Julia Sofie Skrevet 25. juli 2022 #1 Del Skrevet 25. juli 2022 Er det greit å servere gryterett i et bryllup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 25. juli 2022 #2 Del Skrevet 25. juli 2022 Kommer an på gryteretten, er det Toro er det ikke greit. Men hjemmelaget fra bunnen er veldig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #3 Del Skrevet 25. juli 2022 Personlig kunne jeg aldri hatt det, men hadde vært helt fint for meg å få det hos andre. Utover at brudeparet skal få en god dag, er det viktigste for meg god stemning og hyggelige mennesker. Anonymkode: a861f...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #4 Del Skrevet 25. juli 2022 Julia Sofie skrev (5 minutter siden): Er det greit å servere gryterett i et bryllup? Skal gjestene ta med ingrediensene da eller? 🙈 Spøk til side: Det er greit å servere en god gryterett ja, med godt tilbehør. Å servere Toro gryterett syns jeg ikke er greit. Anonymkode: 0dc9d...433 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 25. juli 2022 #5 Del Skrevet 25. juli 2022 Det kommer an på både gryteretten og bryllupet. Har man lagt lista høyt og invitert til fest med dresskode "mørk dress" blir det litt feil med gryterett, men er det et mer uformelt opplegg går det fint med gryterett. Men kanskje ikke Toro da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #6 Del Skrevet 25. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Skal gjestene ta med ingrediensene da eller? 🙈 Spøk til side: Det er greit å servere en god gryterett ja, med godt tilbehør. Å servere Toro gryterett syns jeg ikke er greit. Anonymkode: 0dc9d...433 Nei, det må være Knorr Anonymkode: a861f...acf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. juli 2022 #7 Del Skrevet 25. juli 2022 Så sant resten av feiringen er på samme nivå - det er mat for en uformell fest, ikke krystallglass og smoking. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå