Gå til innhold

Lurer på å prøve MD Formulations..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Jeg har lite kviser, men er veldig plaget med sorte prikker i pannen og på nesa.. Disse er i ferd med å spre seg til resten av fjeset :( Er sånne som ikke går an å klemme ordentlig ut, ser mer ut som bare møkkete porer eller bittesmå hull i huden :( Har tidligere vært hos hudpleier og fått anbefalt Decleor, men disse har ikke hjulpet noe særlig..

Etter å ha lest masse bra om MD Formulations, vurderer jeg å bestille MD Vit-A-Plus Clearing Complex på essentialdayspa.com.. Har ikke tid til å komme meg til hudpleier, så jeg har lyst til å prøve ut dette selv og se om det funker=) Har egentlig lyst til å begynne allerede i morgen, så tenkte å bestille så fort som mulig!

Er det noen av dere som bruker dette produktet? Jeg har nok blandingshud, så jeg må kombinere det med en fuktighetskrem etterpå, har både Decleor og Avene..

Hjelp meg! Hadde satt kjempepris på det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tørker ut urenheter, men tørker ut huden såpass kraftig at den kan plukkes av i flak etterpå. Den er ikke ment til permanent bruk, men mer som nødhjelp. Prøv heller Facial Lotion først, den fjerner døde hudceller og løser opp i dybden, men ødelegger ikke huden.

Skrevet

Jeg bruker Clearing complex både morgen og kveld på nesen og litt rundt.

Flasser ikke ,så det har nok med hudtypen å gjøre.

Er blitt mye mer fin porede og de sorte prikkene kommer mer og mere opp til overflaten.

Tror ikke jeg får de helt ut ,så jeg må nok til hudpleier for å få litt sterkere krutt på ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...