Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har gått ifra sin gifte kone for ikke så lenge siden. Meg og han her har kjent hverandre i mange år, møttes som ungdommer. Vi har i ett år hatt jevnt med sex og han har fra dag 1 poengtert at følelser må holdes borte fra min side. Men nå har vi truffet hverandre så mye at jeg merker han legger litt mer i alt.. 

Igår ble han skuffet over meg fordi jeg hadde en annen mann på besøk. Aner ikke hvordan han fant ut av det, men begynner å lure på om han stalket meg midt på natten? Uansett, han ble kjempesur og har "diskutert og kranglet" med meg i en time på tlf idag. Jeg spurte om han hadde blitt glad i meg og det vil han ikke helt svare på. Men han brydde seg. 

Har denne mannen faktisk selv fått følelser nå? 

Anonymkode: 361c0...d6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har gått ifra sin gifte kone for ikke så lenge siden. Meg og han her har kjent hverandre i mange år, møttes som ungdommer. Vi har i ett år hatt jevnt med sex og han har fra dag 1 poengtert at følelser må holdes borte fra min side. Men nå har vi truffet hverandre så mye at jeg merker han legger litt mer i alt.. 

Igår ble han skuffet over meg fordi jeg hadde en annen mann på besøk. Aner ikke hvordan han fant ut av det, men begynner å lure på om han stalket meg midt på natten? Uansett, han ble kjempesur og har "diskutert og kranglet" med meg i en time på tlf idag. Jeg spurte om han hadde blitt glad i meg og det vil han ikke helt svare på. Men han brydde seg. 

Han har vertfall fått «følelsen « av at leketøyet hans har andre interesser . Å det tenker jeg han har godt av . 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare til pass for han å kjenne litt på kjipe følelser, tenker jeg.

Anonymkode: beb1d...68b

AnonymBruker
Skrevet
NiceOrNothing skrev (5 minutter siden):

Han har vertfall fått «følelsen « av at leketøyet hans har andre interesser . Å det tenker jeg han har godt av . 

Ja nettopp. Ja jeg rotet med en annen en, men at han fant ut av det viser jo at han bryr seg i aller høyeste grad om meg. Han hadde ikke blitt sur hvis ikke. Jeg har flere ganger sagt til han at han må ta et valg, nå ser det ut til at han har gjort det. Jeg sa til han at han må finne yt noe snart, og da sa han " ja men jeg er singel nå." .... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja nettopp. Ja jeg rotet med en annen en, men at han fant ut av det viser jo at han bryr seg i aller høyeste grad om meg. Han hadde ikke blitt sur hvis ikke. Jeg har flere ganger sagt til han at han må ta et valg, nå ser det ut til at han har gjort det. Jeg sa til han at han må finne yt noe snart, og da sa han " ja men jeg er singel nå." .... 

Ja, han vil du skal være tilgjengelig for han vettu . Men det er opp til deg selv hvor lenge du orker være et alternativ bare . 

AnonymBruker
Skrevet
NiceOrNothing skrev (8 minutter siden):

Ja, han vil du skal være tilgjengelig for han vettu . Men det er opp til deg selv hvor lenge du orker være et alternativ bare . 

Nå som han har dratt ifra kona kan det ligge litt mer i dette enn kun det at jeg skal være tilgjengelig. Han ble oppriktig lei seg og var sint, han mente på at han ikke var sjalu, men han ville jeg skulle være ærlig. Kanskje han egentlig på sikt vil ha meg, og vil ikke jeg skal være uærlig med han. 

Hva tror dere? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Han vil være fri til å pule andre men du skal ikke gjøre det. Han er en teit hykler.

Anonymkode: beb1d...68b

Skrevet

Hadde dere snakket om det å ha sex med andre? Sånn til tross for at dere bare er elskere, kan det godt hende man ikke vil at elskeren skal ha andre. Sånn med tanke på sykdommer. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Åpenbart en mann trodde han hadde kontroll på deg også. Instinktet til mannen kommer tydelig frem. Uansett så har rotet skikkelig til nå. Åpenbart tenkt tenkt gresset er grønnere på andre siden.... 

Anonymkode: c5cec...6fb

AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (6 minutter siden):

Hadde dere snakket om det å ha sex med andre? Sånn til tross for at dere bare er elskere, kan det godt hende man ikke vil at elskeren skal ha andre. Sånn med tanke på sykdommer. 

Han ville ikke likt om jeg hadde hatt sex med andre. Vi snakket litt om det. I begynnelsen sa han at jeg ikke måtte legge følelser i bildet, fordi han ikke ville såre meg om det ble ei annen ei. Han er ærlig sånn. Samtidig så er det ikke bare for han å finne ei annen ei å knytte seg til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...