AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Kjøpte en Beurer personvekt, og den viste riktig vekt på både meg og mannen. Jeg endte med BMI på 29, og han 31. Så vi er jo overvektige begge to. Han trener ganske mye styrke og ser muskuløs ut, men likevel fikk vi begge voldsomt høy fettprosent. Type tilsvarende ekstrem overvekt fedme ifølge Google 😅 Har noen prøvd tilsvarende personvekter? Den koster vel 600 kr, så voldsomt god teknologi er det sikkert ikke. Anonymkode: d3294...c45
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 Jeg har en vekt som viser muskler, vann og fett i prosent. Mulig den kostet rundt 600-700 kroner for et par år siden. Fett+vann+muskler blir som regel rundt 115-120 prosent til sammen! Så jeg tror ikke kvaliteten er all verden. Eller… kan hende jeg misforstår noe? Burde det ikke bli 100 totalt? Kanskje det er bedre å få tatt en kroppsanalyse på treningssenter? Anonymkode: 58a92...34b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 Regnet sammen, den regnet total på 110% 😅 Herlighet. Jaja. Min vekt viser også vann/muskler. Nå som jeg er overvektig er jeg jo egentlig ikke så interessert i nøyaktige tall på fett, vet jo det er mer enn ønsket. Men ganske teit å kjøpe ei vekt som ikke klarer angi korrekt Anonymkode: d3294...c45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå