Gå til innhold

Bedre enn St. Tropez

Anbefalte innlegg

Gjest Hipsters
Skrevet

Endelig har jeg funnet en selvbrunings-spray jeg ikke kommer til og klare meg uten!

Modelco Tan airbrush in a can. Har bare prøvd den på bena foreløpig, men resultatet ser bra ut. Får farge med en gang og mer etterhvert.

Også lukter den faktisk godt, synes jeg da :)

Selges bl a på Esthetique.

Håper den blir fin i ansiktet også!! :)

:rosasmil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får farge ganske fort..så denne var litt nasty kul.. altså hvis man ikke er så vant så bør man prøve seg forsiktig frem med modelco! Man blir gjerne grisesvart...så før du prøve rpå ansiktet..for all del..prøv deg fremandre steder på kroppen..men enig.tommel opp!

Lancome funker også for meg..

Skrevet
Endelig har jeg funnet en selvbrunings-spray jeg ikke kommer til og klare meg uten!

Modelco Tan airbrush in a can. Har bare prøvd den på bena foreløpig, men resultatet ser bra ut. Får farge med en gang og mer etterhvert.

Også lukter den faktisk godt, synes jeg da  :)

Selges bl a på Esthetique.

Håper den blir fin i ansiktet også!!  :)

:rosasmil:

Hvor mye koster den?

Skrevet

ja! denne vil jeg også prøve..! ca pris?? (og det er ikke sånn du kan vaske av du mener vanlig selvbrunings spray som en krem bare i spray form?)

Gjest Hipsters
Skrevet

Kostet 335,- for en sprayboks på 180 ml. Hvis en sprayer hele kroppen vet jeg ikke helt hvor mange ganger du får på en boks. Men tror kanskje ikke mer enn tre ganger..

En ting til, litt vanskelig og få det jevnt bak.. Fint hvis en har en til og hjelpe seg.

Og det blir mye søl på gulvet, stod i badekaret jeg. Lurer på om den finnes i krem eller skum..

Men fin farge blir det :)

Gjest Hipsters
Skrevet

Til Gjest : Ja er sånn som blir sittende i noen dager, de har sånn som kan vaskes av med vann også, men aldri prøvd det.. Høres jo litt rart ut, må da bli ujevnt utover dagen.. :)

Skrevet

jeg har kjøpt denne sprayen idag! modelco altså, gleder meg til å prøve!!!=) håper den blir fin å IKKE gul å sitter en stund... weee=)))

Gjest Hipsters
Skrevet

Husk og rist flasken godt og hold den på ca 40 cm avstand.

Håper du liker den da. :)

Gjest Hipsters
Skrevet

Fargen min har forresten sittet på i 6 dager nå, lengre enn noen annen farge har vart på meg, så fornøyd med det.

Skrevet

men hvordan er d å bruke denne i fjeset?? blir d ikke litt vanskelig å få på alene?

Skrevet

jeg har også den sprayen fra model og co. jeg får ikke en dritt farge. den er ihvertfall svak. den er ganske rævva. liker bedre st. tropez sin mousse.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg prøvde litt på armen idag på butikken. Den ble grønnaktig, ser ut som om jeg har blitt mishandlet :forvirret:

Gjest Gjest_shine21_*
Skrevet

jøss, jeg har aldri fått finere farge på brystet og armene å sånn (der d er jevnt..hendene ble d ikke bra på) men fargen er null gul å ganske bra farge også etter bare et "strøk" hehe.. men har akk tatt i fjeset nå for første gang så vi får jo se åssen d blir..

Skrevet

Du som ble grønn, holdt sikkert flaska for tett når du sprayet, må holde på avstand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...