AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Jeg har alltid kun datet 1 jente om gangen, da jeg føler at det blir feil å date flere samtidig. Men nå har jeg byttet mening om den saken, etter flere mislykkede dater, damer som slutter å skrive uten å fortelle hvorfor, damer som går fra å se skikkelig interessert ut den ene dagen, og bli helt kald den andre dagen. Så nå skriver jeg med flere damer, for å se hvem jeg får best kjemi med, hvem jeg har flest ting til felles med etc (har selvfølgelig ikke sex med flere samtidig, dette gjelder kun teksting, møtes over en kopp kaffe osv). Grunnen til at jeg nå spør er fordi det var ei jeg begynte å skrive med, som jeg ønsket å bli bedre kjent med. Vi avtaltes å møtes over en kopp kaffe. Samme dagen skrev hun at hun dessverre hadde blitt syk og måtte avlyse det. Jeg trodde hun hadde fått kalde føtter, og hun skrev ikke noe særlig mer på flere dager. I mellomtiden har jeg hatt god tone med ei annen, vi skrev med hverandre i et par uker før vi møttes over en hyggelig middag. Ting klaffet veldig bra, og jeg synes daten var vellykket! MEN et par dagen etter daten fikk jeg melding av hun andre dama, som spurte om jeg vil møtes i morgen. Altså er hun fortsatt interessert. Blir det feil av meg å treffe henne i tillegg? Jeg er så vandt med at damer blir kalde, uansett hvor interesserte de har virket, at jeg på en måte forventer at hun jeg har vært på date med også skal bli totalt uinteressert dagen etter. Håper så inderlig at det blir seriøst mellom meg og hun jeg var på date med, for hun virket som en utrolig hyggelig dame! Men jeg har brent meg så mange ganger før. Blir det ordentlig seriøst mellom oss, dropper jeg selvfølgelig alle andre dater. Anonymkode: 47300...a6a
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 Hvis det ikke er superseriøst med en dame så er det greit å date flere. Hva skal man ellers gjøre? De gjør det samme Anonymkode: c2fc1...d59 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå