AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Jeg er i barselpermisjon med nummer to, og har dermed fri i hele sommer. Mannen tok tre uker ferie i starten av juli og vi hadde ferie sammen med hans familie. Når han startet på jobb har avtalen vært at jeg og ungene er hos min mor i tre uker - men nå forlanger mannen at jeg skal pakke sammen og reise hjem fordi han vil ha sex. Pga mensen fikk vi ikke hatt sex siste uken før vi reiste, og dermed har han snart gått to uker uten - noe som han mener er alt for lenge - og at om jeg ikke kommer hjem, så kommer han til å skaffe seg sex et annet sted - det er liksom mitt valg om han skal være utro eller ei - i hans øyne. Jeg har ikke sett min familie siden jul, og mine foreldre har tatt ferie ut fra at jeg og barnebarna kommer. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre.. Han er jo selvsagt en dust, men jeg føler at om jeg ikke reiser hjem så er ekteskapet og samlivet over. Lett å si at det fortjener han, men vi har to små barn og et helt liv sammen. Det er så langt å kjøre at det er uaktuelt å reise frem og tilbake, og det er heller ikke noe alternativ at jeg reiser fra minstemann. Hva ville du gjort? Anonymkode: c6597...23e 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 25. juli 2022 Herregud for en jævla tosk. Hadde gått ifra han over det ultimatumet faktisk! Ja, sex er viktig. NEI, at du ikke får pult på 2 uker er IKKE grunn til å være utro. Anonymkode: f1c07...cf6 66 4
Gjest Dustete Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 Bedt han dra til helvete. Gratulerer som singelmor.
Hansehan Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 Det er nesten vanskelig å tro at det er sant, men det finnes sikkert slike menn her i verden. Han mener altså at det er viktigere at han får dyppet pikken enn at barna hans får ferie? Seriøst? 13 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 Fyfaen for en egofjomp! Hva er det med å godta drittoopførsel fra sånne menn? 🤯 det forholdet hadde nok vært over for min del uansett om samboer hadde kommet med en sånn trussel til meg. Anonymkode: 5f11c...f0a 9
SaySomething Skrevet 25. juli 2022 #7 Skrevet 25. juli 2022 Aldri søren om jeg hadde latt meg presses til å reise hjem fordi mannen må ha sex, og attpåtil truer deg med utroskap om du ikke gjør det?! Dette hadde vært slutten for min del. 24 2
NiceOrNothing Skrevet 25. juli 2022 #8 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er i barselpermisjon med nummer to, og har dermed fri i hele sommer. Mannen tok tre uker ferie i starten av juli og vi hadde ferie sammen med hans familie. Når han startet på jobb har avtalen vært at jeg og ungene er hos min mor i tre uker - men nå forlanger mannen at jeg skal pakke sammen og reise hjem fordi han vil ha sex. Pga mensen fikk vi ikke hatt sex siste uken før vi reiste, og dermed har han snart gått to uker uten - noe som han mener er alt for lenge - og at om jeg ikke kommer hjem, så kommer han til å skaffe seg sex et annet sted - det er liksom mitt valg om han skal være utro eller ei - i hans øyne. Jeg har ikke sett min familie siden jul, og mine foreldre har tatt ferie ut fra at jeg og barnebarna kommer. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre.. Han er jo selvsagt en dust, men jeg føler at om jeg ikke reiser hjem så er ekteskapet og samlivet over. Lett å si at det fortjener han, men vi har to små barn og et helt liv sammen. Det er så langt å kjøre at det er uaktuelt å reise frem og tilbake, og det er heller ikke noe alternativ at jeg reiser fra minstemann. Hva ville du gjort? Anonymkode: c6597...23e Ville IKKE reist nei . Han er ansvarlig for seg selv/ sexen . Å får ta seg en date med høyrehanda. Hadde ledd høyt om jeg fikk en sånn melding . Å spurt om ikke vedkommende var helt frisk . Hvis du gir etter nå, har du et langt å kjipt liv i vente med tilsvarende «krav «. 14 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #9 Skrevet 25. juli 2022 Ååhhhhh dette her provoserer meg så jævlig. Hans familie er selvsagt superviktig og samvær med dem skal prioriteres, men din familie som attpåtil bor langt unna, nei de er ikke viktige? Hvis det er så krise så kan han fly ens ærend for å pule litt? Anonymkode: f1c07...cf6 16
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #10 Skrevet 25. juli 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er i barselpermisjon med nummer to, og har dermed fri i hele sommer. Mannen tok tre uker ferie i starten av juli og vi hadde ferie sammen med hans familie. Når han startet på jobb har avtalen vært at jeg og ungene er hos min mor i tre uker - men nå forlanger mannen at jeg skal pakke sammen og reise hjem fordi han vil ha sex. Pga mensen fikk vi ikke hatt sex siste uken før vi reiste, og dermed har han snart gått to uker uten - noe som han mener er alt for lenge - og at om jeg ikke kommer hjem, så kommer han til å skaffe seg sex et annet sted - det er liksom mitt valg om han skal være utro eller ei - i hans øyne. Jeg har ikke sett min familie siden jul, og mine foreldre har tatt ferie ut fra at jeg og barnebarna kommer. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre.. Han er jo selvsagt en dust, men jeg føler at om jeg ikke reiser hjem så er ekteskapet og samlivet over. Lett å si at det fortjener han, men vi har to små barn og et helt liv sammen. Det er så langt å kjøre at det er uaktuelt å reise frem og tilbake, og det er heller ikke noe alternativ at jeg reiser fra minstemann. Hva ville du gjort? Anonymkode: c6597...23e Tenker at du blir der du er med ungene😊 Kan også gjøre mye spennende på snap og FaceTime. Anonymkode: fdcf4...15e 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #11 Skrevet 25. juli 2022 Herregud.. aldri i livet. For en jævla gjøk. En ting er å savne sex, men det å true med å "skaffe" det et annet sted om du ikke kommer hjem er jo helt hinsides. Han er ikke bare en dust, han er jo en fuckings psyko jævel. Anonymkode: c8b71...efb 16 8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #12 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er i barselpermisjon med nummer to, og har dermed fri i hele sommer. Mannen tok tre uker ferie i starten av juli og vi hadde ferie sammen med hans familie. Når han startet på jobb har avtalen vært at jeg og ungene er hos min mor i tre uker - men nå forlanger mannen at jeg skal pakke sammen og reise hjem fordi han vil ha sex. Pga mensen fikk vi ikke hatt sex siste uken før vi reiste, og dermed har han snart gått to uker uten - noe som han mener er alt for lenge - og at om jeg ikke kommer hjem, så kommer han til å skaffe seg sex et annet sted - det er liksom mitt valg om han skal være utro eller ei - i hans øyne. Jeg har ikke sett min familie siden jul, og mine foreldre har tatt ferie ut fra at jeg og barnebarna kommer. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre.. Han er jo selvsagt en dust, men jeg føler at om jeg ikke reiser hjem så er ekteskapet og samlivet over. Lett å si at det fortjener han, men vi har to små barn og et helt liv sammen. Det er så langt å kjøre at det er uaktuelt å reise frem og tilbake, og det er heller ikke noe alternativ at jeg reiser fra minstemann. Hva ville du gjort? Anonymkode: c6597...23e Anonymkode: e1911...827 2
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. juli 2022 #13 Skrevet 25. juli 2022 😱 Så greit da. Hadde gjort det enkelt å blitt kvitt fjompenissen i allefall. Hejdå!
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #14 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenker at du blir der du er med ungene😊 Kan også gjøre mye spennende på snap og FaceTime. Anonymkode: fdcf4...15e Jeg foreslo dette - men han mente dette bare ville gire han opp - og om han da ikke fikk fysisk nærhet etterpå, ville dette blir enda verre. Jeg hører hva dere sier, og hadde noen andre lagt ut tilsvarende spørsmål hadde jeg svart akkurat det samme som dere svarer. Men, når det plutselig blir ekte - singelmamma for to barn, en inntekt, vi bor på hans hjemsted. Med to inntekter har det vært greit for meg å jobbe som ufaglært, men med en inntekt blir det vanskelig. Få utdanningsmuligheter på stedet. Fy så kjipt å sitte her å tenke gjennom alle disse tingene. Vi hører også til hans menighet, så jeg kommer veldig fort til å bli utstøtt fra hele lokalsamfunnet. Anonymkode: c6597...23e 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #15 Skrevet 25. juli 2022 Haha, sykeste jeg har hørt. Hvordan skulle du lagt det frem for dine foreldre at du plutselig måtte reise? Man kan nesten ikke tro at dette er sant. Er han helt normal til vanlig? Høres jo ut som om han har mistet grepet fullstendig. Anonymkode: 0d5bd...6cb 9
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #16 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi hører også til hans menighet, så jeg kommer veldig fort til å bli utstøtt fra hele lokalsamfunnet. Anonymkode: c6597...23e Det høres ikke veldig kristent ut å true med utroskap hvis du ikke kommer hjem ens ærend for å ha sex. Anonymkode: 09d26...cc1 40 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #17 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg foreslo dette - men han mente dette bare ville gire han opp - og om han da ikke fikk fysisk nærhet etterpå, ville dette blir enda verre. Jeg hører hva dere sier, og hadde noen andre lagt ut tilsvarende spørsmål hadde jeg svart akkurat det samme som dere svarer. Men, når det plutselig blir ekte - singelmamma for to barn, en inntekt, vi bor på hans hjemsted. Med to inntekter har det vært greit for meg å jobbe som ufaglært, men med en inntekt blir det vanskelig. Få utdanningsmuligheter på stedet. Fy så kjipt å sitte her å tenke gjennom alle disse tingene. Vi hører også til hans menighet, så jeg kommer veldig fort til å bli utstøtt fra hele lokalsamfunnet. Anonymkode: c6597...23e Du skjønner vel egentlig selv at du ikke kan fortsette å gjøre deg selv så avhengig av ham? Da vil han kunne kreve slikt som dette når som helst, og du vil komme til å hate ham. Anonymkode: 0d5bd...6cb 11
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #18 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg foreslo dette - men han mente dette bare ville gire han opp - og om han da ikke fikk fysisk nærhet etterpå, ville dette blir enda verre. Jeg hører hva dere sier, og hadde noen andre lagt ut tilsvarende spørsmål hadde jeg svart akkurat det samme som dere svarer. Men, når det plutselig blir ekte - singelmamma for to barn, en inntekt, vi bor på hans hjemsted. Med to inntekter har det vært greit for meg å jobbe som ufaglært, men med en inntekt blir det vanskelig. Få utdanningsmuligheter på stedet. Fy så kjipt å sitte her å tenke gjennom alle disse tingene. Vi hører også til hans menighet, så jeg kommer veldig fort til å bli utstøtt fra hele lokalsamfunnet. Anonymkode: c6597...23e Det går jo an å flytte på seg? Om du velger singellivet så kan du få overgangsstønad og studiestønad samt bostøtte mens du studerer så helt raka vil du ikke være. Anonymkode: 68968...fcb 14
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #19 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg foreslo dette - men han mente dette bare ville gire han opp - og om han da ikke fikk fysisk nærhet etterpå, ville dette blir enda verre. Jeg hører hva dere sier, og hadde noen andre lagt ut tilsvarende spørsmål hadde jeg svart akkurat det samme som dere svarer. Men, når det plutselig blir ekte - singelmamma for to barn, en inntekt, vi bor på hans hjemsted. Med to inntekter har det vært greit for meg å jobbe som ufaglært, men med en inntekt blir det vanskelig. Få utdanningsmuligheter på stedet. Fy så kjipt å sitte her å tenke gjennom alle disse tingene. Vi hører også til hans menighet, så jeg kommer veldig fort til å bli utstøtt fra hele lokalsamfunnet. Anonymkode: c6597...23e Åja... Nå forstår jeg. Det er en sekt? Det er jo en del av dem som mener helt oppriktig at det er konens ansvar å stille sin kropp til disposisjon når som helst mannen ønsker det. Er han den typen? Huff, du har virkelig havnet i en kinkig livssituasjon Anonymkode: f1c07...cf6 14
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #20 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha, sykeste jeg har hørt. Hvordan skulle du lagt det frem for dine foreldre at du plutselig måtte reise? Man kan nesten ikke tro at dette er sant. Er han helt normal til vanlig? Høres jo ut som om han har mistet grepet fullstendig. Anonymkode: 0d5bd...6cb Det er et godt spørsmål, hvordan jeg skulle lagt det frem. Ja, jeg føler han er helt vanlig ellers - vi har begge vært seksuelle aktive og kompatible med et aktivt sexliv, men selv om jeg foretrekker å ha hyppig sex, betyr jo ikke det at jeg ikke klarer meg uten noen uker i noen situasjoner...! Anonymkode: c6597...23e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå