AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 1. Hvilke sko er mest trendy akkurat nå? 2. Hvilke sko tror DU er mest trendy i Norge om et år? Anonymkode: 17137...897
Maestro Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 Sketchers og Hoka og Fila er jo poppis. At joggesko ikke er sånn stygge og klumpete som før. Tror at tøysko som Converse dør ut, da det er mer fokus på gode fottøy.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #4 Skrevet 25. juli 2022 Disse blir nevnt har jeg lest: https://thevou.com/fashion/womens-sneakers/ Balenciaga Tripple S Sneakers. BEST CHUNKY SNEAKERS. Hogan Maxi 222 Sneakers. BEST PLATFORM SNEAKERS. Converse Run Star Unisex Sneakers. BEST HIGH TOP SNEAKERS. Adidas Original C1 Sneakers. ... Valentino Backnet Sneakers. ... Balmain B Bold Sneakers. ... Gucci Leather Ace Sneakers. ... Stella McCartney Eclypse Sneakers. Anonymkode: bebbd...13c
Maestro Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Disse blir nevnt har jeg lest: https://thevou.com/fashion/womens-sneakers/ Balenciaga Tripple S Sneakers. BEST CHUNKY SNEAKERS. Hogan Maxi 222 Sneakers. BEST PLATFORM SNEAKERS. Converse Run Star Unisex Sneakers. BEST HIGH TOP SNEAKERS. Adidas Original C1 Sneakers. ... Valentino Backnet Sneakers. ... Balmain B Bold Sneakers. ... Gucci Leather Ace Sneakers. ... Stella McCartney Eclypse Sneakers. Anonymkode: bebbd...13c De skoene på linken, skal jeg aldri ha på beina mine. Gud så stygt! Hadde vi vært på 80 tallet så hadde de vært innafor. Er slike jeg ser de bruker i back to the future 🤭 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 Her i Norge er det vel new balance som er mest poppis om dagen. Usikker på hva som er mest poppis om ett år, men synes ikke det har forandret seg så mye de siste årene. Anonymkode: ada71...1bc
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #7 Skrevet 25. juli 2022 Akkurat nå; Adidas Forum low og midi, Nike Air Force, samt ulike New Balance modeller. Anonymkode: d0a17...c7f 1
missLynch Skrevet 25. juli 2022 #8 Skrevet 25. juli 2022 Hadde ikke tenkt så mye på hva som er trendy nå, ettersom man alltid går tilbake til klassikerne Adidas, Converse i en eller annen form 🤷♀️ År etter år, igjen og igjen. 🥰
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #9 Skrevet 25. juli 2022 Synes annenhver jeg ser går med Hoka sko Anonymkode: 77ee2...bfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå