AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Hvordan håndterer du ensligheten? Blir du trist av å se andre kompiser ha kone, hus og barn? Eller føler du en intens frihetsfølelse? Anonymkode: e3d02...1de 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan håndterer du ensligheten? Blir du trist av å se andre kompiser ha kone, hus og barn? Eller føler du en intens frihetsfølelse? Anonymkode: e3d02...1de Obs overskriften skulle være medmenn ikke nordmenn. Anonymkode: e3d02...1de
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 Har leilighet og barn på deltid. Ønsker ikke hus og kone på heltid. Trives veldig godt med tilværelsen slik den er. Blir vel bare sliten av å se kompiser please sine koner. Anonymkode: b38b3...cb3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #4 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (På 25.7.2022 den 17.36): Hvordan håndterer du ensligheten? Blir du trist av å se andre kompiser ha kone, hus og barn? Eller føler du en intens frihetsfølelse? Anonymkode: e3d02...1de Jeg er kvinne, og jeg synes det er trist å se «alle andre» ha det jeg drømmer om. Anonymkode: 5043f...3e8 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #5 Skrevet 5. august 2022 Har vært singel i mange år. Savner nærhet og fitte, men har innsett at kvinner ikke liker meg. Jeg blir alltid avvist fordi jeg er «for snill». Har stålkontroll på økonomien (jobb og leilighet), men er aldri nok Anonymkode: f91ff...94c 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #6 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har vært singel i mange år. Savner nærhet og fitte, men har innsett at kvinner ikke liker meg. Jeg blir alltid avvist fordi jeg er «for snill». Har stålkontroll på økonomien (jobb og leilighet), men er aldri nok Anonymkode: f91ff...94c Ja du hørtes jo supersjarmerende ut 😅 Anonymkode: f568c...b85 7 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #7 Skrevet 5. august 2022 Jeg er singel, men ikke ensom. Mye av grunnen er nok at jeg har barn 50%, gode venner, ok økonomi og en jobb jeg trives veldig godt i. Elsker friheten min, og kan gjøre det jeg ønsker når det passer meg. Når det er sagt, så er jeg ikke negativ til å finne kjærligheten igjen. Det bør skje før jeg blir alt for sær som aleneboende. Anonymkode: 4250c...b4b 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #8 Skrevet 5. august 2022 Jeg er singel kvinne. Har ingen venner med alt på stell, men vet jo at "alle andre" har familie. Jeg har barn, men jeg skulle ønske jeg hadde en ordentlig familie. Jeg har det bra da, jeg har fine venner, fin jobb, bor bra, er sosial og aktiv, har fine hobbyer, osv. Men det mangler noe likevel 😊 Anonymkode: d20a1...9e0
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #9 Skrevet 5. august 2022 Er riktignok en kvinne, men er i midten av 30-årene og lever ikke et såkalt A4-liv som samfunnet kanskje forventer at jeg skal (har ikke barn, eier ikke egen bolig, er nettopp ferdig utdannet og er for tiden enslig). Mitt nettverk består av både etablerte par, enslige, med og uten barn. Det er vel litt både og på spørsmålet om hvordan jeg håndterer ensligheten. Noen dager setter jeg veldig pris på friheten det medfører, andre dager føles det ensomt å komme hjem til tomt hus og ei seng jeg må sove i alene. Med ett samboerskap og ett forhold bak meg vet jeg hva jeg går glipp av ved å leve alene, samtidig som jeg har erfart hvor vondt det er å være sammen med noen som ikke er riktig for meg. Kanskje jeg har blitt mer bevisst nå på at alle har sitt, og at det beste jeg gjør for meg selv er å leve i takknemlighet for det jeg faktisk har her og nå? Min gifte venninne med små barn er ikke mer lykkelig enn meg fordi hun har mann, barn og hus, og selv om jeg er singel og lever alene akkurat nå så betyr ikke det at jeg er ensom og alene. Alt til sin tid tenker jeg, så får jeg heller bli med på reisen så godt det lar seg gjøre ☺️ Anonymkode: d97d1...394 1
Valentin Skrevet 5. august 2022 #10 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har vært singel i mange år. Savner nærhet og fitte, men har innsett at kvinner ikke liker meg. Jeg blir alltid avvist fordi jeg er «for snill». Har stålkontroll på økonomien (jobb og leilighet), men er aldri nok Anonymkode: f91ff...94c Du må ordlegge deg annerledes. Savner nærhet og følelsen av å bli elsket, å elske osv. her inne er det mange sjuke folk som ikke klarer å tenke og lese mellom linjene. du setter jenter på pidestall og tror de er verdt mer en de er og det er en vanlig ting mange gutter som er oppdratt ihjel gjør. Og det er lett å bli bitter da både gamle og barn dør i samme situasjon. Men dette vil bare 1/100 jenter ha evne til å forstå.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #11 Skrevet 5. august 2022 On 7/25/2022 at 5:36 PM, AnonymBruker said: Hvordan håndterer du ensligheten? Bra Blir du trist av å se andre kompiser ha kone, hus og barn? Nei. Tror jeg har det bedre enn dem. Det er mye slit med barn, og forholdet blir som regel dårligere med små barn. Jeg har venner og familie som er glad i meg. Kan ha så mye sex jeg vil. Er kvinne Eller føler du en intens frihetsfølelse? Ja! Anonymkode: e3d02...1de Anonymkode: 2c40e...29a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #12 Skrevet 5. august 2022 Valentin skrev (1 time siden): Du må ordlegge deg annerledes. Savner nærhet og følelsen av å bli elsket, å elske osv. her inne er det mange sjuke folk som ikke klarer å tenke og lese mellom linjene. du setter jenter på pidestall og tror de er verdt mer en de er og det er en vanlig ting mange gutter som er oppdratt ihjel gjør. Og det er lett å bli bitter da både gamle og barn dør i samme situasjon. Men dette vil bare 1/100 jenter ha evne til å forstå. Jeg evner å lese ganske mye mellom disse linjene her! 😅🙊 Anonymkode: f568c...b85 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #13 Skrevet 5. august 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg evner å lese ganske mye mellom disse linjene her! 😅🙊 Anonymkode: f568c...b85 👌🤭 Anonymkode: 2c40e...29a 1
Valentin Skrevet 6. august 2022 #14 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg evner å lese ganske mye mellom disse linjene her! 😅🙊 Anonymkode: f568c...b85 Og hva er mellom linjene for deg? for meg er det dårlig ordvalg som sier «fitte» og nærhet og jeg håper ikke vedkommende bruker det vokabularet i daglig tale men kanskje og da kan det være selvforskyldt. Men vedkommende kan være enda et individ som ikke «når» opp(er på feil sted til feil tid/går etter feil damer) og blir bitter noe som ikke er attraktivt. For det begynner å bli et samfunnsproblem med alle de gutta som ramler ut av samfunnet noe forskere og politikere i lengre tid har påpekt. Det er alt for mange gutter som er oppdratt ihjel og aldri har kontakt med kvinner fordi de ikke er på nok. De klarer ikke flørte, De tror vennlighet gjør at kvinner skal like de og at kvinner skylder de noe. mange er helt usynlige for kvinner generelt og med et mannsoverskudd i dette landet som har eskalert med innvandring så har problemene økt i større omfang. Det som også er en del av problemet er at kvinner sidestiller disse mennene med de som bare er drittsekker som de har møtt men det er en vesentlig ting for mange av de mennene som faller ut har problemer med relasjoner spesielt til det motsatte kjønn. De som er drittsekker har ofte ikke det.
danbanan Skrevet 7. august 2022 #15 Skrevet 7. august 2022 Den siste tiden har det påvirket meg ganske negativt. Blir ikke noe yngre og føler de beste årene er bak meg. Det er tungt å endelig innse at man rett og slett ikke er attraktiv nok for de kvinnene man selv syntes er attraktive. Tror mangel på nærhet og intimitet og det å bli elsket har veldig negativ effekt på psyken over lengere periode. Føles slik ut i hvert fall i mitt tilfelle! Har til og med prøvd å date en del kvinner "under mitt nivå", uten suksess. Kanskje tryne mitt rett og slett er for usymmetrisk(damer ser mye på symmetri ubevist)🤪 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #16 Skrevet 7. august 2022 danbanan skrev (Akkurat nå): Den siste tiden har det påvirket meg ganske negativt. Blir ikke noe yngre og føler de beste årene er bak meg. Det er tungt å endelig innse at man rett og slett ikke er attraktiv nok for de kvinnene man selv syntes er attraktive. Tror mangel på nærhet og intimitet og det å bli elsket har veldig negativ effekt på psyken over lengere periode. Føles slik ut i hvert fall i mitt tilfelle! Har til og med prøvd å date en del kvinner "under mitt nivå", uten suksess. Kanskje tryne mitt rett og slett er for usymmetrisk(damer ser mye på symmetri ubevist)🤪 Kvinne, akkurat samme erfaring. Får ikke napp på noen egentlig, uansett krav/ikke krav. Er ikke fin nok for noen 😄 Anonymkode: d20a1...9e0
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #17 Skrevet 7. august 2022 Menn ser jo også på symmetri da. Det ligger naturlig for de aller fleste mennesker, ubevisst. Jeg er ikke symmetrisk og er evig singel. Har venninner da, så føler meg ikke ensom hele tiden. Jeg trenger mye tid for meg selv også, og har som regel endel på tapetet. Hilsen dame, vet dette var en tråd for menn, men sånn gikk det. Anonymkode: 437e4...3b6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #18 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Menn ser jo også på symmetri da. Det ligger naturlig for de aller fleste mennesker, ubevisst. Jeg er ikke symmetrisk og er evig singel. Har venninner da, så føler meg ikke ensom hele tiden. Jeg trenger mye tid for meg selv også, og har som regel endel på tapetet. Hilsen dame, vet dette var en tråd for menn, men sånn gikk det. Anonymkode: 437e4...3b6 Dette er nok en sannhet med modifikasjoner. Jeg er ikke symmetrisk, men blir lagt merke til likevel. Har mer tro på at mennesker legger merke til kvaliteter som holdning, selvtillit og utadvendthet (blikk-kontakt, smil og ekte interesse), og at dette teller mer enn et symmetrisk ansikt hos både kvinner og menn. Anonymkode: d97d1...394 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #19 Skrevet 7. august 2022 Har allerede hus og ønsker ikke barn, men hadde jo vært ålreit med en kjæreste, og ja, det er jo litt trist å ikke få det til. Men har andre greier å holde på med, så er ikke så krise egentlig. Anonymkode: 12427...678
herremann Skrevet 7. august 2022 #20 Skrevet 7. august 2022 Jeg var singel i 8 år. Håpløst I date i dag. Så utrolig mange kvinner lider av prinsesse syndromet som er skapt av tinder og sosial media. Sitter på bakbeina og forventer mer og mer. Kjipt å være singel men er viktig å aldri gi opp. Møtte min nåværende kjæreste gjennom felles venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå