AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Chatter med en fyr, litt frem og tilbake. I perioder er han veldig på. Men noen ganger så kan han la vær å åpne en snap på mange dager eller åpne og ikke svare på noen dager. Regner jo med at han ikke er så interessert og det er helt greit. Men den irriterende av og på interessen er bare, ja irriterende. Har tenkt å si det, også avslutte, for dette fører jo ikke frem til noe. Men hvor lang tid er det greit å la være å svare på snap synes du? Krever jo ikke at noen skal svare med en gang, det er jo ikke noe viktig liksom. Anonymkode: 0d696...806
A-hunter Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 Vi har ikke svaret på det. Stiller du det samme spørsmålet foran et speil, så får du det eneste svaret som er riktig for deg. Du må faktisk få deg ryggrad nok til å klare mene hva som er riktig. For deg. 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 Hot and cold opplegg. For din egen del sett ned foten og si hva du trenger for å fortsette kontakten. Kan han ikke så gå videre. Anonymkode: f54cd...51c 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #4 Skrevet 25. juli 2022 Alle har tid til å sende et smilefjes eller hjerte tilbake. Særlig til den man "flørter" med. Jeg ville latt han gå. Ens pga at han er av og på med tilbakemeldinger. Er han interessert i deg svarer han deg. Punktum. Anonymkode: 7a41d...e5e 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hot and cold opplegg. For din egen del sett ned foten og si hva du trenger for å fortsette kontakten. Kan han ikke så gå videre. Anonymkode: f54cd...51c Hva har dette med varm og kald å gjøre? Jeg bruker alt fra 1 minutt til 5 dager på å svare på snap. Skyldes ikke at jeg driver et psykisk spill, men fordi det kan ta opp til 5 dager før jeg gidder å sjekke snap. Meldingsvarsler er slått av telefonen. Beklager, men alle er ikke manisk oppsatt på å være tilgjengelig på sosiale medier 24 timer i døgnet. Og ikke alle gidder å bruke mye tid på det. Anonymkode: c545e...231 5 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva har dette med varm og kald å gjøre? Jeg bruker alt fra 1 minutt til 5 dager på å svare på snap. Skyldes ikke at jeg driver et psykisk spill, men fordi det kan ta opp til 5 dager før jeg gidder å sjekke snap. Meldingsvarsler er slått av telefonen. Beklager, men alle er ikke manisk oppsatt på å være tilgjengelig på sosiale medier 24 timer i døgnet. Og ikke alle gidder å bruke mye tid på det. Anonymkode: c545e...231 Da er du heller ikke spesielt interessert i de du dater om du ikke tenker på de minst én gang i løpet av fem dager. Det er snakk om svar fra en date. Anonymkode: 70d62...1cf 15 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #7 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da er du heller ikke spesielt interessert i de du dater om du ikke tenker på de minst én gang i løpet av fem dager. Det er snakk om svar fra en date. Anonymkode: 70d62...1cf Man kan vel tenke på de uten at man må involvere snap? Hvor gammel er du siden du er så avhengig av snap? Anonymkode: c545e...231 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #8 Skrevet 25. juli 2022 Kanskje han har dame? Anonymkode: 9a760...79e
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #9 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man kan vel tenke på de uten at man må involvere snap? Hvor gammel er du siden du er så avhengig av snap? Anonymkode: c545e...231 Men altså hvis man kommuniserer gjennom snap så venter man ikke 5 dager med å svare hvis man liker noen. Anonymkode: 4a864...8ce 12 4
Gjest Dustete Skrevet 25. juli 2022 #10 Skrevet 25. juli 2022 (endret) . Endret 6. august 2022 av Dustete
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #11 Skrevet 25. juli 2022 Ingen bruker føkkings 5 DAGER på å svare på en Snap.🤣🤣 Anonymkode: d0ea3...866 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #12 Skrevet 25. juli 2022 Haha, jeg blir smårar hvis han jeg dater venter to- tre timer med å lese/svare på en snap. Hadde det gått flere dager hadde jeg kuttet ut tvert. Anonymkode: de8ff...c93 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #13 Skrevet 26. juli 2022 17 hours ago, AnonymBruker said: Alle har tid til å sende et smilefjes eller hjerte tilbake. Særlig til den man "flørter" med. Jeg ville latt han gå. Ens pga at han er av og på med tilbakemeldinger. Er han interessert i deg svarer han deg. Punktum. Anonymkode: 7a41d...e5e "alle" har ikke tid. Tydlig at du ikke jobber eller har et travelt liv som sier det. Anonymkode: 5fc6c...dea
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #14 Skrevet 26. juli 2022 Å herregud, bare fjern han fra snap, ingen vits å ha han der. Anonymkode: c9854...195
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #15 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): "alle" har ikke tid. Tydlig at du ikke jobber eller har et travelt liv som sier det. Anonymkode: 5fc6c...dea Jo alle har tid til å avse ett par sekunder i løpet av døgnet på å skrive ett par ord eller sende en enkelt emoji. Anonymkode: 4a864...8ce 7 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #16 Skrevet 26. juli 2022 Hva er det for noe idioti å bruke energi å tenke over? Kvinner altså… Anonymkode: 8788c...7c3 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #17 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): "alle" har ikke tid. Tydlig at du ikke jobber eller har et travelt liv som sier det. Du har det vel så travelt du da...-Kanskje du ikke har 1-2 sekunder pause iløpet av dagen? 🤣 "Alle" har tid til det dem har lyst til tenker jeg. Og denne fyren til Ts hadde mest sannsynlig ikke lyst til å prioritere å svare på snap. Anonymkode: 7a41d...e5e 3
Antiviruset Skrevet 26. juli 2022 #18 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Chatter med en fyr, litt frem og tilbake. I perioder er han veldig på. Men noen ganger så kan han la vær å åpne en snap på mange dager eller åpne og ikke svare på noen dager. Regner jo med at han ikke er så interessert og det er helt greit. Men den irriterende av og på interessen er bare, ja irriterende. Har tenkt å si det, også avslutte, for dette fører jo ikke frem til noe. Men hvor lang tid er det greit å la være å svare på snap synes du? Krever jo ikke at noen skal svare med en gang, det er jo ikke noe viktig liksom. Anonymkode: 0d696...806 Nå skal jeg fortelle deg noe du ikke ønsker å høre! En som er genuint interessert i deg svarer på en snap i løpet av sekunder! Noen gang minutter, men aldri mer en en time! Og om det går litt mer en en time så vil vedkommende forklare deg grunnen med en gang! Som jobb eller noe annet som tok den tiden. Ellers er det øyeblikkelig respons! Dette gjelder både kvinner og menn i 100% av tilfellene! Ta alltid utgangspunkt i dette, selv om det klart finnes noen få unntak. Ikke regn med at du er ett av disse, for vi snakker om lotto muligheter på unntaket . Dette handler ikke om viktighet! Det handler om at når noen liker deg genuint vil de aldri risikere å miste deg, eller gi et dårlig inntrykk. Spesielt mange måneder inn i et forhold! De som liker deg, er forelsket de vil svare raskt, og da mener jeg umiddelbart. Bare tenk over dette og deg selv! En som du liker og er en "match" som bare er genuin! Du vet selv svaret! Du er på hele tiden og dette handler ikke om "snap" det handler om signalene du sender ut og drivkraften du har! Alle vet dette, men de fleste fornekter det i falske forhåpningers navn. Når det uteblir har du i nesten i 100% av tilfellene fasiten. Det er manglende interesse! 3 1 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #19 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 25.7.2022 den 19.27): Chatter med en fyr, litt frem og tilbake. I perioder er han veldig på. Men noen ganger så kan han la vær å åpne en snap på mange dager eller åpne og ikke svare på noen dager. Regner jo med at han ikke er så interessert og det er helt greit. Men den irriterende av og på interessen er bare, ja irriterende. Har tenkt å si det, også avslutte, for dette fører jo ikke frem til noe. Men hvor lang tid er det greit å la være å svare på snap synes du? Krever jo ikke at noen skal svare med en gang, det er jo ikke noe viktig liksom. Anonymkode: 0d696...806 Ideelt sett 5-6 timer, bør ha svar innen 12-24 timer. Anonymkode: 90db9...eff
Mooria Skrevet 26. juli 2022 #20 Skrevet 26. juli 2022 Jeg bruker snap en del, men det har ingen betydning for meg hvor lang tid folk bruker på å åpne snapper. Sender alltid sms hvis jeg har spørsmål eller noe som jeg vil ha svar på fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå