Gå til innhold

Hatt sex på jobben noen gang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trodde aldri dette skulle skje meg, jobber i et stort bygg med flere bedrifter(Oslo). Via Tinder kom jeg over en som jobber i samme bygg, han er i 40årene og jeg slutten av 20åra. Etter å ha skrivd en ukes tid starter vi å snakke om sex, melder endel mens vi er på jobb....han spør om jeg vil møtes for en kjappis et sted i bygget når vi har lunch 🙈 Tenker nei med en gang, men ombestemmer meg pga ikke hatt sex på kjempelenge....rundt eggløsning er jeg dødsklar, så han traff meg på rett dag 🤗. Møtte han på et HC toalett i en etasje....aldri vært mer nervøs. Herreud så kleint, men han tok heldigvis styringen og tente meg 100%.

Nå tenker jeg ikke på noe annet enn å få meg mer....☺️

Anonymkode: 140e1...ed2

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men det var på hjemmekontor....

Anonymkode: 539cc...5b8

• Liker 1
Skrevet

Nei, på jobb så jobbet jeg. 

Skrevet

Ja, faktisk. På bedriftens eget treningsstudio i kjelleren.

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg puler sjefen hver dag i lunsj pausen. Ingen som vet om det. 

Anonymkode: 78ff4...a5a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange ganger. 😎 i den forrige jobben min. 

Anonymkode: bdef1...1dc

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort. Men da jeg jobbet i en kiosk for mange år siden, så var det en fyr som kom innom en gang i blant. Han hadde med softismaskinen å gjøre (rensing og det tekniske osv). Det var en gang han var der for å lære meg det med rensing. Husker ikke hvorfor, men vi satt bak på kontoret og holdt på med noe. Også sa han at jeg lukta veldig godt 🙈 Jeg var veldig sjenert på den tiden, men om jeg ikke hadde vært det så tror jeg kanskje det kunne skjedd noe. Fikk vertfall VELDIG følelsen en av at han prøvde seg. 

Anonymkode: 7f8a7...734

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det mye tidligere med en kollega. Gøy med det før en går for dagen på en fredag :)

Anonymkode: 23975...8d3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Nei, det har jeg aldri gjort. Men da jeg jobbet i en kiosk for mange år siden, så var det en fyr som kom innom en gang i blant. Han hadde med softismaskinen å gjøre (rensing og det tekniske osv). Det var en gang han var der for å lære meg det med rensing. Husker ikke hvorfor, men vi satt bak på kontoret og holdt på med noe. Også sa han at jeg lukta veldig godt 🙈 Jeg var veldig sjenert på den tiden, men om jeg ikke hadde vært det så tror jeg kanskje det kunne skjedd noe. Fikk vertfall VELDIG følelsen en av at han prøvde seg. 

Anonymkode: 7f8a7...734

Jeg er også av den mer sjenerte typen....ikke hatt sex på lenge. Så jeg måtte bare prøve igjen, ingenting i veien med lysten fikk jeg bekreftet 😇 Håper han vil igjen, en kjappis funker veldig bra for min del....utrolig hva man får til på 15min.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke direkte PÅ jobben, men gjennom jobben og i forbindelse med jobb flere ganger.

Anonymkode: d3295...1a1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trodde aldri dette skulle skje meg, jobber i et stort bygg med flere bedrifter(Oslo). Via Tinder kom jeg over en som jobber i samme bygg, han er i 40årene og jeg slutten av 20åra. Etter å ha skrivd en ukes tid starter vi å snakke om sex, melder endel mens vi er på jobb....han spør om jeg vil møtes for en kjappis et sted i bygget når vi har lunch 🙈 Tenker nei med en gang, men ombestemmer meg pga ikke hatt sex på kjempelenge....rundt eggløsning er jeg dødsklar, så han traff meg på rett dag 🤗. Møtte han på et HC toalett i en etasje....aldri vært mer nervøs. Herreud så kleint, men han tok heldigvis styringen og tente meg 100%.

Nå tenker jeg ikke på noe annet enn å få meg mer....☺️

Jeg hadde flere ganger kontakt med ei vakker men det ble ikke noe mer før hun sluttet

AnonymBruker
Skrevet

Jobber i advokatselskap, og har jobbet i et par andre tidligere. Mye sex blant kollegaer der, også på jobben, på fester osv. Jeg har absolutt hatt mitt.  Tror det kan han noe sammenheng med at folk arbeider i team, kler seg formelt og pent, og har behov for å avreagere litt. 

Anonymkode: cf494...d19

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jobber i advokatselskap, og har jobbet i et par andre tidligere. Mye sex blant kollegaer der, også på jobben, på fester osv. Jeg har absolutt hatt mitt.  Tror det kan han noe sammenheng med at folk arbeider i team, kler seg formelt og pent, og har behov for å avreagere litt. 

Er nok ikke så vanlig tror jeg da, men for min del ville jeg aldri gjort det via fest og med alkohol...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja jeg puler sjefen hver dag i lunsj pausen. Ingen som vet om det. 

Anonymkode: 78ff4...a5a

Nei, ikke sjefen engang.

Anonymkode: 794ba...0df

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvis noen mannlig advokat har sex med sekretærer eller andre kvinnelige medarbeidere i et seriøst advokatfirma, er det rett ut. Men det kanskje i bakgårdsfirmaer du har jobbet?

Anonymkode: 93871...fc7

• Liker 2
Skrevet

Jeg jobber i en butikk. For noen år siden ble jeg knullet hardt bakfra av en kunde rett etter stengetid. Han var velutstyrt og helt vill i bevegelsene! Ahhhhhhhhh!

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis noen mannlig advokat har sex med sekretærer eller andre kvinnelige medarbeidere i et seriøst advokatfirma, er det rett ut. Men det kanskje i bakgårdsfirmaer du har jobbet?

Anonymkode: 93871...fc7

Nei, vil ikke si det. Og jeg er kvinne. Er nok mer moderne strukturer nå, ikke gamle stereotypier om mannlige advokater og kvinnelige sekretærer. Selv har jeg hatt sex med likeverdige gode mennesker, både som har arbeidet som advokater og i administrative stillinger. 

Det er nok en kultur for mangt slags "vennskap" i mer frie yrker med mye arbeid, mye press og også en dele sosiale settinger. Kjenner også dette fra konsulentselskaper, bank og revisjonshusene. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare med meg selv...

Anonymkode: 97c88...ac3

AnonymBruker
Skrevet

Ja 4 forskjellige tilfeller 😉

Anonymkode: ecf2e...42a

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt det (bortsett fra under pandemien, da ble det en hel del runder med kona på hjemmekontoret, selvsagt ETTER at jeg hadde logget ut av Teams ;) ).

Jeg ser ikke noe galt i å ta seg en kjapp en på jobben med en kollega, men dere som holder på slik; Pul for all del bortover og ikke oppover eller nedover. Det er oppsigelsesgrunn i de aller fleste seriøse selskap. Man må sikre seg å knulle en på samme linje som seg selv, men samtidig må en være klar over konsekvensene og hvor kleint dette faktisk kan bli. Spesielt om det skulle skjære seg mellom dere....

Anonymkode: 4705d...304

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...