AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Vi traff hverandre for 3 mnd siden. Men hatt mye kontakt etter det.. Vi har rotet, kost og pratet masse. Når jeg fikk vite at han sleit psykisk og går på sterke medisiner. (Til tider føler han seg paranoid.) Han ruser seg også litt men ville komme på rett kjøl igjen sa han talket være meg... Jeg vil ikke involvere meg med han når han holder på med rus. Men han er så omsorgsfull og god at dere aner ikke. Han begynte å ringe meg når han var litt nede og jeg klarte ikke annet enn å komme ut til han for å bare være hos han. Han har ringt hver dag, han satt pris på meg. Nå har han vært helt stille i nesten 2 dager. Ca halvanne døgn har han ikke gitt lyd fra seg. Han er 26 år og jeg litt eldre.. kjenner jeg står i en litt vanskelig situasjon fordi jeg bryr meg. Bruker tiden nå på å tenke om noe kan ha skjedd han? Er redd han har tatt overdose? Havnet med feile personer osv. Hva skal jeg gjøre? Kjenner bare på en vond og ekkel følelse nå.. kv33 Anonymkode: c8974...4a2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 Du fikk jo masse svar i den andre tråden din. Anonymkode: ab25a...09e 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du fikk jo masse svar i den andre tråden din. Anonymkode: ab25a...09e Slettet tråden. Ny oppdatering btw.. Anonymkode: c8974...4a2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #4 Skrevet 25. juli 2022 Han virker som en pyse Møttes dere på tinder? Anonymkode: e63af...320
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 Hvor, og hvordan møtte du han? Dette må jeg ha svar på ASAP!! Anonymkode: 92e61...184
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor, og hvordan møtte du han? Dette må jeg ha svar på ASAP!! Anonymkode: 92e61...184 Hvordan det? For mye info sier jeg ikke om han. Men vi møttes på byen. Jeg var sårbar selv den kvelden og han kom bort til meg. Anonymkode: c8974...4a2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #7 Skrevet 25. juli 2022 Sitter han i rullestol tilfeldigvis? Anonymkode: 92e61...184
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #8 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan det? For mye info sier jeg ikke om han. Men vi møttes på byen. Jeg var sårbar selv den kvelden og han kom bort til meg. Anonymkode: c8974...4a2 På byen? Ikke fra jobbsammenheng altså? Da høres han jo ikke akkurat ut som noen tung rusmisbruker for å si det sånn...Men mer en party-party-playboy, som kan det å tvinne damer rundt lillefingern og spille på empatien og få slike som deg til å synes synd på seg. Gratulerer Anonymkode: 92e61...184
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #9 Skrevet 25. juli 2022 Du må forstå at han sannsynligvis har mange damer som deg, hvor han ønsker at dere skal tro dere er spesielle på hvert deres vis. Du er ikke unik i denne situasjonen. Han vil ha "muligheten". Forstår du? Anonymkode: 92e61...184
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #10 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Sitter han i rullestol tilfeldigvis? Anonymkode: 92e61...184 Sist jeg var hos han (ei uke siden) satt han ikke i rullestol nei. Anonymkode: c8974...4a2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #11 Skrevet 25. juli 2022 Huff, jeg vet hvordan det er å være bekymret som dette - det er FORFERDELIG! Er i samme situasjon. Gå hjem til han, heng lapp på døra dersom du ikke finner han der. Skriv at du er bekymret og ber om at han kontakter deg. Så er det ikke så mye annet å gjøre enn å håpe på det beste og vente på svar. Det er ikke uvanlig at folk som ruser seg bytter bort mobilen sin mot en dose.... Dessverre. Anonymkode: 53f61...2e1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #12 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du må forstå at han sannsynligvis har mange damer som deg, hvor han ønsker at dere skal tro dere er spesielle på hvert deres vis. Du er ikke unik i denne situasjonen. Han vil ha "muligheten". Forstår du? Anonymkode: 92e61...184 Skjønner.. Men ikke helt 100% sikkert han er av den typen. Men jeg føler jeg må ta en ordentlig prat med han. Orker verken å sitte å vente på at at jeg er god nok igjen eller det å ikke vite om han er med andre damer. Nå har han ikke et veldig stort nettverk lengre. Han har blitt litt alene og kontaktet meg mye. Derfor har jeg følt meg som "the one" for han. Han har hvertfall ikke gitt lyd fra seg på lang stund. Jeg burde egentlig vise han nå at jeg ikke orker dette. Det skal jo handle litt om meg også om han bryr seg Anonymkode: c8974...4a2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #13 Skrevet 25. juli 2022 Hvis du har tenkt til å fortsette med han er det bare å forberede seg på mye av og på oppførsel, og mye skuffelse. Dopet kommer alltid først, alltid. samtidig bør du passe deg for at han ikke bruker deg siden du gir han omsorg, det er ikke sikkert han gjør det bevisst, men hvis man sliter mer rus er det godt å ha noen som er omsorgfulle å lene seg på. snakker av erfaring, har desverre rotet meg borti en del fyrer som sliter med rus oppgjennom åra, og det har aldri gått bra for å si det sånn. Anonymkode: ab25a...09e
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #14 Skrevet 25. juli 2022 Og det at han vil komme på rett kjør pga deg som han har kjent i fem minutter er bare tull. Folk som sliter er veldig flinke til å si det de tror man vil høre. Anonymkode: ab25a...09e 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #15 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Huff, jeg vet hvordan det er å være bekymret som dette - det er FORFERDELIG! Er i samme situasjon. Gå hjem til han, heng lapp på døra dersom du ikke finner han der. Skriv at du er bekymret og ber om at han kontakter deg. Så er det ikke så mye annet å gjøre enn å håpe på det beste og vente på svar. Det er ikke uvanlig at folk som ruser seg bytter bort mobilen sin mot en dose.... Dessverre. Anonymkode: 53f61...2e1 Han trengte egnt penger sist jeg var hos han, han hadde lånt bort noen lapper. Så jeg spanderte litt mat og sånn. Jeg holder meg helt unna stoff, men fikk gjøre det han ville. Tviler på at han har gitt fra seg mobilen, han er avhengig av sosiale medier. Redd om han har havnet opp i pengebråk. Aner ikke Anonymkode: c8974...4a2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #16 Skrevet 25. juli 2022 48 minutter siden, AnonymBruker said: Slettet tråden. Ny oppdatering btw.. Anonymkode: c8974...4a2 Men HI her er jo identisk med HI i den forrige tråden din, og du fikk jo masse svar og kommentarer der. Så jeg lurer på hva det egentlig er du vil, for ingen av oss får til å gjøre noe med denne vennen din. Anonymkode: 25da6...0b7 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #17 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men HI her er jo identisk med HI i den forrige tråden din, og du fikk jo masse svar og kommentarer der. Så jeg lurer på hva det egentlig er du vil, for ingen av oss får til å gjøre noe med denne vennen din. Anonymkode: 25da6...0b7 Han har ikke gitt lyd fra seg og jeg er redd han har gjort noe med seg selv. Jeg har ikke mulighet til å kjøre bort til han. Sist jeg snakket med han (2 dager siden) var han helt tom og sa at ville legge seg inn. Hvis han spøker om dette er det dårlig. Anonymkode: c8974...4a2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #18 Skrevet 25. juli 2022 Ikke involver deg . Dette vil potensielt være en av mange episoder der du er redd/bekymret/blir behandlet dårlig av han ....rusen kommer først. Jeg snakker av erfaring . Å være nær/pårørende til avhengige er er helvete på jord. Opp og ned, kjempeslitsomt, du blir lurt og manipulert , han er varm...for så å bli kald/fjern. Når han trenger noe, kommer han. Når han ikke trenger noe, hører du ikke noe. .... Anonymkode: c8a37...200 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #19 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har ikke gitt lyd fra seg og jeg er redd han har gjort noe med seg selv. Jeg har ikke mulighet til å kjøre bort til han. Sist jeg snakket med han (2 dager siden) var han helt tom og sa at ville legge seg inn. Hvis han spøker om dette er det dårlig. Anonymkode: c8974...4a2 Du virker veldig naiv, og jeg skjønner at du ikke har så mye erfaring med folk som driver med rus. Det er ikke uvanlig at folk som driver med rus forsvinner. Han har nok skjønt at du er ganske naiv, så for din egen del så burde du virkelig holde deg unna han. Det kommer aldri til å gå bra. Anonymkode: ab25a...09e 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #20 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han har ikke gitt lyd fra seg og jeg er redd han har gjort noe med seg selv. Jeg har ikke mulighet til å kjøre bort til han. Sist jeg snakket med han (2 dager siden) var han helt tom og sa at ville legge seg inn. Hvis han spøker om dette er det dårlig. Anonymkode: c8974...4a2 Han kan jo ha lagt seg inn da? Anonymkode: 53f61...2e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå