Gå til innhold

Mine to brødre har super-draget. Jeg får ikke noe

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to eldre brødre som har draget noe sjukt med damene. Den ene er 21 år, er 120kg muskler, høy, handverker med eget foretak, tjener godt og har et flott skjegg. Han har ei nydelig modell på samme alder som studerer på universitet og er en smarting. Min andre bror er 24, også høy, veltrent uten å være direkte muskuløs, pent ansikt og har tilsvarende en nydelig dame med rødt hår, slank og høy. Jeg er selv 26, middels høy, svarteper, datanerd og sjenert. Ingen damer har noengang vist meg det minste interesse, dette er veldig vondt å se, mine brødre gå inn og ut av forhold med nydelige damer, mye modelldamer som har vært innom i ny og ne mens de var tenåringer, mens det mest ble skolearbeid og runking på meg……

Anonymkode: 9d8be...282

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig å ikke ha draget, det gjelder hundretusenvis bare i Norge. Det er kjipt, men overhodet ikke noe spesielt. Jeg er selv høy og harmange positive sider, men har heller ikke draget. Det er ikke så mye å gjøre med det, for bortsett fra ev. dårlige vaner og den slags er det medfødte egenskaper som gjør at noen har mer eller mindre drag enn andre.

Anonymkode: b5cea...08e

AnonymBruker
Skrevet

Eldre brødre? Du er jo eldst med 26 år?

Om du er datanerd så har du sikkert studert? Du vil gå en bra jobb og bli met attraktiv med årene. Nerder blomstrer litt senere. I mellomtiden kan du jo vurdere å bruke litt tid på trening om du ikke er fornøyd med kroppen din i dag. Selvtilliten kommer når du klarer å like deg selv.

Anonymkode: de72c...634

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver jo samma gang på gang. Ja dette er situasjonen. 

Og hva skal du gjøre med det? Runke?

Anonymkode: 6df03...699

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bitterheten din lyser garantert gjennom overalt hvor du går, og den slags innstilling drar du garantert ingen damer med. 

Jobb med å slutte å være misunnelig og bitter du, så skal du se det endrer seg for deg! 

Anonymkode: 6a8b3...ece

AnonymBruker
Skrevet

Selvtillit. I tenårene var bestekompisen min så populær blant damene, spilte basket, selv jeg syntes han hadde flott kropp, fint hår, lignet litt på Morten Harket men dette var på 90-tallet. Kledde seg kult i basketdrakter over t-skjorter, kule hettegensere, tykke aerobicsokker, hvite, oransje og svarte Reebok basketsko som jeg var helt usannsynlig misunnelig på, kjøpt i USA som jeg var enda mer misunnelig på, og jentene svermet rundt ham. Aner ikke hvor mange ganger han satt slik, og ble sugd på fest, midt i sofaen, riktig nok i kjellerstua, og blunket bort til meg, som gikk i ukule seilersko, jeans og Gant genser. Så ut som jeg var 50. Og jentene var ikke spesielt gira de heller. I dag, har jeg jobb, villa, biler, selvtillit, blir stadig sjekket opp (er singel så det er også bare hyggelig), mens min kompis absolutt ikke ligner på Harket lengre, etter et brutalt samlivsbrudd forsvant selvtilliten, og med den, jobben, og han har det svært tøft. Slik noe er må ikke være statisk. Men selvtillit har jeg lært er det viktigste. Ikke overdreven, men den må være der. Nerder, som deg, og meg, mangler gjerne det, hele, eller deler av livet. 26 år er jo ikke gammelt, jeg kunne nesten vært faren din, om jeg hadde vært like ettertraktet som min kompis den gang. Først etter 30 og enda bedre etter 35. Og nå etter 40 og mot 45 blir det bare stadig bedre. 

Anonymkode: 50e29...a36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper at selvtillit ar en del å si her ja. Rødt hår og et "flott skjegg" som dine brødre har er ikke min kopp te, liker mye bedre mørke menn. Du har nok bra forutsettinger, du må bare tørre å vise litt interesse selv, like deg selv litt mer også kommer det seg.  

Anonymkode: f7c68...c3c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Selvtillit. I tenårene var bestekompisen min så populær blant damene, spilte basket, selv jeg syntes han hadde flott kropp, fint hår, lignet litt på Morten Harket men dette var på 90-tallet. Kledde seg kult i basketdrakter over t-skjorter, kule hettegensere, tykke aerobicsokker, hvite, oransje og svarte Reebok basketsko som jeg var helt usannsynlig misunnelig på, kjøpt i USA som jeg var enda mer misunnelig på, og jentene svermet rundt ham. Aner ikke hvor mange ganger han satt slik, og ble sugd på fest, midt i sofaen, riktig nok i kjellerstua, og blunket bort til meg, som gikk i ukule seilersko, jeans og Gant genser. Så ut som jeg var 50. Og jentene var ikke spesielt gira de heller. I dag, har jeg jobb, villa, biler, selvtillit, blir stadig sjekket opp (er singel så det er også bare hyggelig), mens min kompis absolutt ikke ligner på Harket lengre, etter et brutalt samlivsbrudd forsvant selvtilliten, og med den, jobben, og han har det svært tøft. Slik noe er må ikke være statisk. Men selvtillit har jeg lært er det viktigste. Ikke overdreven, men den må være der. Nerder, som deg, og meg, mangler gjerne det, hele, eller deler av livet. 26 år er jo ikke gammelt, jeg kunne nesten vært faren din, om jeg hadde vært like ettertraktet som min kompis den gang. Først etter 30 og enda bedre etter 35. Og nå etter 40 og mot 45 blir det bare stadig bedre. 

Alle menn kan jo påstå at de blir sjekket opp, men det er jo ikke sikkert at det skjer for deg. Sikker på at du lyver!

Anonymkode: 9d8be...282

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke be om "leftovers" 

Anonymkode: 2dd6d...f34

Skrevet (endret)

Hvordan kan de være eldre brødre på 21 og 24 når du er 26?
Jeg fulgte aldri særlig med i mattetimene, men jeg ser en logisk brist her.

Endret av Heydayotheinterweb
Gjest Dustete
Skrevet

Går surr i sutrekontoene og trådene

Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Wow! Beviser bare hvordan kvinnfolk kan smadre folk totalt! Han må ha levd i et totalt psykodramahelvete!
Eller kanskje det bare er karma. 

Skrevet
Just now, Dustete said:

Går surr i sutrekontoene og trådene

Folk liker å klage. Sånn er det bare.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og 7 andre kompiser får heller ingen damer så du er ikke alene

Anonymkode: 80df9...ce2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...