AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Del Skrevet 25. juli 2022 Jeg likte jakten på spektralsteinene veldig godt. Anonymkode: cdc45...1bb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #2 Del Skrevet 25. juli 2022 Spektralsteinene er en klassiker, men noen episoder er bedre enn andre. Elsker episoden med den gamle dama og enda mer den fra krigen der brødrene traff sin far, mens Robinson Caruso var tøys fra ende til annen. Liker også serien med Karl den tolvts gamasjer. Men storylinen med nevøene og niesen kunne de klart seg uten. Anonymkode: 015fa...638 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 25. juli 2022 #3 Del Skrevet 25. juli 2022 Spektralsteinene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 25. juli 2022 #4 Del Skrevet 25. juli 2022 Helt klart spektralsteinene. Lite slår det teltet og når de padler nedover elven episode etter episode. 😂 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. juli 2022 #5 Del Skrevet 25. juli 2022 Spektralsteinene, men den den første serien er også genial 😊 h/k skrev (1 minutt siden): Helt klart spektralsteinene. Lite slår det teltet og når de padler nedover elven episode etter episode. 😂 Det er den første serien, som også er genial 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #6 Del Skrevet 25. juli 2022 Professor Drøvels hemmelighet. Anonymkode: ade07...6a7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 25. juli 2022 #7 Del Skrevet 25. juli 2022 Den første som jeg ikke husker hva heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. juli 2022 #8 Del Skrevet 25. juli 2022 (endret) Ghostface skrev (49 minutter siden): Den første som jeg ikke husker hva heter. Professor Drøvels hemmelighet 😊 Endret 25. juli 2022 av Entern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #9 Del Skrevet 25. juli 2022 Hvis Brødrene Dal plutselig skrives Brødrene Dahl, må også norske stedsnavn skrives om - slik at det blir Brummunddahl, Romsdahl og Gausdahl. I så tilfelle er dette helt nytt for meg ... Anonymkode: 5a5c2...a4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #10 Del Skrevet 25. juli 2022 Får man sett dette via streaming nå til dags? Atlantis er jo faktisk i ferd med å gjennoppreise fra sjøen, så hadde vært gøy å sett deres tolkning 😂 Anonymkode: 7cb0c...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #11 Del Skrevet 25. juli 2022 Den første, helt klart. Den var banebrytende da den kom, vi ungene var helt fra oss av lykke over at noe så unikt og morsomt ble laget for oss! Anonymkode: bf08d...240 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #12 Del Skrevet 25. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Får man sett dette via streaming nå til dags? Atlantis er jo faktisk i ferd med å gjennoppreise fra sjøen, så hadde vært gøy å sett deres tolkning 😂 Anonymkode: 7cb0c...9ea De tre første seriene med Brødrene Dal (og mye annet fra KLM-trioen) kan man se hos NRK: Brødrene Dal og professor Drøvels hemmelighet https://tv.nrk.no/serie/broedrene-dal-og-professor-droevels-hemmelighet Brødrene Dal og spektralsteinene https://tv.nrk.no/serie/broedrene-dal-og-spektralsteinene Brødrene Dal og legenden om Atlant-is https://tv.nrk.no/serie/broedrene-dal-og-legenden-om-atlant-is Anonymkode: 5a5c2...a4a 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juli 2022 #13 Del Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Den første, helt klart. Den var banebrytende da den kom, vi ungene var helt fra oss av lykke over at noe så unikt og morsomt ble laget for oss! Anonymkode: bf08d...240 Ja nærmeste Monty Python (for barn!/familievennlig) man kommer på norsk 😄😄😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 26. juli 2022 #14 Del Skrevet 26. juli 2022 Spektralstenene er den jeg husker best i hvert fall 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #15 Del Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvis Brødrene Dal plutselig skrives Brødrene Dahl, må også norske stedsnavn skrives om - slik at det blir Brummunddahl, Romsdahl og Gausdahl. I så tilfelle er dette helt nytt for meg ... Anonymkode: 5a5c2...a4a Ja har du ikke vært i Romsdahl?🤣 Nei beklager jeg skrev feil. Det er vel et selskap som heter brødrene Dahl? Anonymkode: cdc45...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 26. juli 2022 #16 Del Skrevet 26. juli 2022 Entern skrev (18 timer siden): Professor Drøvels hemmelighet 😊 Takk. Så Brødrene Dahl da jeg gikk på barneskolen. Det er så lenge siden så derfor jeg ikke husker hva sesongene heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. juli 2022 #17 Del Skrevet 26. juli 2022 Drøvels hemmelighet og den fra 2004 om de gamasjene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 26. juli 2022 #18 Del Skrevet 26. juli 2022 Helt klar Proffesor Drøvels hemlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 26. juli 2022 #19 Del Skrevet 26. juli 2022 Spektralsteinene, husker jeg var så redd i den episoden med spøkelser 😄 Så den mange år senere og da var den bare morsom 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå