Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere andre uten barn; er det frivillig eller ikke? For min del er det ufrivillig. Skulle ønske jeg hadde venninner uten barn. Mine få venninner har flere barn, og samboer. Hva gjør dere på fritiden, og har dere andre venninner som heller ikke har barn?

Anonymkode: d292c...508

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste nære vennenen mine har ikke barn, ei har men hun er litt mindre nær om en får si det slik. Vi er alle i 30 årene og nærmer oss 40 med stormskritt.. For min egen del er det høyst frivillig å ikke ha barn for de nærmeste vennene mine også, ei har dog mer lyst på barn i dag enn for f.eks 5 år siden men hun stresser ikke med det. På fritiden er det ymse eller ingenting (:eeeh:) på agendaen.. Jeg er opptatt av hunder, elsker å gå tur, i helgen var jeg og ei venninne på hammock tur, det er deilig å bare pakke sekken og turskoene, primusen og en boks lapskaus og traske i vei med godt selskap.. Jeg er med vennene mine fra tid til annen og vi finner på ting som turer, kino, foredrag på biblioteket, har årlige middager som julebord hos hverandre etc. Men vi er også travle med hvert vårt selv om vi ikke har barn så det er også mye turer aleine eller boklesing og andre ting jeg gjør aleine. Jeg er veldig takknemlig for at jeg har de vennene jeg har selvsagt der ikke allt må dreie seg om småbarnslivet når det overhode ikke inntreserer meg, så jeg har veldig forståelse for at du savner barnløse/frie mennesker å være med. Det er noe med at krake søker make..

AnonymBruker
Skrevet

Er 30 år og barnefri, altså er det frivillig. Har venninner med og uten barn, flest uten, men jeg henger ikke så ofte med noen av dem. Jeg liker å tro at jeg er mye med dem, siden jeg er så sosial og setter stor pris på dem, men det går lang tid mellom hver gang gitt. Men jeg ser alle flere ganger i året ja, det gjør jeg. Men ikke hver måned. 

På fritida sitter jeg utrolig mye med nesa i en skjerm. Jeg kan skrive at jeg sysler i leiligheten, fargelegger og leser bøker, hører podcast, går i byen osv. Jeg gjør disse tingene òg, men det går mye i skjerm ja. Vi kan si det sånn at jeg slapper mye av. Koser meg. Har samboer da, så er naturligvis med han. Vi er oftere med hans venner enn mine, de er mer tilgjengelig og mer på vårt plan i livet. 

Anonymkode: b17d3...1a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...