oppstart 😂 Var så tynn at man så omtrent alle bena mine 🤢 ser bilder av meg fra den tiden, nei, er ikke direkte pent og bli veldig stor, men er jaggu ikke pent og være siltynn heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #26 Del Skrevet 26. juli 2022 1 hour ago, Maestro said: Skulle vært flere som deg 👏🏻 Jeg hadde ikke former før medisin oppstart 😂 Var så tynn at man så omtrent alle bena mine 🤢 ser bilder av meg fra den tiden, nei, er ikke direkte pent og bli veldig stor, men er jaggu ikke pent og være siltynn heller. Ein ting er sikkert,heller for mye enn for lite❤️👍 For lite da har hun ingen kvinnelige former heller😎 Anonymkode: 46155...1f4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #27 Del Skrevet 26. juli 2022 1 hour ago, Maestro said: Skulle vært flere som deg 👏🏻 Jeg hadde ikke former før medisin oppstart 😂 Var så tynn at man så omtrent alle bena mine 🤢 ser bilder av meg fra den tiden, nei, er ikke direkte pent og bli veldig stor, men er jaggu ikke pent og være siltynn heller. 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ein ting er sikkert,heller for mye enn for lite❤️👍 For lite da har hun ingen kvinnelige former heller😎 Anonymkode: 46155...1f4 No er eg litt drøy men kan også si det er bare heile nydelig å knulle ei med stor rompe bak fra,så det dasker i støta å pupper vaier i takt.... Oooooo😉 Anonymkode: 46155...1f4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 26. juli 2022 #28 Del Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vet dette er et tema som blir tatt ofte opp, men jeg må berre spørre. Vet at folk her ulike preferanser, men er det folk som ser på andre å blir kvalm fordi de ikke er "fit", har for mye fett på kroppen, eller har en dobbelhake 24/7 ? jeg har gjennom årene tenkt at det er preferanser, men føler jeg har blitt fatshamet utrolig mye de siste månene, og har nå fått et helt annet inntrykk til dette temaet. Jeg har de 2 siste årene gått opp 20 kilo pga noen medisiner jeg tar(noe jeg føler jeg ikke trenger å fortelle til andre), og får høre at folk legger merke til det. er virkelig ikke det kjekkeste å høre, når man ikke greier å kontrollere vekten selv med godt kosthold og god nok aktivitet Anonymkode: ebc18...d55 Jeg tenker helt motsatt av det du opplever at mange gjør. Har alltid syntes at store damer med mye ekstra på kroppen er både tiltrekkende og sexy! Mye mer attraktivt enn slanke for min del ☺ Men uansett om man er tykk eller tynn så er det vedig synd at du opplever sånn negativt fokus på kropp. Alle er forskjellig, og alle har forskjellige preferanser. Det burde man respektere. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #29 Del Skrevet 26. juli 2022 Ingen automatikk i det nei. Syns heller holdningene til de som er ufine mot deg er uattraktive. Nå er ikke jeg interessert i damer da, men jeg har da øyne for det Anonymkode: 26c5e...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #30 Del Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er 55 år. 65kg og 162 høy. Jeg er større enn jeg noen gang har vært og tør ikke nærme meg mannfolk, tenker jeg er for stor. Om menn mener det eller det kun er min tanke, vet jeg ikke, men jeg holder meg vekk fra menn, da jeg ikke kjenner meg komfortabel i egen kropp. Anonymkode: 9e3ea...397 Så utrolig trist lesing. Du er 55 år, i din beste alder, samtidig som du er godt voksen. Skal du bruke de siste "gode årene" på å tenke at du er stor, når du absolutt ikke er det.... trist trist trist. Invester i noen samtaler hos psykolog og ta tak i selvfølelsen din heller. Anonymkode: 9aa17...e8c 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #31 Del Skrevet 26. juli 2022 Usikker å hva du forventer av svar, men jeg skal være ærlig. Tenner svært lite på kraftig overvektige kvinner. Jeg liker naturlige former, men når det begynner å bli skikkelig overvekt, forsvinner den siste gnisten ja. Jeg sier ikke dette for å være frekk, men det er nå slik jeg er skrudd sammen. Det handler heller ikke BARE om det seksuelle. Det handler også om helsen. Den jeg velger å dele livet mitt med, og som skal potensielt skal være mor til mine barn, bør ta var på sin egen helse, slik at man får det beste utgangspunktet. Kraftig overvekt mangedobler sjansen for livsstilssykdommer, og mange er også i generelt mye dårligere form, og har mindre kapasitet til fysiske gjøremål. Mulig det høres sjåvinistisk ut, men slik er det. Jeg hadde heller ikke forventet å "få meg noe" om jeg hadde vært skikkelig overvektig. Jeg vil her presisere at jeg har full respekt for overvektige folk, og at det er vanskelig for dem. Men tenningsmønsteret kan man jo ikke styre, og man kan jo ikke ligge med folk, eller innlede forhold p.g.a. symptai heller. Det må jo være en ekte attraksjon med i bildet. Jeg skjønner at det er tungt, men overvekt er faktisk et av våre aller aller største folkehelseproblem, og vil fortsette å være det fremover hvis ikke befolkningen snart tar skikkelig grep. Jeg tror på mange måter at fordi det er et så ømfintlig tema, så er folk altfor forsiktige til å snakke om det. Folk i Norge, og hele verden, er alt for tunge, og det er veldig veldig skadelig. Anonymkode: 6d537...083 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 26. juli 2022 #32 Del Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Usikker å hva du forventer av svar, men jeg skal være ærlig. Tenner svært lite på kraftig overvektige kvinner. Jeg liker naturlige former, men når det begynner å bli skikkelig overvekt, forsvinner den siste gnisten ja. Jeg sier ikke dette for å være frekk, men det er nå slik jeg er skrudd sammen. Det handler heller ikke BARE om det seksuelle. Det handler også om helsen. Den jeg velger å dele livet mitt med, og som skal potensielt skal være mor til mine barn, bør ta var på sin egen helse, slik at man får det beste utgangspunktet. Kraftig overvekt mangedobler sjansen for livsstilssykdommer, og mange er også i generelt mye dårligere form, og har mindre kapasitet til fysiske gjøremål. Mulig det høres sjåvinistisk ut, men slik er det. Jeg hadde heller ikke forventet å "få meg noe" om jeg hadde vært skikkelig overvektig. Jeg vil her presisere at jeg har full respekt for overvektige folk, og at det er vanskelig for dem. Men tenningsmønsteret kan man jo ikke styre, og man kan jo ikke ligge med folk, eller innlede forhold p.g.a. symptai heller. Det må jo være en ekte attraksjon med i bildet. Jeg skjønner at det er tungt, men overvekt er faktisk et av våre aller aller største folkehelseproblem, og vil fortsette å være det fremover hvis ikke befolkningen snart tar skikkelig grep. Jeg tror på mange måter at fordi det er et så ømfintlig tema, så er folk altfor forsiktige til å snakke om det. Folk i Norge, og hele verden, er alt for tunge, og det er veldig veldig skadelig. Anonymkode: 6d537...083 Alle har sin fulle rett til å velge en livspartner ut fra sine preferanser, og det at du ser etter en atletisk kvinne som ligner deg selv, er naturlig og ikke frekt eller sjåvinistisk – en som er overvektig passer ikke for deg, og det er ok. Jeg er likevel interessert i hvorfor du mener at befolkningen bør ta grep om et folkehelseproblem? Jeg er åpenbart ikke enig, men ønsker seriøst å høre din mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 26. juli 2022 #33 Del Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): AnonymBruker skrev (10 timer siden): Synes ikke at overvektige er uattraktive, men synes at det er uattraktivt å være veldig usunn, og ikke ta vare på seg selv. Men er jo ikke alle overvektige som er usunne heller. Mange grunner til at man kan bli overvektig, og jeg synes ikke at det er størrelsen på folk som er uattraktivt. Anonymkode: 8989f...4f2 Dette!! Stor forskjell på en overvektig som gir blanke og bare hiver innpå med dritt vs en overvektig sunn person 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #34 Del Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vet dette er et tema som blir tatt ofte opp, men jeg må berre spørre. Vet at folk her ulike preferanser, men er det folk som ser på andre å blir kvalm fordi de ikke er "fit", har for mye fett på kroppen, eller har en dobbelhake 24/7 ? jeg har gjennom årene tenkt at det er preferanser, men føler jeg har blitt fatshamet utrolig mye de siste månene, og har nå fått et helt annet inntrykk til dette temaet. Jeg har de 2 siste årene gått opp 20 kilo pga noen medisiner jeg tar(noe jeg føler jeg ikke trenger å fortelle til andre), og får høre at folk legger merke til det. er virkelig ikke det kjekkeste å høre, når man ikke greier å kontrollere vekten selv med godt kosthold og god nok aktivitet Anonymkode: ebc18...d55 Jeg hadde svart jeg har lagt merke til at du har blitt frekkere i det siste... Anonymkode: dd5e1...751 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 26. juli 2022 #35 Del Skrevet 26. juli 2022 Litt overvekt syns jeg kan gå på menn, men et stort men, det er når de puster å peser. Da er det nei takk. Det betyr at de er altfor tunge for indre organer. Jeg har selv vært sammen med en som har vært overvektig i mange år. Men datet en slank mann her, fy søren så mye bedre det var å ha sex med han. Tente på kroppen hans mer merket jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #36 Del Skrevet 26. juli 2022 Det er uattraktivt! Men så er det jo slik at det finnes en haug av menn der ute som ikke er attraktive selv. De velger seg gjerne en overvektig dame, og forsvarer gjerne det med at personligheten gjør opp for det eller annet vissvass. Anonymkode: df1f7...f34 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #37 Del Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vet dette er et tema som blir tatt ofte opp, men jeg må berre spørre. Vet at folk her ulike preferanser, men er det folk som ser på andre å blir kvalm fordi de ikke er "fit", har for mye fett på kroppen, eller har en dobbelhake 24/7 ? jeg har gjennom årene tenkt at det er preferanser, men føler jeg har blitt fatshamet utrolig mye de siste månene, og har nå fått et helt annet inntrykk til dette temaet. Jeg har de 2 siste årene gått opp 20 kilo pga noen medisiner jeg tar(noe jeg føler jeg ikke trenger å fortelle til andre), og får høre at folk legger merke til det. er virkelig ikke det kjekkeste å høre, når man ikke greier å kontrollere vekten selv med godt kosthold og god nok aktivitet Anonymkode: ebc18...d55 Er ikke interessert i ha med en melpose i senga for å finne rett hull..... Man blir som man spiser Anonymkode: 1150f...4be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #38 Del Skrevet 26. juli 2022 Jeg er normalvektig, men er sammen med en som er på siden overvektig. Det plager meg ikke i det hele tatt, det var først og fremst personligheten jeg falt for ❤️ sammen på 9.året og har det veldig fint sammen. Han har bare lett for å legge på seg, selv om vi går mye turer og er ofte på fjelltur. Vi mennesker er så mye mer enn utseendet og vekt. Anonymkode: 170e7...0d5 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #39 Del Skrevet 26. juli 2022 Det burde ikke ha noe å si, men i noen settinger gjør det jo det. Jeg tror det er veldig vanskelig på dating apper om man er overvektige. Det er ikke like vanskelig i virkeligheten. Da blir man jo kjent med personen. Jeg selv liker jo kun menn som virker aktive og ser greit trente ut. Velger bort han som har mage og dobbelthake. Personlighetsmessig kan jo han passe meg bedre, men det kommer ikke frem i en app. Hadde jeg vært sammen med en, som av ulike grunner la på seg etter en stund, hadde ikke det vært en krise. Hadde ikke mislikt eller elsket han mindre av den grunn. Anonymkode: dfe42...de6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #40 Del Skrevet 26. juli 2022 49 minutter siden, AnonymBruker said: Det burde ikke ha noe å si, men i noen settinger gjør det jo det. Jeg tror det er veldig vanskelig på dating apper om man er overvektige. Det er ikke like vanskelig i virkeligheten. Da blir man jo kjent med personen. Jeg selv liker jo kun menn som virker aktive og ser greit trente ut. Velger bort han som har mage og dobbelthake. Personlighetsmessig kan jo han passe meg bedre, men det kommer ikke frem i en app. Hadde jeg vært sammen med en, som av ulike grunner la på seg etter en stund, hadde ikke det vært en krise. Hadde ikke mislikt eller elsket han mindre av den grunn. Anonymkode: dfe42...de6 App’er er til for casual hookups - ikke langvarige forhold. Kanskje derfor? Det at noen har misforstått bruksområdet til Tinder har jo flere bakdeler enn bare hva du nevner her. Anonymkode: df1f7...f34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå