Gå til innhold

Menssmerter i dpo

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er 6 eller 7 dpo idag, og har sikkelig menssmerter. Noen som har opplevd lignende? Aldri hatt det før, og fiser itillegg mer 🙈🙈  Noen som har opplevd lignende? Og var du da gravid eller ikke? 

Anonymkode: 99b92...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

når jeg var gravid med sønnen min så hadde jeg det slik🙈 kom og gikk, lå nesten i fosterstilling for d var «så vondt»

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
elinoooor skrev (1 time siden):

når jeg var gravid med sønnen min så hadde jeg det slik🙈 kom og gikk, lå nesten i fosterstilling for d var «så vondt»

Får krysse fingrene 🤞🏼🤞🏼😍 ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk moderate menssmerter i går 7 dpo, og var helt sikker på at mensen skulle komme altfor tidlig. I dag er det ganske likt, men kjenner også at det "stikker/lugger" og er øm i livmorområdet + vondt i korsryggen. Slik var jeg forrige gang jeg var gravid... Aldri ellers!

Siden jeg bare er 8 dpo så veit jeg jo ikke enda, men fikk ultrasvak strek (eller evt. skygge) i dag...🤞🏻

Anonymkode: 43734...776

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk moderate menssmerter i går 7 dpo, og var helt sikker på at mensen skulle komme altfor tidlig. I dag er det ganske likt, men kjenner også at det "stikker/lugger" og er øm i livmorområdet + vondt i korsryggen. Slik var jeg forrige gang jeg var gravid... Aldri ellers!

Siden jeg bare er 8 dpo så veit jeg jo ikke enda, men fikk ultrasvak strek (eller evt. skygge) i dag...🤞🏻

Håper det går veien for oss begge 🤞🏼❤ ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Håper det går veien for oss begge 🤞🏼❤ ts

❤️ Tvi tvi for begge! I dag var den ultrasvake streken svakere, så det blir spennende å se. Har du testet noe enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

❤️ Tvi tvi for begge! I dag var den ultrasvake streken svakere, så det blir spennende å se. Har du testet noe enda?

Nei, har prøvd å vente så lenge som mulig, men vurderer å ta en test imorgen 🤞🏼😍💛 men gruer meg egentlig, er så redd den skal være negativ 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, alle tre gangene, sinnsyke menssmerter. 

Anonymkode: 790ae...ff0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, har prøvd å vente så lenge som mulig, men vurderer å ta en test imorgen 🤞🏼😍💛 men gruer meg egentlig, er så redd den skal være negativ 😫

Kjenner følelsen! ...bare at jeg tester hele tida🙈 Har ikke blitt noe klokere. Muligens bittelitt svak strek eller skygge fortsatt... og siden det ikke blir sterkere så tror jeg at jeg ser syner🙈 Tenkte å prøve et annet merke i morgen tidlig, 11 dpo.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner følelsen! ...bare at jeg tester hele tida🙈 Har ikke blitt noe klokere. Muligens bittelitt svak strek eller skygge fortsatt... og siden det ikke blir sterkere så tror jeg at jeg ser syner🙈 Tenkte å prøve et annet merke i morgen tidlig, 11 dpo.

Vi får håpe på det beste 🤞🏼 hold meg gjerne oppdatert 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi får håpe på det beste 🤞🏼 hold meg gjerne oppdatert 😍

Jaa😍 I lige måde! Her har jeg fortsatt ganske tydelige menssmerter...pleier ikke å være vondt i såå mange dager før...🙈 Men har hatt "innbilt svangerskap" ca. hver måned i det siste, så jeg stoler ikke på denne kroppen😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jaa😍 I lige måde! Her har jeg fortsatt ganske tydelige menssmerter...pleier ikke å være vondt i såå mange dager før...🙈 Men har hatt "innbilt svangerskap" ca. hver måned i det siste, så jeg stoler ikke på denne kroppen😅

Bledehvit test idag, og tror jeg er 10 dpo, men litt usikker. Like fælt hver gang 😭

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bledehvit test idag, og tror jeg er 10 dpo, men litt usikker. Like fælt hver gang 😭

Blenda her også i dag 11 dpo😩. Det jeg har sett tidligere har nok vært bare skygger. Hadde virkelig troa denne runden! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Blenda her også i dag 11 dpo😩. Det jeg har sett tidligere har nok vært bare skygger. Hadde virkelig troa denne runden! 

Å, det føles såå kjipt ut 😭😭

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...