AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Vet dette er et tema som blir tatt ofte opp, men jeg må berre spørre. Vet at folk her ulike preferanser, men er det folk som ser på andre å blir kvalm fordi de ikke er "fit", har for mye fett på kroppen, eller har en dobbelhake 24/7 ? jeg har gjennom årene tenkt at det er preferanser, men føler jeg har blitt fatshamet utrolig mye de siste månene, og har nå fått et helt annet inntrykk til dette temaet. Jeg har de 2 siste årene gått opp 20 kilo pga noen medisiner jeg tar(noe jeg føler jeg ikke trenger å fortelle til andre), og får høre at folk legger merke til det. er virkelig ikke det kjekkeste å høre, når man ikke greier å kontrollere vekten selv med godt kosthold og god nok aktivitet Anonymkode: ebc18...d55 2 8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 Jeg skjønner ikke hva du vil høre. Du sier jo selv at folk har ulike meninger og preferanser, så hva hjelper det deg om 1 person skriver "nei, jeg digger dem" og en annen "æsj de er ekle ja"? Føler du at du vil få bedre svar enn alle de andre svarene som har vært og som du allerede kjenner til? Anonymkode: 793c9...061 13 2
Helene Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 Jeg var overvektig i 30 år. Fikk slankeoperasjon pga helse. Men, de åra jeg var stor, hadde ikke noe problem med å skaffe meg mann. Sambo, x sambo. Var elskeren min da jeg var stor. Han elsket kroppen min, og jeg var ikke sjenert. Jeg er som jeg er. 9 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #4 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner ikke hva du vil høre. Du sier jo selv at folk har ulike meninger og preferanser, så hva hjelper det deg om 1 person skriver "nei, jeg digger dem" og en annen "æsj de er ekle ja"? Føler du at du vil få bedre svar enn alle de andre svarene som har vært og som du allerede kjenner til? Anonymkode: 793c9...061 forventer ikke noe "bedre svar", men har aldri tenkt at bare fordi noen har en preferanse, blir de andre sett ned på. jeg har enten uttrykt meg feil,eller så har du misforstått Anonymkode: ebc18...d55
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 Jeg har preferanse for slanke kvinner, men en god personlighet kan trumfe det. Har blitt betatt av mange overvektige kvinner. Anonymkode: a8691...fba 8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 Helene skrev (1 minutt siden): Jeg var overvektig i 30 år. Fikk slankeoperasjon pga helse. Men, de åra jeg var stor, hadde ikke noe problem med å skaffe meg mann. Sambo, x sambo. Var elskeren min da jeg var stor. Han elsket kroppen min, og jeg var ikke sjenert. Jeg er som jeg er. så fint å høre 🙂 Anonymkode: ebc18...d55
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #7 Skrevet 25. juli 2022 Synes ikke at overvektige er uattraktive, men synes at det er uattraktivt å være veldig usunn, og ikke ta vare på seg selv. Men er jo ikke alle overvektige som er usunne heller. Mange grunner til at man kan bli overvektig, og jeg synes ikke at det er størrelsen på folk som er uattraktivt. Anonymkode: 8989f...4f2 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #8 Skrevet 25. juli 2022 Jeg er 55 år. 65kg og 162 høy. Jeg er større enn jeg noen gang har vært og tør ikke nærme meg mannfolk, tenker jeg er for stor. Om menn mener det eller det kun er min tanke, vet jeg ikke, men jeg holder meg vekk fra menn, da jeg ikke kjenner meg komfortabel i egen kropp. Anonymkode: 9e3ea...397 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #9 Skrevet 25. juli 2022 Holder meg unna menn og, føler meg for stor og stygg. Anonymkode: 1cb6e...fc2 1 1
SlemUlv Skrevet 25. juli 2022 #10 Skrevet 25. juli 2022 Det er en preferanse greie. Dessverre er det mange som tror at man må rakke ned på noen, for å komplimentere andre. Det er utrolig trist. 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #11 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Synes ikke at overvektige er uattraktive, men synes at det er uattraktivt å være veldig usunn, og ikke ta vare på seg selv. Men er jo ikke alle overvektige som er usunne heller. Mange grunner til at man kan bli overvektig, og jeg synes ikke at det er størrelsen på folk som er uattraktivt. Anonymkode: 8989f...4f2 ja dette her var et fornuftig svar! Anonymkode: ebc18...d55
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #12 Skrevet 25. juli 2022 SlemUlv skrev (17 minutter siden): Det er en preferanse greie. Dessverre er det mange som tror at man må rakke ned på noen, for å komplimentere andre. Det er utrolig trist. ja helt uforståelig Anonymkode: ebc18...d55
Anonymburker Skrevet 25. juli 2022 #13 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg er 55 år. 65kg og 162 høy. Jeg er større enn jeg noen gang har vært og tør ikke nærme meg mannfolk, tenker jeg er for stor. Om menn mener det eller det kun er min tanke, vet jeg ikke, men jeg holder meg vekk fra menn, da jeg ikke kjenner meg komfortabel i egen kropp. Anonymkode: 9e3ea...397 Hvis det stemmer er det bare sykt. De fleste på din alder har da vel fått noen kilo ekstra, mens du er normalvektig. 15 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #14 Skrevet 26. juli 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Vet dette er et tema som blir tatt ofte opp, men jeg må berre spørre. Vet at folk her ulike preferanser, men er det folk som ser på andre å blir kvalm fordi de ikke er "fit", har for mye fett på kroppen, eller har en dobbelhake 24/7 ? jeg har gjennom årene tenkt at det er preferanser, men føler jeg har blitt fatshamet utrolig mye de siste månene, og har nå fått et helt annet inntrykk til dette temaet. Jeg har de 2 siste årene gått opp 20 kilo pga noen medisiner jeg tar(noe jeg føler jeg ikke trenger å fortelle til andre), og får høre at folk legger merke til det. er virkelig ikke det kjekkeste å høre, når man ikke greier å kontrollere vekten selv med godt kosthold og god nok aktivitet Anonymkode: ebc18...d55 Kommer an på hva som var startvekten din. Hvis den var 55kg og du har gått opp til 75kg så vil mange si du har fått mer former og fortsatt mene du er attraktiv. Hvis du var 75kg og har gått opp til 95kg vil nok flere se på deg som regelrett tjukk, og attraktivitet avhenge av hvordan du ellers kler deg og hvor heldig du har vært med plasseringen av kiloene. Hvis du var 95kg og har gått opp til 115kg så er du i mine og mange andres øyne regelreitt feit og massivt uattraktiv, det er rett og slett ikke pent. De fleste kvinner er i stand til å få seg en partner, det er en utømmelig liste over desperate menn der ute.. Men du får kanskje ikke akkurat den ene mannen du sikler etter. Anonymkode: 39b58...e50 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #15 Skrevet 26. juli 2022 Kunne aldri fat shamet en dame, men når du spør så skal innrømme jeg synes de er uattraktive. Også det at de ikke tar godt nok vare på helsen sin. Anonymkode: b45f6...844 6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #16 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er 55 år. 65kg og 162 høy. Jeg er større enn jeg noen gang har vært og tør ikke nærme meg mannfolk, tenker jeg er for stor. Om menn mener det eller det kun er min tanke, vet jeg ikke, men jeg holder meg vekk fra menn, da jeg ikke kjenner meg komfortabel i egen kropp. Anonymkode: 9e3ea...397 65kg er vel ikke for mye..?? Jeg er 160, og når jeg var på mitt slankeste i voksen alder, var jeg 65kg. Var veldig fornøyd den gangen! Ikke slank, men helt midt på treet. Anonymkode: 07d25...07e 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #17 Skrevet 26. juli 2022 Ja. Overvektige damer er kvalmt å massiv turn off. Det ligger programmert i mennesker å se på overvekt som en sykdom. Syke folk har vi ikke sex med. Dvs vi styrer unna overvektige damer. Anonymkode: 51149...61e 3 3
Helene1982 Skrevet 26. juli 2022 #18 Skrevet 26. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja. Overvektige damer er kvalmt å massiv turn off. Det ligger programmert i mennesker å se på overvekt som en sykdom. Syke folk har vi ikke sex med. Dvs vi styrer unna overvektige damer. Anonymkode: 51149...61e Hvor mange er du? Syke mennesker har "VI" ikke sex med? Det er mange mennesker som har sex selv om de lider av ulike kroniske og kortvarige sykdommer hver eneste dag. Du trenger ikke å ha sex med noen du ikke er tiltrukket av, men det betyr ikke at du kan snakke for "alle" Endret 26. juli 2022 av Helene1982 9 4 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #19 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er 55 år. 65kg og 162 høy. Jeg er større enn jeg noen gang har vært og tør ikke nærme meg mannfolk, tenker jeg er for stor. Om menn mener det eller det kun er min tanke, vet jeg ikke, men jeg holder meg vekk fra menn, da jeg ikke kjenner meg komfortabel i egen kropp. Anonymkode: 9e3ea...397 Jeg er 1,72, godt trent, og veier nesten det samme som deg. Jeg er slank. Høres helt vanvittig ut at du ikke tør å nærme deg mannfolk fordi du er for stor. Da har du vrangforestillinger. Hvis du ikke er særlig trent, går det an å gjøre noe med det. Anonymkode: dd2af...2fc 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #20 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja. Overvektige damer er kvalmt å massiv turn off. Det ligger programmert i mennesker å se på overvekt som en sykdom. Syke folk har vi ikke sex med. Dvs vi styrer unna overvektige damer. Anonymkode: 51149...61e Jeg ser daglig menn som er kjærester eller gift/samboer med overvektige damer. Smaken er forskjellig. Jeg liker best trente, slanke mannfolk, men møter jeg en kar som er hyggelig og sjarmerende, vil det ikke være noe hinder om han har noen kilo for mye. Men svært overvektige vil jeg nok styre unna. Da blir som regel all bevegelse et ork, og det vil bli til hinder for å ta en tur på fjellet, reise på en tur, osv. Anonymkode: dd2af...2fc 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå