AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Hei<33 Dette er et spørsmål til dere unge Jeg driver litt av med en gutt som jeg skal prøve og gi litt tid. Derfor skrudde jeg av «snap map» for han i går, for og få han litt på den savn følelsen. Sånn at han ikke kan se hvor jeg er til en hver tid. Men i sta, så jeg at han hadde gjort dette for meg også. Det gjorde meg egentlig litt glad fordi da viser jo han at han bryr seg. Eller er det bare meg?😅 Hvordan hadde dere tolka det? Anonymkode: 181db...b11 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 Synes det er kvalmt at du spiller på hans følelser, for det er jo det du gjør. Du slår av snapmap, fordi at han skal savne deg og bry seg? Er du 14 år? Eller har du et ekstremt bekreftelsesbehov? Uansett så hadde jeg tolka det som at daten ikke ønsket å vite hvor jeg var, så da hadde jeg like så godt slått det av selv. Handler i hvertfall ikke om at jeg plutselig brydde meg mer. Anonymkode: cbbc5...c70 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #4 Skrevet 25. juli 2022 La meg gjette, det er du som sendte han snap av kondomer for å få oppmerksomhet? Anonymkode: 5b470...3a5 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 Når du slår av din funksjon, så mister du ‘’retten’’ til å se mange andre også 🙈 Jeg husker ikke helt hva det kalles, men når du er selv synlig, så får du se mange andre på kartet 😅 slår du på spøkelsesmodus, får du se færre av dine venner på kartet Anonymkode: 31b39...99a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå