Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe meg noen BHer fra www.bravissimo.com. Jeg har ikke handlet over nett før, bortsett fra hm. der får jeg sendt tilbake varer som ikke passer, får jeg det fra bravissimo? Jeg får jo ikke prøvd BHn før jeg bestiller den liksom.. Hvordan betaler man? VISA? vet ikke hvordan det funker jeg...og håpløs bh str har jeg og, så jeg må handle der... HJEEEEELP MEG!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bravissimo bytter størrelsen hvis den ikke passer el.l. Høy kvalitet og kjente merker.

De er proffe og det er lett å få kontakt med kundeservice via e-post. Du betaler med visa el. annet kort via sikker side på nettsiden deres.

Men husk at du må betale gebyr og 25 % moms i tillegg hvis det koster over 200,-.

Sjekk også ut brastop.com, de har jeg også god erfaring med.

Skrevet

Men hvordan blir det med moms og toll hvis man sender varen tilbake?

Skrevet

Hvis man merker sendingen skikkelig med retur og bytte burde det ordne seg. Hvis posten gjør seg vrange går det vel greit hvis du kan dokumentere at det er bytte av vare.

Skrevet

Takk for svar! På siden deres forsto jeg det sånn at man ikke får tilbake moms/toll/porto, men at man bare betaler porto èn gang selv om man bytter. men betaler man da toll/moms to ganger??

Skrevet
Takk for svar! På siden deres forsto jeg det sånn at man ikke får tilbake moms/toll/porto, men at man bare betaler porto èn gang selv om man bytter. men betaler man da toll/moms to ganger??

Det var det jeg lurte på også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...