AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Er det noen her som har vært gjennom en opprydding prosess hvor de har kastet og gitt bort alt som ikke skaper gode følelser? Jeg har siste ukene kvittet meg med sykt mye ting. Naturligvis ikke ting vi trenger, men masse jeg før ikke har klart å kaste og ALT av gaver og ting som minner om mennesker som ikke har vært bra for meg opp igjennom. Visse mennesker i familien. Anonymkode: 02b33...eea
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 En får det generelt bedre i hodet av å rydde, kaste og sortere. Ha system! Gå gjennom ting du vet du ikke bruker eller får brukt for. Og ja- kast ting som gir deg dårlige følelser. Ha kun ting som gir deg glede, ingen vits å samle på ting som gir deg en kjip følelse. Anonymkode: f5b9e...9d0
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 Om man gjør det så tror jeg det er viktig at man ikke gjør det i affekt slik at man eventuelt angrer senere. Anonymkode: d59c7...7cf
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #4 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Om man gjør det så tror jeg det er viktig at man ikke gjør det i affekt slik at man eventuelt angrer senere. Anonymkode: d59c7...7cf Har holdt på noen uker, så er vel del av en prosess. Tingene har ligget mange år. Anonymkode: 02b33...eea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå