Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en flott mann, vi kommer godt overens, har like verdier, og koser oss veldig sammen. 

Men, det er et men. Han er en god del eldre enn meg. Jeg er 35, mens han er 60 år. Nå i dag syns jeg ikke det gjør noe, mye på grunn av at han er den han er, og kjemien mellom oss. Men bekymrer meg for hvordan fremtiden vil se ut. Men så mange år mellom oss.

Noen her inne som har hatt så stor aldersforskjell? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva ser du i en 60 år gammel mann? Jeg er over 50 selv, men synes menn på 60 jevnt over er for gubbete for meg :P Ønsker du deg barn, for eksempel? Er han interessert i å få barn, nå som han nærmer seg pensjonsalder? Han kan helt klart ha mange gode år foran seg, men du kan risikere å leve dine beste år som sykepleier også. 

Anonymkode: d9730...f92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå må du bare synes bestefar her er koselig å snakke med og en god venn, men at han svetter over deg i misjonæren og går tom for luft eller får infarkt er ikke like hot.

Anonymkode: 9d5b5...9e4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva ser du i en 60 år gammel mann? Jeg er over 50 selv, men synes menn på 60 jevnt over er for gubbete for meg :P Ønsker du deg barn, for eksempel? Er han interessert i å få barn, nå som han nærmer seg pensjonsalder? Han kan helt klart ha mange gode år foran seg, men du kan risikere å leve dine beste år som sykepleier også. 

Anonymkode: d9730...f92

I forhold til barn så er ikke det et veldig ønske, mer at det er hyggelig om det skjer. 

Er mer om 5- 10 år hvordan ting vil se ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei! 

Du får bare kjøre på, litt rolig med gamlefar.

Anonymkode: 8b948...124

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner du virkelig ikke noen gamle mennesker? 

Folk som nærmer seg 70 er selvsagt preget av det. Og det blir jo ikke bedre. 

Anonymkode: 9f423...0cf

• Liker 3
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Om 10 år er han 70 og rynkete og du er 45....Just saying. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderte 16 års forskjell. Men er glad jeg gikk ut av det, for både hans og min del.

Bare på de 2 årene som har gått siden jeg traff han første gang har gjort mye med han. Han er 55 år nå.

Men som deg så syns jeg ikke akkurat her og nå er noe problem. Men jeg tenker at det fort vil bli det, dessverre. 

Anonymkode: e64cd...4e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonym-bruker skrev (31 minutter siden):

Har møtt en flott mann, vi kommer godt overens, har like verdier, og koser oss veldig sammen. 

Men, det er et men. Han er en god del eldre enn meg. Jeg er 35, mens han er 60 år. Nå i dag syns jeg ikke det gjør noe, mye på grunn av at han er den han er, og kjemien mellom oss. Men bekymrer meg for hvordan fremtiden vil se ut. Men så mange år mellom oss.

Herregud, han er like gammel som faren min. Hadde vært uaktuelt 

Anonymkode: 5f40f...528

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonym-bruker skrev (11 minutter siden):

I forhold til barn så er ikke det et veldig ønske, mer at det er hyggelig om det skjer. 

Ingen av dere bør vente 10 år. Du kan allerede nå begynne få problemer med å bli gravid og årene gjør det verre. Han skal orke ha baby og barn,

Angående alder ellers er det jo ikke noe galt om du liker ham. Ville bare tenke på dette med at han vil bli gammel og antagelig får sykdommer før deg. Min mor mistet akkurat sin kjæreste som var 17 år eldre. De siste  5 årene måtte hun være hjemme med ham og han var syk og orket ikke mye. Men det kan jo skje i andre aldere også. 

Anonymkode: dfe71...a47

AnonymBruker
Skrevet

Så klart er det mye.

I mitt forhold er aldersforskjellen 9 år, og det er nok. Noen ganger skulle jeg ønske forskjellen var mindre.

Anonymkode: e6f20...04c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonym-bruker skrev (17 minutter siden):

Beklager å si det, men stakkars unge. 

Anonymkode: 5f40f...528

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er det bare du som kan vite, det er jo du som har følelser for fyren. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonym-bruker skrev (15 timer siden):

Ikke tenkt på framtida. Vi lever ikke der. Selv om han er eldst, trenger det ikke å være han som går bort først. Kanskje får dere bare to år sammen før du går bort? Ingen vet. Gjør det som føles riktig nå, og ta livet som det kommer. 

Anonymkode: aa689...9e6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes vel kanskje det er litt for gammelt for et langvarig forhold kanskje?

Jeg tipper han er der at han lever mer i nuet enn i framtida, nyter forholdet så lenge det varer, at det er hyggelig med en ung kvinne, at han ikke ønsker barn og derfor er det greit.
Men du burde virkelig vurdere det. For på sikt er det DU som blir den som må pleie han når han blir ordentlig gammel og syk. Ikke han. Om du så skulle bli enke som 55åring så er det ikke like lett å få seg ny kjæreste. Alt er mye lettere når man er ung.

Anonymkode: 9ad4e...d03

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min samboer er 14 år eldre enn meg og for min del er det maks. Fikk panikk i starten av forholdet og tenkte at det var altfor stor forskjell. Men nå er jeg glad for at vi er sammen, er veldig glad i han. 

Anonymkode: 6a8be...2ea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg synes vel kanskje det er litt for gammelt for et langvarig forhold kanskje?

Jeg tipper han er der at han lever mer i nuet enn i framtida, nyter forholdet så lenge det varer, at det er hyggelig med en ung kvinne, at han ikke ønsker barn og derfor er det greit.
Men du burde virkelig vurdere det. For på sikt er det DU som blir den som må pleie han når han blir ordentlig gammel og syk. Ikke han. Om du så skulle bli enke som 55åring så er det ikke like lett å få seg ny kjæreste. Alt er mye lettere når man er ung.

Anonymkode: 9ad4e...d03

Kan hende HAN må pleie henne når hun blir syk? Det er ikke slik at alle blir gamle før de dør. Døden bryr seg ikke om alder, dessverre..

Anonymkode: aa689...9e6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes aldersforskjellen mellom dere er for stor hvis du tenker langt frem med denne mannen. Er det noe du skal kose deg med akkurat i nuet, er det vel greit nok. 

Anonymkode: 41739...1c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er straks pensjonist. Du har 30 år igjen i arbeudslivet. Han dør før du blir pensjonist. Du kan da seriøst ikke vurderer det der som noe varig? Ha sex om du tenner på foreldregenerasjonen din, men om du ønsker noe varig så vær realistisk. 

Anonymkode: 57e24...d24

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hver sin lyst, men det høres ut som et fremtidig helvete..

Anonymkode: 0e08e...024

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...