AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Jeg har hatt mange depresjoner, men har aldri følt meg trist (uten grunn) da. Kan dette være starten på en depresjon eller kan det være andre grunner? Såfall hvilke? Anonymkode: 7bc72...7a7 1
Gjest Ghostface Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 Eneste jeg vet er at man må ha følt seg nedfor/trist i to uker eller mer, som kan være depresjon. Oppsøk lege hvis det ikke blir bedre.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 Ghostface skrev (27 minutter siden): Eneste jeg vet er at man må ha følt seg nedfor/trist i to uker eller mer, som kan være depresjon. Oppsøk lege hvis det ikke blir bedre. Det skal jeg gjøre ☺️ Anonymkode: 7bc72...7a7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #4 Skrevet 25. juli 2022 Er du helt sikker på at det er uten grunn ? Hender jeg er trist og så må jeg lete litt. Se på når det begynte f.eks. Skjedde noe da ?Er det noe du trenger være lei deg over ? Eller kanskje du bare ta det litt med ro og være ekstra grei med deg selv Har også hatt mange depresjoner og kan bli noe nervøs av å være nedstemt. Noen ganger er jeg trist en periode før depresjon. Men syns jeg kjenner god forskjell på å være deprimert og det være trist eller deppa. Så det er først når jeg ser jeg over tid tenker negativt om det meste over en uke sammenhengende: ting som å vurdere meg og livet og fortid og fremtid negativt at jeg setter inn tiltak. Så følg litt med bare på humøret. Lykke til uansett Anonymkode: c5f78...af7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 Du spør etter andre grunner: kan du være sliten og trenger egentid. Eller mangler du omsorg fra deg selv eller andre ? Om en er stressa over tid kan en bli trist av det når kroppen sier det holder nå og må ha en pause. Ellers gjør tap av noe en ofte trist. tap kan være så mangt. Tap av trygghet, tap av en gode, noe konkret.. Anonymkode: c5f78...af7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 For lite og for mye stimuli kan gjøre en trist.. ( vanskelig balanse noen ganger) Anonymkode: c5f78...af7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #7 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg har hatt mange depresjoner, men har aldri følt meg trist (uten grunn) da. Kan dette være starten på en depresjon eller kan det være andre grunner? Såfall hvilke? Anonymkode: 7bc72...7a7 Et slikt utsagn bekrefter klart og tydelig at du prøver å finne gode grunner for å være deprimert.. Snogiste jeg har lest på lang tid. Anonymkode: 90e1a...2d5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #8 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Et slikt utsagn bekrefter klart og tydelig at du prøver å finne gode grunner for å være deprimert.. Snogiste jeg har lest på lang tid. Anonymkode: 90e1a...2d5 Hæ? Hva mener du egentlig? Anonymkode: 2e248...ef9
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #9 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har hatt mange depresjoner, men har aldri følt meg trist (uten grunn) da. Kan dette være starten på en depresjon eller kan det være andre grunner? Såfall hvilke? Anonymkode: 7bc72...7a7 Sikker på at det ikke er noe da?❤️ Gjør du nok av de tingene, som gir deg glede? Sliten? Får du nok søvn? Anonymkode: 2e248...ef9
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #10 Skrevet 25. juli 2022 Vitaminmangel, dårlig kosthold, Hormoner eller PMS-plager? Eller kanskje du ikke gjør nok ting i hverdagen din som er skøy? Jeg har også hatt flere depresjoner i mitt liv. Det er alltid en grunn, bare man reflekterer rundt det. Anonymkode: 2d3b9...42e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå